Paranoid?!

3

322_911

Gjest
Hvordan bli skjult bruker, føler det ukomfortabelt at alle til enhver tid kan se hvilken del av forumet og hvilket emne jeg leser eller ikke leser?

Mvh

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Tja, hvis det er livets verste problem for deg har du det ganske greit. ;)

Men du vet kanskje ikke at disse "skjulte" bruker radiobølger til å se hva du tenker også. Av og til bruker de radiobølgene til å påvirke hjernen din slk at du gjør "ting" som de har bestemt at du skal gjøre. :eek:

Men fortvil ikke. Hvis du bretter en hatt av aluminiumsfolie er du ganske trygg !! Da får "de" ikke tak i hjernen din og du kan tenke uten at "de" ser det. 8) :-X ;D

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Akle skrev:
Hvordan bli skjult bruker, føler det ukomfortabelt at alle til enhver tid kan se hvilken del av forumet og hvilket emne jeg leser eller ikke leser?

Mvh
Logg deg av, og les i vei ;)

3

322_911

Gjest
FallenA skrev:
Akle skrev:

Mvh
Logg deg av, og les i vei ;)
Men da blir det så uoversiktlig; hva har jeg lest, hva har jeg ikke lest? Vet det går ann å gå i dekning, mistenker at mitt heteronyms antagonist Slubbert får til dette. Det er i alle fall støtt å stadig noen skjulte her, skjult som i forskjell fra gjest/utlogget.

Mvh
Atle "der var det mange fine ord gitt" K

3

322_911

Gjest
Forresten, hvorfor klarer jeg ikke å forlate dette stedet, det er som å være vitne til en forferdelig bilulykke: en vil ikke se, men klarer ikke la vær.

Uff

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Akle skrev:
Forresten, hvorfor klarer jeg ikke å forlate dette stedet, det er som å være vitne til en forferdelig bilulykke: en vil ikke se, men klarer ikke la vær.

Uff
;D

...ja det er litt sånn...

Du kan krysse av i profilen din om du vil være skjult bruker.

P

Parelius

Gjest
Akle skrev:

Uff
Nesten litt cohensk det der, Akle;

I fought against the bottle,
But I had to do it drunk -

3

322_911

Gjest
Parelius skrev:
Akle skrev:

Uff
Nesten litt cohensk det der, Akle;

I fought against the bottle,
But I had to do it drunk -
Sa ikke Vreeswijk noe i retning av at han hadde forsøkt drukne sine sorger i sprit, men de hadde lært seg å svømme, bare på en finere og svenskere måte?

Ja ja.

Cohen er fin, det kan vi enes om.

Topp Bunn