Panasonic PA60 og PV60

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Heisann!

Er det noen her som har en av disse? Har selv mest lyst på PV60, MEN siden jeg ikke har tilgang til noe HD signaler, og prisdiff'n e 60%(10k vs 16k), så vurderer jeg å slå til på elkjøps tilbud nå om dagen.. (PA60 9995,-) Denne har Generasjon 9 plasma panel og har ellers de samme kvalitetene som PV60, dog uten HD oppløsningen...

mvh Kai
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
PA60'n henger nå på veggen... mot(!) anbefalinger fra de butikkansatte. Men valgte å kjøpe den beste uten HD, istede for no jalla med HD. Til mitt bruk og til den prisen var det en knallkjøp.
 
O

omholt

Gjest
PA60'n henger nå på veggen... mot(!) anbefalinger fra de butikkansatte. Men valgte å kjøpe den beste uten HD, istede for no jalla med HD. Til mitt bruk og til den prisen var det en knallkjøp.
Bra valg. De butikkansatte har som regel lite peiling. Du sparte ca. 5000 kr kontra PV60 som er HD ready og forskjellen med HD via TV kanaler er liten pr. dags dato.

Med PA60 vil du også få et klart løft med HD, men som PC skjerm har den litt liten oppløsning. PA60 vil til tross for lavere oppløsning vise HD bedre enn mange LCD skjermer. Oppløsning er jo ikke alt.
 
Topp Bunn