Pet Shop Boys

E

Einstein

Gjest
Man kan si hva man vil om gutta, men de hadde en kvalitetstenkning som er sjelden for sjangeren og faktisk fine låter.

Og det sier jeg nå, 20 år for sent....

I

ijustpop

Gjest
Et av tidenes beste popband i min bok. Misforstått av veldig mange, det er mye godt skjult intellekt i Pet Shop Boys sitt arbeid. Det er ikke alle som får det med seg når en High Energy gaydisco låt egentlig handler om den politiske situasjonen på Balkan.

Pet Shop Boys er kanskje den perfekte popgruppen, i hvert fall de som (sammen med Madonna og kanskje også The Smiths, selv om Morrissey aldri har vært like flink til å benytte seg av potensialet som ligger musikkvideoeformatet) har forstått og utnyttet popens muligheter til fulle.
De er en doktorgrad verdig.

Seks øl og PopArt - The videos i spilleren er en fullkommen kveld for meg, og et enda bedre vorspiel.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
faktisk er ikke deres nyeste album "fundamental" så ueffent heller.også mye bra på deres "pop art"-samler,spesiellt disc II.gikk glipp av tv-programmet sist fredag,men mener at de bruker gamle Amiga-pc'er el.lignende fortsatt.

mvh. s,

I

ijustpop

Gjest
Finner noe meningsfullt på de fleste Pet Shop Boys plater. Rett og slett popgenier. Ta en låttittel som "You Only Tell Me You Love Me When Your Drunk" Så enkelt, genialt, følsomt og erketypisk Pet Shop Boys.

jan_arild

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
181
Søndag 29. april
PET SHOP BOYS
Helt siden de debuterte med ”West End Girls” i 1984 og slapp albumet ”Please” to år senere, har Pet Shop Boys vært å finne der oppe med de store. Deres synthbaserte disco og dansbare pop er vanskelig å motstå. Duoen har trillet hits ut av ermet: ”Rent”, ”Suburbia”, ”What Have I Done To Deserve This?” og alle de andre. Men gutta ligger ikke på latsiden. Ny DVD filmet under en konsert i Mexico er klar for release, heftig turnering, konsert med BBC Concert Orchestra og gjesteopptreden med Scissor Sisters… Det er bare noe av det Neil Tennant og Chris Lowe bedriver tiden med. Gå ikke glipp av dem når de gjester Sentrum Scene!
Bill. kr. 420,- + bill.avg. kr. 25,-. 18 år leg.

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
428
Sted
Friedrichstadt
Søndag 29. april
PET SHOP BOYS
Helt siden de debuterte med ”West End Girls” i 1984 og slapp albumet ”Please” to år senere, har Pet Shop Boys vært å finne der oppe med de store. Deres synthbaserte disco og dansbare pop er vanskelig å motstå. Duoen har trillet hits ut av ermet: ”Rent”, ”Suburbia”, ”What Have I Done To Deserve This?” og alle de andre. Men gutta ligger ikke på latsiden. Ny DVD filmet under en konsert i Mexico er klar for release, heftig turnering, konsert med BBC Concert Orchestra og gjesteopptreden med Scissor Sisters… Det er bare noe av det Neil Tennant og Chris Lowe bedriver tiden med. Gå ikke glipp av dem når de gjester Sentrum Scene!
Bill. kr. 420,- + bill.avg. kr. 25,-. 18 år leg.
Jepp, jeg har tenkt meg til Sentrum den kvelden :)

O

om.s

Gjest
Var så heldig å kjøpe de geniale albumene "Please & Actually" på vinyl/DMM for 40,- Sek/stk, begge albumene er i mer enn mint condition.

"Please" var forresten en av mine 10 første cdér for over 20 år siden...

mvh

Topp Bunn