PH-1000 – eksklusiv toppmodell phonotrinn fra Gold Note

GN_PH-1000-7.jpg

Gold Note lanserer i dag en ny toppmodell blant sine Phonotrinn. PH-1000 går inn som ny flaggskipmodell over sine to mindre søsken.

Kjennere av Gold Note vil straks gjenkjenne PH-1000 sin rang i produkthierarkiet på antall siffer i modellnavnet. 1000-serien er de påkostede toppmodellene, og er i motsetning til halvbredde 10-serien en fullskala serie.

Gold Note har fra før to phonotrinn i sortimentet, der den minste er PH-1. Den noe større PH-10 entret arenaen i 2017, og er en ganske avansert RIAA med 2 separate innganger og 6 valgbare EQ-kurver. Dette er en kompakt enhet med sine 200mm bredde, og har en prislapp i Norge på i underkant av 20 tusenlapper.

Gold Note PH-1000

I dag lanserer Gold Note en ny RIAA i flaggskipserien. PH-1000 er en enda mer avansert modell, og har også en langt høyere pris....

Les hele nyhetsartikkelen om Gold Note PH-1000 hos Audiophile.no

GN_PH-1000-9.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
329
Link til alle artikler
196
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Triangle AIO. Del 4 – Bordhøyttaleren AIO 3

TEST: Triangle AIO. Del 4 – Bordhøyttaleren AIO 3

• 0
Ankeretappen i denne trippeltesten er det bordhøyttaleren AIO 3 som står for. Den får den tvilsomme oppgaven å hoppe etter Wirkola, som i dette tilfellet er en omtrent like tiltalende...
Fortsett
Audiophile.no
Apple Music på lufta med Lossless, Dolby Atmos og HighRes.

Apple Music på lufta med Lossless, Dolby Atmos og HighRes.

• 13
I dag har dagen kommet til at Apple gjennomfører løftet om Lossless musikk og Dolby Atmos i strømmetjenesten Apple Music. Dermed skjerpes konkurransen inne strømmetjenestene, etter at Qobuz...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Primare R35 - riaaforsterkar

TEST: Primare R35 - riaaforsterkar

• 0
TEST: Primare R35 - riaaforsterkar Då eg henta kassa med R 35 på posten, noterte eg meg at denne svenske riaaen hadde same vekt som min norske 400 Watts sterke effektforsterkar. Såpass tung hifi...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Triangle AIO. Del 3 – Stereo strømmehøyttalerne AIO Twin

TEST: Triangle AIO. Del 3 – Stereo strømmehøyttalerne AIO Twin

• 0
Neste etappe i den store AIO-testen er det helt ferske stereo høyttalersettet AIO Twin. Hvordan står det seg i forhold til andre strømmehøyttalere, som for eksempel en to-pakning Sonos? Det har vi...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Triangle AIO. Del 2 – Streameren AIO C

TEST: Triangle AIO. Del 2 – Streameren AIO C

• 0
I del to av denne testserien av AIO-produkter fra Triangle har vi kommet til det første enkeltstående produktet. Og det er et produkt som ruver betydelig mer enn sitt beskjedne fotavtrykk…...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Triangle AIO. Del 1 – Økosystemet AIO

TEST: Triangle AIO. Del 1 – Økosystemet AIO

• 0
Vi har hatt besøk av høyttalere fra Triangel tidligere i vinter, og denne gangen er det en hel familie som har vært på besøk. AIO er en serie produkter basert på streamingmotoren med samme navn...
Fortsett
Topp Bunn