Pause! Time out!

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
I det siste har jeg brukt i overkant mye tid her på HFS. Kombinert med at vi er i den lyse årstiden så velger jeg å ta en pause her - til høsten. God sommer til alle!
Kaneldragern - alias Kabeldragern (helvetes tastatru).

Sist redigert:

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Kanskje flere av oss burde gjort det samme.
God sommer :)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.239
Torget vurderinger
4
Sommerferie fra HFS ? Tror jeg ligger godt innenfor akseptabelt tidsforbruk, men kanskje jeg skal gjøre det med tittekassa....

Uansett, - god sommer-uten-HFS og velkommen tilbake.

JohnnyD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.04.2012
Antall liker
17
Har vært inne på tanken selv, ta ferie fra både internett og tv, - kanskje ville jeg fått utført et eller annet.

janfrt

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.06.2011
Antall liker
8.585
Sted
Pt. Høvik
I det siste har jeg brukt i overkant mye tid her på HFS. Kombinert med at vi er i den lyse årstiden så velger jeg å ta en pause her - til høsten. God sommer til alle!
Kaneldragern.
Da kan jeg, svært velment, fortelle deg at det er nye generasjoner av HiFi-folk og nye medlemmer som kan være vikarer. No offense! Men, ta det med ro du.

Jan Fredrik

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.150
Kaneldragern.
Kaneldragern eller Kabeldragern som tar pause?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Kaneldragern var jo et fasinerende nick. Se ikke bort fra at det er det nicket han kommer tilbake med til høsten.;)

Forøvrig vil jeg ønske god sommer til "Dragern". Nyt varme og sol du. Kanskje "ses" vi her inne til høsten. Er muligens selv på vei ut, vi får se, føler meg på en måte ikke helt "hjemme" i det nye formatet. Blir nok ikke helt borte men aktiviteten går betraktelig ned ser jeg.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Så dårlige somre som vi normalt har her i dette landet vårt byr det seg sikkert en sjanse eller ni å ta turen innom ? :D Hvis ikke håper jeg du får en produktiv og fin sommer.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Herlig med pause fra HFS i den lyse årstiden. Måtte bare innom i dag for å titte litt rundt. Alt for mye kald vind for seiltur i dag likevel.... Men i morgen kanskje!

Topp Bunn