Padde til besvær?

M

musicus

Gjest
Selvfølgelig, all den tid det er brukt 10 talls tusen på kabler og strømtweaks og og ikke ser hva som er i veggen, sikringsskapet eller de kilometerne til transformator og fordelingsstasjon. Vi må ikke glemme følelser oppe i det hele.
Hva om man da har drit dyre strømkabler rett i veggen fra egen kurs til stereo'en uten tweaks og ser den som den første meteren og ikke siste (tror ampen min ville sett det slik fra sitt utgangspkt) og trives bra med de opplevelsene det gir...følelser derimot skal man være forsiktig med å blande inn om ikke man er kjent...noen kneler av den minste motstand, andre frodes og vokser igjen...man får gjøre det beste av hva man får (av strømmen) så de der følelsene er lurige....om da ikke tunga er på rett plass og hodet inneforstått med att det ikke nødvendigvis alltid har alle omstendighetene foran seg... blir det for lett å slenge slik med leppa..

mvh
 
Sist redigert av en moderator:

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.739
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Hva om man da har drit dyre strømkabler rett i veggen fra egen kurs til stereo'en uten tweaks og ser den som den første meteren og ikke siste (tror ampen min ville sett det slik fra sitt utgangspkt) og trives bra med de opplevelsene det gir...følelser derimot skal man være forsiktig med, noen kneler av den minste motstand, andre frodes og vokser igjen...man får gjøre det beste av hva man får (strømmen) så de der følelsene er lurige....om ikke tunga er på plass og hodet inneforstått med att det ikke nødvendigvis alltid har alle omstendighetene foran seg... blir det lett å slenge med leppa..

mvh
Troen kan ingen ta fra deg eller andre.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.739
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Du kan bedre...

mvh
Nei, desverre. Tror hverken på gud, den mexikanske snekker, jomfru Maria, Julenissen, skrømt, troll eller andre fantasifigurer, men nå er vi langt utenfor trådens topic.
 
M

musicus

Gjest
Supras padder er good stuff! men de begynner vel bli for dyre for noen de og?

mvh
 
M

musicus

Gjest
Nei, desverre. Tror hverken på gud, den mexikanske snekker, jomfru Maria, Julenissen, skrømt, troll eller andre fantasifigurer, men nå er vi langt utenfor trådens topic.
Uten sammenligning forøvrig med de av deg nevnte fantasifostre...Jo!! Det tror jeg, tips er allerede gitt!!.

mvh
 
  • Haha
Reaksjoner: TT.

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.630
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
  • Haha
Reaksjoner: HoJ

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Innlegg
2.707
Antall liker
710
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Hadde veldig lite dc på nettet i Norge, du kan måle dette med et multimeter i kontakten. Hadde PSAudio Noise Harvesters, kjøpt fordi det var "Kongens ny klær", men hørte ikke noen forskjell, surprise surprise. Har aldrig merket noen forskjell med diverse "renere strøm tiltak", bare svada!
PS Audio har motsatt virkning. Den øker støy. Audioscience review har også testet isotek og finner ikke bevis for at det virker. Alpha Audio har målinger som viser at riktig filter fjerner støy topper.

Jeg har ingen fasit, bare vitenskap og ører. Jeg tror det er stor forskjell på ørene som hører. Jesus sier det ofte i evangeliene.
 
Sist redigert:

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Innlegg
2.707
Antall liker
710
Sted
Norway
Torget vurderinger
2

Vedlegg

Topp Bunn