Hei!
Det kan jeg dessverre ikke, siden jeg aldri har hørt de via cd.
Tenker du på musikk fra deres tidlige periode?
Jeg ser at det nærmest var en pause i utgivelser fra ca. 74 til 84, sånn ca. da John Renbourn ikke lengre var med.
Jeg har derimot "Sweet Child" fra 1968, det nærmer seg 40 år siden da (jeg kjøpte den)

Den er litt slitt/skitten? (kanskje jeg får komme i gang med platevasking) men lydmessig er denne bra med svært fin tilstedeværelse lydmessig. Kanskje tatt opp mer eller mindre direkte uten spor på spor?
Jeg visste faktisk ikke før jeg googlet litt nå at det fortsatt var liv i denne gruppa, riktignok med et fåtall av de opprinnelige medlemmene.
John Renbourn og Bert Jansch var/er to bra gitarister, sistnevnte visstnok en av Finn Kalviks forbilder og mener jeg å vite også en han lærte litt av.
Mvh.KW
edit: "Moon Dog" fra denne doble lp har et spor som Terry Fox har dedikert en blind ameriaknsk gatemusiker som pleide å spille ved døråpningen til basin Street jazz Club på West 50th street i New York City (dette var vel da i 60 åra)
Denne har en veldig bra rominformasjon (hører virkelig at det spilles i et rom med det som følger med) samt (dermed også?) en god fornemmelse av tilstedeværelse.Bra på resten også slik sett.