Ni til nå, så det kan hende. 20 er målet, og enda flere er enda bedre.65finger skrev:14 påmeldte forrige runde. Kult om vi klarer å toppe det
Ni til nå, så det kan hende. 20 er målet, og enda flere er enda bedre.65finger skrev:14 påmeldte forrige runde. Kult om vi klarer å toppe det
Det fikser vi. Ingen grunn til bekymring.mikefish skrev:Må få komme med en reserversjon her.Minidisc-spilleren min har tatt kvelden,og kan derfor ikke bruke nødløsningen med å ta opp stafettplatene fra pc'en's hodetelefon utgang.Håper på å kunne få tak i de platene som jeg blir trukket ut til å anmelde.Å oppgradere til premiumabb.har lite for seg sålenge lydkortet her er satt ut av spill.Har heller ikke penger på konto til et slikt formål.
mvh. s,
Måtte sjekke - var det den Foxx jeg tenkte på? - jepp -Gjestemedlem skrev:Lang nok pause nå.
Jeg blir med igjen denne runden.
Melder på denne:
Gjestemedlem skrev:Lang nok pause nå.
Jeg blir med igjen denne runden.
Melder på denne:
Om du melder deg på er det enda cirka 18% sjanse for at du får skrive mer fyldig om den.Roberten skrev:Oh, folk burde gå mann av huse for å få sjansen til å sette ørene i Hipocrisy Is The Greatest Luxury. Der skjer det mye fint. Fra den gang da rap fortsatt var folkeopplysning og noe man skulle reflektere over.
Poengjowil skrev:Om du melder deg på er det enda cirka 18% sjanse for at du får skrive mer fyldig om den.Roberten skrev:Oh, folk burde gå mann av huse for å få sjansen til å sette ørene i Hipocrisy Is The Greatest Luxury. Der skjer det mye fint. Fra den gang da rap fortsatt var folkeopplysning og noe man skulle reflektere over.![]()
det er nær "nesten Ja"Roberten skrev:Poengjowil skrev:Om du melder deg på er det enda cirka 18% sjanse for at du får skrive mer fyldig om den.Roberten skrev:Oh, folk burde gå mann av huse for å få sjansen til å sette ørene i Hipocrisy Is The Greatest Luxury. Der skjer det mye fint. Fra den gang da rap fortsatt var folkeopplysning og noe man skulle reflektere over.![]()
Dessverre er det omtrent 85% sjanse for at jeg ikke vil kunne ta meg tid til å gjøre det.
Hvid du ønsker deg en spesiell periode for dine anmeldelser der du kan ha bedre tid, kan stafettsekretæren sikkert prøve å imøtekomme dette.Roberten skrev:Poengjowil skrev:Om du melder deg på er det enda cirka 18% sjanse for at du får skrive mer fyldig om den.Roberten skrev:Oh, folk burde gå mann av huse for å få sjansen til å sette ørene i Hipocrisy Is The Greatest Luxury. Der skjer det mye fint. Fra den gang da rap fortsatt var folkeopplysning og noe man skulle reflektere over.![]()
Dessverre er det omtrent 85% sjanse for at jeg ikke vil kunne ta meg tid til å gjøre det.
Har du fått deg sekretær din labanDazed skrev:Hvid du ønsker deg en spesiell periode for dine anmeldelser der du kan ha bedre tid, kan stafettsekretæren sikkert prøve å imøtekomme dette.Roberten skrev:Poengjowil skrev:Om du melder deg på er det enda cirka 18% sjanse for at du får skrive mer fyldig om den.Roberten skrev:Oh, folk burde gå mann av huse for å få sjansen til å sette ørene i Hipocrisy Is The Greatest Luxury. Der skjer det mye fint. Fra den gang da rap fortsatt var folkeopplysning og noe man skulle reflektere over.![]()
Dazed skrev:Denne gangen er det undertegnede som har tatt på seg rollen som stafettsekretær.
ang. en kjapp en innimellom, så kom jeg på et visdomsord som en kar på jobben sa: han hadde bobil med gang imellom, for alle liker en gang imellom,Hansern skrev:Blir det for få album for en tilfredsstillende stafett kan jo de som vil nominere 2 album,
og vi andre anmelde 3 ;D
Ellers er det vel greit med en kjapp en innimellom?
Heller ha en temastafett slik at man er sikret ett større nedslagsfelt
om det er albumutvalget som gjør at det ikke er kø utfor døra?
(Tenker her på betegnelsen 'Indiestafetten' som såvidt ble brukt om nr 14.)
Njaei... Tenker vi kjører slik det var planlagt, jeg. ...Men håper på så mange deltakere som mulig. Det er nok påmeldte til at det blir en OK stafett nå, men det er mye fetere med dobbelt så mange eller enda flere.Hansern skrev:Blir det for få album for en tilfredsstillende stafett kan jo de som vil nominere 2 album,
og vi andre anmelde 3 ;D
Enig i det, jo flere jo bedreDazed skrev:Njaei... Tenker vi kjører slik det var planlagt, jeg. ...Men håper på så mange deltakere som mulig. Det er nok påmeldte til at det blir en OK stafett nå, men det er mye fetere med dobbelt så mange eller enda flere.![]()
Jeg har lest igjennom de fleste rundene nå og har store problemer med å finne noen fellesnevner i musikksjanger. En typisk stafettsmak er det heller ikke så lett å finne. Mange plater som har fått to vidt forskjellige anmeldelser fx. Bare sludder og vås det du sier her Karma.Karma skrev:Det kunne med fordel vært større deltagelse og dermed bredde i stafetten. Jeg vet om mange her på forumet som jeg kunne tenkt meg som deltagere.
Dette faktum har en selvforsterkende effekt. Nå man ser at det stort sett er samme gjeng som er med hver gang, så vurderer man sin egen eventuelle deltagelse opp mot den musikksmak som dominerer blant de andre deltagerne. For hva er poenget med å lansere en plate man selv har et sterkt og positivt forhold til, dersom man er rimelig sikker på at den ikke blir forstått(for å si det litt forsiktig) av dem som blir aktuelle anmeldere?