Skål! ;DGago skrev:dritings
Helt klart65finger skrev:Treff av høy klasse hos Gago i går kveld. Karbonadesmørbrød og alliansemeny (Leiv Vidar pølser) godt drikke (spesielt for de som ikke kjørte) God musikk og meget hyggelige mennesker. Ser frem til neste treff!
Hehe- gleden er minst like stor på min side. Bæltrivelige karer og stammefrender, også er det så deilig å omgås like syke mennesker som en selv uten å bli konfrontert og utspurt om diagnosen hele tiden....65finger skrev:Veldig hyggelig å treffe pengesluk som ny alliansebroder
Du og impulse fikk bonus i form av "drømmetur med svartrotta"BHO skrev:He he....bra quiz pengesluk. ;D
Må få takke alle for en trivelig kveld i godt samvær, og for et velsmurt og godt avholdt landsmøte![]()
Bilverdens svar på "russisk rulette" ???BHO skrev:Og en stor takk til Finger`n for godt utført sjåførtjeneste.
En liten stopp her og der bare piffer opp litt i hverdagen.....spennende kjerre den der svartrotta. ;D
pengesluk skrev:Hadde desverre ikke kamera med så jeg malte et bilde istedet ;D - GAGO i midten, i tillegg ser dere en del "hangarounds" ivrig smiskende. Påskequiz: HVEM er de??
;DGago skrev:pengesluk skrev:Hadde desverre ikke kamera med så jeg malte et bilde istedet ;D - GAGO i midten, i tillegg ser dere en del "hangarounds" ivrig smiskende. Påskequiz: HVEM er de??
jammen, det er jo lett å se.
venstre side: scarlett johansson, megan fox, jessica alba, monica bellucci, alicia keys, eva mendes
høyre side: rachel taylor, kate beckingsale, lena headley, angelina jolie, lauren graham, elisha cuthbert
+1JanR skrev:Personlig foretrekker jeg påsketreff hos Gago
/jan
fjernis, cola og skrævet til BHO. ;DGago skrev:sigaretter, snus, alkohol og townes van zandt.
alt man trenger, egentlig.
Vermin skrev:fjernis, cola og skrævet til BHO. ;DGago skrev:sigaretter, snus, alkohol og townes van zandt.
alt man trenger, egentlig.
Hehe han holdt på i nesten en time med khornmonologen sinGago skrev:enuff is enuff.
janr våkner fra dvalen og bestemmer seg for å holde foredrag.
"de dritthøyttalerne dere ser bak her er en vits i forhold til mine k-horn!"
Kjøtere.65finger skrev:Hehe han holdt på i nesten en time med khornmonologen sinGago skrev:enuff is enuff.
janr våkner fra dvalen og bestemmer seg for å holde foredrag.
"de dritthøyttalerne dere ser bak her er en vits i forhold til mine k-horn!"