Petter Northug jr

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Se på Norsk vintersport de siste femten årene (etter Lillehammer OL) Vi vinner uforskammet mye i forhold til befolkningstallet.
Vi har også hatt endel tvilsomme opptredner, Johan Olav Koss og Trine Hattestad for å nevne noen...
Det vil ikke forbause meg at vi snart får en dopingskandale her i Norge.
Spørsmålet er vel bare hvor mye forran kontrollørene ligger Norske leger, trenere og utøvere?

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Jepp, forumet er som sagt stappfullt av "tapere" som ikke aksepterer at det finnes vinnere. Et annet ord for dette er "Jantelov".
Hilsen sambygding av Eldar Rønning :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
Da er det endelig bevist hinsides ALL tvil ! ( Ref tråden; Hvor er Affa ? ) BB er IKKE Affa, han når ikke den gamle soldat til knærne engang !!

I dag er det lørdag, kom deg ut på byen BB, drikk deg full og gå deg på en smule juling !!

Kjære Høvding får jeg lov til å avslutte med et bittelite overtramp ? Please ? Ja takk, det var snilt. ;D ;D

BB DU ER EN DUST !! :p

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jepp, forumet er som sagt stappfullt av "tapere" som ikke aksepterer at det finnes vinnere. Et annet ord for dette er "Jantelov".
Hilsen sambygding av Eldar Rønning :)
Grattis!
Føler meg nesten som sambygding med de fleste på staffettlaget, siden så mange går for Byåsen...

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Grattis!
Føler meg nesten som sambygding med de fleste på staffettlaget, siden så mange går for Byåsen...
Jepp :) Man må se det positive i store prestasjoner :) Enig ang. Byåsen, de fleste må dit for å få et stort nok miljø på dette nivået :)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Se på Norsk vintersport de siste femten årene (etter Lillehammer OL) Vi vinner uforskammet mye i forhold til befolkningstallet.
Vi har også hatt endel tvilsomme opptredner, Johan Olav Koss og Trine Hattestad for å nevne noen...
Spørsmålet er vel bare hvor mye forran kontrollørene ligger Norske leger, trenere og utøvere?
Er vel ikke noe problem å vinne i en marginalidrett. I hvor mange land finner du interesse for å jogge rundt med plank under beina,snørre og sikle?? ::) ::) ::)

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Befolkningstallet har jo ingen betydning. Det er jo antall aktive utøvere som er av betydning. Er alle fotballspillere fra Brasil dopet fordi de er bedre til å sparke fotball enn kinesere?

Norge har mer enn dobbelt så mange aktive skiløpere som Sverige. Og Sverige er det landet med nest flest aktive skiløpere. Det sier det meste.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Da er det endelig bevist hinsides ALL tvil ! ( Ref tråden; Hvor er Affa ? ) BB er IKKE Affa, han når ikke den gamle soldat til knærne engang !!

I dag er det lørdag, kom deg ut på byen BB, drikk deg full og gå deg på en smule juling !!

Kjære Høvding får jeg lov til å avslutte med et bittelite overtramp ? Please ?  Ja takk, det var snilt.  ;D ;D

BB DU ER EN DUST !!  :p
Rai-rai-rai ;D ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
Rai-rai-rai ;D ;D ;D

Trønder rocker også ?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vetafan hva som er verst ?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Hjelmeset ruler

Odd-Bjørn Hjelmeset står frem som en ærlig og god løper, og er naturligvis dette VMs konge.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Re: Hjelmeset ruler

Odd-Bjørn Hjelmeset står frem som en ærlig og god løper, og er naturligvis dette VMs konge.  
Tja...
Odd-Bjørn fikk vel 2 gull og en 7. plass, mens Lars Berger gikk bare 2 distanser og fikk 2 gull + fikk hele Norge til å le, alternativt bli brovosert.

Hannu Manninen fikk 2 gull og en 6. plass, og var dermed den mannlige utøveren med de beste plasseringene....

Jeg vet ikke hva som er kriteriet for å bli VM-konge.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Re: Hjelmeset ruler

Jeg vet ikke hva som er kriteriet for å bli VM-konge.
BB må like vedkommende....................

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
VM-kongen Hjelmeset.

Tittelen VM-konge passer med sikkerhet ikke på overdoserte jyplinger som Northug. Hjelmeset er stødig, jukser ikke, gikk den sterkeste stafettetappen og vant den viktigste og tøffeste øvelsen, 50 km klassisk. VM-kongen!

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Re: VM-kongen Hjelmeset.

Tittelen VM-konge passer med sikkerhet ikke på overdoserte jyplinger som Northug. Hjelmeset er stødig, jukser ikke, gikk den sterkeste stafettetappen og vant den viktigste og tøffeste øvelsen, 50 km klassisk. VM-kongen!
Og du sitter der ennå og kommer med patetiske og schizofrene angrep mot en ny ener innen langrennssporten? Get a life!

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Re: VM-kongen Hjelmeset.

Hjelmeset er stødig, jukser ikke, gikk den sterkeste stafettetappen og vant den viktigste og tøffeste øvelsen, 50 km klassisk.  VM-kongen!
Da gikk du tydeligvis glipp av at Hjelmeset jukset på nettopp 5-mila. Han fikk beviselig hjelp da han måtte bytte ski. Det eneste som hindret han i å bli disket var at ingen leverte inn protest. En ekte VM-konge hadde tatt på seg skia uten hjelp, og helst smurt den selv først ;).

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
De burde også hatt med seg sekk med matpakke og ikke få kaffe-cola blanding servert av andre. Audun Boysen burde holdt kurs i ekte norsk sportsånd. Fram for brunost, kakao og selbu-votter!

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Sirkus

Og du sitter der ennå og kommer med patetiske og schizofrene angrep mot en ny ener innen langrennssporten? Get a life!
Om 2-3 år er Northug glemt som idrettsmann, han kan sikkert gjøre karriere som deltaker i Big Brother eller lignende, evt på sirkus sammen med syklende dverger og prikkete elefanter.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Mr. Blueskonge;

Nå tror jeg det er lenge siden du har pusset krystallkulen din igjen. Må jeg passe på deg hele tiden?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Re: Sirkus

Om 2-3 år er Northug glemt som idrettsmann, han kan sikkert gjøre karriere som deltaker i Big Brother eller lignende, evt på sirkus sammen med syklende dverger og prikkete elefanter.
Du verden :eek:. Hvis det skjer skal jeg sitte klistret. Se for deg avisoverskriften: "VM-konge og Big Brother-vinner, nå verdens sterkeste mann!" Jeg blir imponert bare av å tenke på det ;D.

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
Mr. Blueskonge; ...
Nei Nei ! BB har ingenting med musikeren å gjøre, det er kort for BigBrotherKonge - han fikk ikke være med på programmet, men han har alle sendingene fra alle sesongene på video ! Dette inkluderer også sendingene fra alle engelskspråklige land som har send BB. Ja også Tyskland da selvsagt..

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Nei Nei ! BB har ingenting med musikeren å gjøre, det er kort for BigBrotherKonge - han fikk ikke være med på programmet, men han har alle sendingene fra alle sesongene på video ! Dette inkluderer også sendingene fra alle engelskspråklige land som har send BB. Ja også Tyskland da selvsagt..
Jeg synes den Cubanske varianten er best, for der må alle være med.

Topp Bunn