Pen/Stygg

Er denne:

• pen

Stemmer: 0 0.0%
  • stygg

• helt jæv...

• Totalt antall stemmer
    0

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Jeg trenger litt hjelp.

Vi har en diskusjon på jobb om hvordan fontenen på bildet ser ut. Den er i polert marmor og er ca 30 cm høy

Vedlegg

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.258
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Kunne stått på Liberaces piano.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Den ser ut som en dusjsåpe. Flott arbeid, men kjenner ikke akkurat at jeg fikk lyst på en sånn. :D Men så er ikke jeg noe videre interessert i nips generelt, heller. Må nok gå for stygg her, selv om det er å tøye begrepet. Ville heller kalt den ubrukelig.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Zomby_Woof skrev:
Jøss! Snaue 30% synes bare den er 'stygg'?
Jeg vil bare påpeke at jeg egentlig ikke syns statutten er stygg. I høyeste grad iøynefallende og slett ikke pen, men heller ikke direkte stygg.

mag

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2004
Antall liker
44
Redselsfull, stygg og jævlig!

mag

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Antall liker
5.293
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Prisen spiller keine Rolle; es ist mir egal.. Fyttigrisen for ohyr! Fontene? Går det an å spørre om hva den fontenerer? Ligner det på en spastisk oral-ventrikulær human regurgitasjon?

Bernt K

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.878
berxter skrev:
Prisen spiller keine Rolle; es ist mir egal.. Fyttigrisen for ohyr! Fontene? Går det an å spørre om hva den fontenerer? Ligner det på en spastisk oral-ventrikulær human regurgitasjon?

Bernt K
Selvfølgelig spiller prisen en rolle. Tenk om det er en meget anerkjent kunstner som har laget .......dingsen og galleriet har prissatt den deretter. Dingsen er jo mye finere hvis den er kjøpt på Gallerie Chic for kr. ørtenhundretusen enn om den er kjøpt på Nille for kr. 19.99

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105
Ser til de milde grader for jævlig ut!
Lyder sikkert ikke bra, heller ;D

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Antall liker
5.293
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Pink_Panther skrev:
berxter skrev:

Bernt K
Selvfølgelig spiller prisen en rolle. Tenk om det er en meget anerkjent kunstner som har laget .......dingsen og galleriet har prissatt den deretter. Dingsen er jo mye finere hvis den er kjøpt på Gallerie Chic for kr. ørtenhundretusen enn om den er kjøpt på Nille for kr. 19.99
De vet, skjønnheten finnes i de øyne som betrakter et objekt. Finheten, derimot, tilhører de samfunnsklasser som evindeligen higer mot aksept hos dem som anses besitte en høyere utviklet sosial status...

Om så dette var en dilledings nennsomt håndlaget av Sandro Botticelli utav den fineste kinesiske jade ville ikke det ha endret på det, høyst subjektive, faktum at den er schtøgg ut av ville f..n, selv om den således ville ha innbragt flerfoldige millioner penger ved omsetning hos Christie's.

Bernt K

Dilledings, ja. Den er for stor og komplisert til å være en duppeditt, samtidig for liten og enkel til å kunne defineres som dingsboms.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.280
Sted
Østfold
Det nytter ikke å uttale seg om den i den konteksten der. Den passer ikke inn i et hvilket som helst rom, på et hvilket som helst bord osv.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.280
Sted
Østfold
Noen ser på det som en styrke å få ting til å bli usmakelige, stygge eller liknende. Jeg kan ikke si jeg hører med blant dem.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.679
Torget vurderinger
12
Hvorfor er det greit å si at denne er stygg når man ikke kan/bør si at en navngitt hifi-komponent er dårlig uten å starte et helvetes rabalder? Er det fordi majoriteten her er så overlegent stor?

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Om den hadde hatt innebygget pumpe og oppvarmingselement, kunne den vært brukt til dette......
(og da synes den ikke 8))

novgarod

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
60
Fontena hadde nok gått rett hjem hos den jevne kinarestaurant-eier... ;D

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Snickers-is skrev:
Noen ser på det som en styrke å få ting til å bli usmakelige, stygge eller liknende. Jeg kan ikke si jeg hører med blant dem.
Usmakelighet er vel et spørsmål om smak og behag. Jeg er blant de som synes det meste av hifi er stygt som fy, Eller?
Btw; jeg synes den fontenesaken var så stygg at den er tilnærmet skilsmissegrunn.

Mvh Vidar P

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.089
Torget vurderinger
4
Fontenen ser ut som en butplugg med onde hensikter.

Topp Bunn