Påmelding!! treff hos Peter februar og plan ut året.

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Er gutta klare for nytt treff etter julebordet ?

Det var veldig bra oppmøte hos Bjørn i høst og på julebordet hos John-Harald. Synes vi er blitt en bra gjeng.
Hadde håpet vi kunne forsette denne trenden men interessen for treff hos Peter i februar har vært laber.

Jeg mener vi må kunne klare å si fra om vi kommer eller ikke noen uker i forkant av treff. Det er litt som skal planlegges i forkant av de som skal ha treffet, og mye avgjøres av hvor mange som kommer. I verste fall blir treffet avlyst. Så vidt jeg har fått med meg er jeg eneste som har meldt meg på. Jeg ønsker innen 1 ukes tid å vite om det blir treff eller ikke. Jeg har mye på timeplanen og ønsker eventuelt å planlegge andre gjøremål denne lørdagen.

Det kan også være interessant å vite hva medlemmene synes om antall treff vi har planlagt per år. Det er i utgangspunktet: Siste lørdag i Feb. April. Juni. Aug. Hortenmessa og Julebord Des.

Er dette for mye?

Kanskje vi bør kutte ned til 2 treff før sommeren + treff August + Hortenmessa og Julebord ?

Jeg hadde selv treff i slutten av Juni og da var det mange som ikke kunne av naturlige årsaker. Februar er kanskje fortsatt litt hangover mnd. fra Jula så mars er kanskje en bedre mnd?

Kunne siste lørdag Mars + sommerfest i midten av juni være en bedre plan for i år og i fremtiden ?

Av diverse årsaker er det mange som ikke kan ha treff. For meg er ikke dette et problem. Jeg kan godt ha treff 1 gang i året. Jeg tror på vegne av Bjørn, Peter og John-Harald at de kan si det samme.

Nå må vi ikke bli late gutter. Husk at Skedsmo Audio avhenger av litt aktivitet. Klubben har til tider vært helt nede.

Sender også ut denne informasjonen per mail til de som er registrert. Ikke mottatt mail? Send meg info.
 
Sist redigert:

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.039
Antall liker
1.831
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Til info, siste helg i februar er det vinterferie og siste helg i mars er det påskeferie.. Tror det kan bli vanskelig for noen.
Er ledig i oddetallsuker og skaffer stort sett barnevakt i partallsuker.

Siste helg i februar - må ordne barnevakt
Siste helg i mars - må ordne barnevakt
Siste helg i April - ledig
Siste helg i Juni - ledig
Siste helg i August - ledig

Stilte på samtlige treff i 2015 og ønsker å gjøre det samme for 2016, syns vi har fått til noe fint noe.
Kan stille hjemmet mitt til disposisjon hver måned for treff, men det er best å rullere litt på det :)
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Til info, siste helg i februar er det vinterferie og siste helg i mars er det påskeferie.. Tror det kan bli vanskelig for noen.
Er ledig i oddetallsuker og skaffer stort sett barnevakt i partallsuker.

Siste helg i februar - må ordne barnevakt
Siste helg i mars - må ordne barnevakt
Siste helg i April - ledig
Siste helg i Juni - ledig
Siste helg i August - ledig

Stilte på samtlige treff i 2015 og ønsker å gjøre det samme for 2016, syns vi har fått til noe fint noe.
Kan stille hjemmet mitt til disposisjon hver måned for treff, men det er best å rullere litt på det :)
Veldig bra inspill :)

Jeg tror vi må gjøre noe med det planlagte oppplegget. Det blir antagelig for mange treff og det blir crash pang med ferier her og der.
Det virker ikke som interessen for å ha treff er for stor heller.
Kanskje et forslag kan være at når noen ønsker å ha treff så sier de ifra i god tid i forveien og folk melder seg på senest 2 uker før treffet ?
Jeg er litt bastant på dette med påmelding. Personling planlegger jeg mye da dette er helt nødvending med familie og mange interesser. Det har også noe å gjøre med den som skal ha treffet. Jeg gidder ikke å sende vekk familien for så å avlyse treffet.

I tro tradisjon fortsetter vi fast med julebordet i Des. Eller Jan. + kanskje sommerfest i juni eller aug.?
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Datoer som passer meg er:
19-20-21 feb.
28 feb ( søndag)
18-19-20 mars.

De andre datoene et opptatt.
Om det blir treff 19-20-21 feb. Så blir oppsettet
Jriver - Exasound - Lexicon - Triangle Antal ESW og subber.

I midten av mars så kan det hende det blir nye talarar...

Surround blir det nok ikke uansett.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Jeg er på ferie de datoene i feb, men kan mars.
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Skal vi ta 18 eller 19 mars da eller ?
Begge dagene kan passe for meg så lenge jeg vet det noen uker i forveien.

Dårlig respons i tråden ang. treff o.l.
Jeg tar den avgjørelsen at det blir for mange treff planlagt.
2 treff + Julebordet tror jeg er realistisk. Ett treff før sommeren. Ett treffe etter sommeren + Julebord.
Det kan selvfølgelig bli flere treff hvis det ønskes av noen.
 

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Innlegg
2.983
Antall liker
1.840
Sted
Fetsund
Jeg kan også på treffet i mars og dette høres bra ut for min del. Kan være en idé å prøve å legge treffene utenom de store feriene. Slik det er nå er jo siste helg i februar vinterferie og siste helg i mars midt i påsken.
Det skjer veldig mye her hjemme for tiden og vet ikke helt når jeg blir ferdig, så et eventuelt treff må vente på seg. Både oppussingen av hele etasjen, samt bygging av 3 forskjellige par høyttalerkasser tar litt tid.
 
Sist redigert:

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.238
Antall liker
2.373
Torget vurderinger
13
Skal prøve å bli mer aktiv på møtene, har hatt en periode med endel jobbing som spiser endel av energien. Ser for meg ett treff her utpå vårparten.
Stereobiten har dog blitt litt dårlig prioritert så føler ikke at den sitter helt 100% men kinobiten er jeg meget fornøyd med. Skjer ting her oxo men endel ligger fram i tid, en liten ombygging av trapp, akustisk transparent lerret og mye mer :eek: Har vel drevet så lenge med denne hobbyen så lenge og kan vel med sikkerhet si at det er veien som er målet med alle dens humper og åpenbaringer som ligger på lur.
 

Strømling

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2014
Innlegg
1.229
Antall liker
772
Sted
Nedre Romerike
Torget vurderinger
1
Enig 2 treff + julebord høres realistisk ut. Er jo messe også. Jeg er førstereisgutt men gleder meg til Horten.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Blir etter påske tenker jeg. Skal se litt på kalenderen igjen. Chello kommer uka før påske.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Retep: Blir det treff lørdag hos deg lørdag 19 mars? Hvis høyttalerene har kommet i hus, så er jo dette en ypperlig anledning til optimalisere plassering og subber, med mange dyktige kokker :)
Trenger rask bekreftelse, så jeg kan holde av dagen/kvelden.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Blir ikke før etter påske.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Begynner å bli lyd som et mulig å lytte på her nå

Så setter opp 2 helger etter påske. Hvor jeg kan tenke meg besøk.

1-3april og 15-17april

Hvilken dag passer best for dere?
 

blindlemon

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2010
Innlegg
100
Antall liker
7
Sted
Hakadal
Begynner å bli lyd som et mulig å lytte på her nå

Så setter opp 2 helger etter påske. Hvor jeg kan tenke meg besøk.

1-3april og 15-17april

Hvilken dag passer best for dere?
Kommer gjerne på lyttebesøk, begge helger passer :)
 

Dyret

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2012
Innlegg
2.155
Antall liker
1.988
Sted
Byen med kråke
Torget vurderinger
1
Må bare spørre jeg. Tar dere imot gjester på møtene deres, eller er dette kun for medlemmer med kule trøyer? ;)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Jepp
Blir nok ikke treff på en stund. Er uten lyd på onsdagen. Om jeg ikke kjøper de tilbake. Har mulighet for det. Og det er under vurdering.

Gjester tar vi imot. Har hatt noen opp igjennom årene. Er bare hyggelig det.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Så får du sammenligne kino lyd og 2 kanals lyd. Jeg er ikke i tvil om hva JEG foretrekker...

Koser meg virkelig med de Antal og bassene. Tror jeg må bruke litt tid på de isammen idag. Subbene er justert i forhold til Chello.

Mulig jeg kjøper de tilbake. Har fått noen tilbud som jeg er litt nysgjerrig på.
.
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.039
Antall liker
1.831
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Hei. Hvis Retep feiger ut.. Det var en spøk! Dvs. ikke kan stille med anlegg nå, tar jeg gjerne et treff i mellomtiden!
Temaet kan være hvordan behandle romproblemer i bassen uten om bassdemping og EQ, effekten med og uten helmholtz resonatorer og hvordan plassere/justere disse riktig. Kan også være alt annet.

Hadde en fantastisk møte på Hifisentralens sitt DSP-kurs for litt siden og stilte mitt hjem til disposisjon for initiativtakerene. Denne helgen med gutta, var fantastisk.

Kult at flere av oss stilte opp!
Hyggelig å treffe igjen vidarje fra Skedsmo Audio :)
 
Topp Bunn