Jeg har en stasjonær HP pc som jeg bruker til å kjøre squeezesenter ++ på. Forrige uke "døde" pc'en, det gikk ikke å få startet den. Åpnet derfor pc'en på fredagskvelden og tok ut harddisken. Planen var å se nærmere på pc'en men måtte omprioritere (les småbarn..) og satte derfor inn hardisken igjen. Hurra!!? ;D PC'en startet og kjørte som den alltid har gjort! Men så kom mandagen og jeg får ikke opp skjermbildet. PC'en står nå og går uten å få opp skjermbildet... squeezesenter kjører og jeg får spillt av musikk, men jeg får ikke brukt pc'en til noe annet da jeg ikke får opp skjermbildet!!
Virker nesten som om pc'en har harware-influensa og blir slått ut på forsjellige måter etterhvert som tida går?? ???
Er det noen som kan gi en pc-novise tips på hva jeg skal lete etter? Antar det er lurt å begynne med skjermkortet som enten ikke har strøm, eller er gåent??
//Terka
Virker nesten som om pc'en har harware-influensa og blir slått ut på forsjellige måter etterhvert som tida går?? ???
Er det noen som kan gi en pc-novise tips på hva jeg skal lete etter? Antar det er lurt å begynne med skjermkortet som enten ikke har strøm, eller er gåent??
//Terka