P4 Bandit

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Har skaffet en DABradio, og må si jeg er blitt glad i denne kanalen.. Forventet noe a `la radio tango, med a- og b-lister, men neida. En god blanding av nytt og gammelt, med stor variasjon. Anbefales! 8)

eks. på de 5 siste låtene:

Steve Miller Band - ?
Nirvana - Come as you are
Led Zeppelin - I can`t quit you babe
Eric Clapton - Layla
Guns `n Roses - Yesterday

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.821
Sted
Hus
Bare synd at den er riksdekkende bare via DAB radio og ikke via FM. Føler ikke for å kjøpe en DAB radio bare for den kanalen sin skyld. Det meste av det på Bandit kan jeg spille på vinyl hjemme. :) Savner Radio Classic 106,8 jeg. Det var nærradio med god musikk det ;)

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Bartesam skrev:
Bare synd at den er riksdekkende bare via DAB radio og ikke via FM. Føler ikke for å kjøpe en DAB radio bare for den kanalen sin skyld. Det meste av det på Bandit kan jeg spille på vinyl hjemme. :) Savner Radio Classic 106,8 jeg. Det var nærradio med god musikk det ;)
Nettradio vetdu!

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.821
Sted
Hus
el_mariachi skrev:
Bartesam skrev:
Nettradio vetdu!
:eek: Tenkte ikke på den da..... ;)

Topp Bunn