påmelding stafett 17

  • Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • U

    utgatt60135

    Gjest
    Jeg synes vi fortsatt kan ha det åpent hele døgnet. Ikke alle har en 9-16 tilværelse.
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Bare å shippe til stafettmester Fingers det!
    God idé synes eg, gikk ganske i krøll i slutten av forrige stafett.
     

    Bent

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Innlegg
    2.737
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    Går greit for meg også, er det en dag jeg ikke har mulighet på ettermiddag/kveld får jeg sende den til generalen dagen i forveien.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    65finger skrev:
    Dazed skrev:
    65finger skrev:
    Ingen posting før klokken 1600 den aktuelle dato.
    Hvorfor ikke?

    Da burde du vel i så tilfelle endre dette:

    65finger skrev:
    Anmeldelsene skal postes mellom kl. 00:00 og 23:59 den dagen plata får utdelt.
    vil ha mindre spredning, endrer til mellom 1600-2400
    Det kan fort føre til forsinkelser, utsettinger og annet hvis ikke folk er hjemme akkurat den aktuelle kvelden. Jeg mener dette er en riktig dårlig idé og at det bør være tillatt å levere når man vil, bare det er før deadline. Om det så er en uke før for den saks skyld. Har man i det minste mulighet til å poste fra 00:01 kan man jo rekke dette før man går til køys.
    er ikke endelig avgjort. Poenget mitt er å få en bedre debatt om anmeldelsene. det er enklere hvis de postes tett på hverandre. En mulighet er å sende anmeldelsene til meg i forkant. En annen mulighet er å fortsette som før
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    65finger skrev:
    er ikke endelig avgjort. Poenget mitt er å få en bedre debatt om anmeldelsene. det er enklere hvis de postes tett på hverandre. En mulighet er å sende anmeldelsene til meg i forkant. En annen mulighet er å fortsette som før
    Det er ikke noen dum idé å sende anmeldelsene til arrangøren. Da kan jo også begge postes samtidig og man unngår å bli påvirket av den andre teksten hvis man er svak nok i sinnet til å lese den før man selv skriver sin versjon. Samtidig posting gjør jo at man da sparker i gang debatten uten å tvinges til å vente på at sistemann skal skrive seg ferdig og levere. Da er det jo også greiere å kunne skrive den i litt tid på forhånd og ikke nødvendigvis sitte å niskrive samme ettermiddag man skal levere den.

    Sender man tekstene kan jo arrangøren også ha et fast postetidspunkt. F.eks. kl.18 dagen etter levering.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    65finger skrev:
    er ikke endelig avgjort. Poenget mitt er å få en bedre debatt om anmeldelsene. det er enklere hvis de postes tett på hverandre. En mulighet er å sende anmeldelsene til meg i forkant. En annen mulighet er å fortsette som før
    Det er ikke noen dum idé å sende anmeldelsene til arrangøren. Da kan jo også begge postes samtidig og man unngår å bli påvirket av den andre teksten hvis man er svak nok i sinnet til å lese den før man selv skriver sin versjon. Samtidig posting gjør jo at man da sparker i gang debatten uten å tvinges til å vente på at sistemann skal skrive seg ferdig og levere. Da er det jo også greiere å kunne skrive den i litt tid på forhånd og ikke nødvendigvis sitte å niskrive samme ettermiddag man skal levere den.

    Sender man tekstene kan jo arrangøren også ha et fast postetidspunkt. F.eks. kl.18 dagen etter levering.
    supert forslag. Det betinger at begge deltakerene sender anmeldelsen før fristen. Her blir det flåing av ryggskinn, dynge på med salt og sying av ryggskinn på skrog igjen ved for sen levering
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    65finger skrev:
    supert forslag. Det betinger at begge deltakerene sender anmeldelsen før fristen. Her blir det flåing av ryggskinn, dynge på med salt og sying av ryggskinn på skrog igjen ved for sen levering
     

    Vedlegg

    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Fredag allerede! noen få dager igjen til å bli med
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Du kan jo opprette noen nye nick Finger, og melde deg på flere ganger.. så oppnår du kanskje kvotaen din. :)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Du kan jo opprette noen nye nick Finger, og melde deg på flere ganger.. så oppnår du kanskje kvotaen din. :)
    For mange dåsemikkler på dette forumet :mad:
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Vet om flere som er forsøkt tvangsinnmeldt som ikke har reagert. Ny offensiv, Fingers?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Dazed skrev:
    Vet om flere som er forsøkt tvangsinnmeldt som ikke har reagert. Ny offensiv, Fingers?
    Har kun denne kvelden til å piske inn deltagere. Kom igjen og meld dere på!
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Townes skrev:
    Siden det ikkje ser ut til å bli temarunder med det første, melder eg på denne:

    Hederos & Hellberg



    http://open.spotify.com/album/30W3Y65y9CTE8sQjYzwlAp
    Ikkje for å legge noen som helst føringer/premisser for hvordan plater bør lyttes til/anmeldes, men etter å ha hørt denne igjen i går kveld, så vil eg påstå at den gjør seg best med dempet belysning, levende lys samt litt rødvin :)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Townes skrev:
    Townes skrev:
    Siden det ikkje ser ut til å bli temarunder med det første, melder eg på denne:

    Hederos & Hellberg



    http://open.spotify.com/album/30W3Y65y9CTE8sQjYzwlAp
    Ikkje for å legge noen som helst føringer/premisser for hvordan plater bør lyttes til/anmeldes, men etter å ha hørt denne igjen i går kveld, så vil eg påstå at den gjør seg best med dempet belysning, levende lys samt litt rødvin :)
    Helt feil! stafettmusikk skal grundig og metodisk analyseres på en ukomfortabel pinnestol med ryggen i rettstilling. Rødvin er fyfy for pokersen! en pipestapp og et glass lunkent vann kan inntaes til nøds. townes! du må skjerpe deg!
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Townes skrev:
    Townes skrev:
    Siden det ikkje ser ut til å bli temarunder med det første, melder eg på denne:

    Hederos & Hellberg



    http://open.spotify.com/album/30W3Y65y9CTE8sQjYzwlAp
    Ikkje for å legge noen som helst føringer/premisser for hvordan plater bør lyttes til/anmeldes, men etter å ha hørt denne igjen i går kveld, så vil eg påstå at den gjør seg best med dempet belysning, levende lys samt litt rødvin :)
    Helt feil! stafettmusikk skal grundig og metodisk analyseres på en ukomfortabel pinnestol med ryggen i rettstilling. Rødvin er fyfy for pokersen! en pipestapp og et glass lunkent vann kan inntaes til nøds. townes! du må skjerpe deg!
    Då trur eg at eg må bytte til Nyktalgia eller noe sånt ;D
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Stafett 17 er nå stengt for påmelding. Trekning pågår
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Vi ble 19 deltakere. Jeg tar 3 anmeldelser og jeg trakk Gjestemedlem som partner på anmeldelse 3. Håper det er ok Deph?
    Poster om noen minutter. må sy sammen tidsplanen
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    65finger skrev:
    Vi ble 19 deltakere. Jeg tar 3 anmeldelser og jeg trakk Gjestemedlem som partner på anmeldelse 3. Håper det er ok Deph?
    Poster om noen minutter. må sy sammen tidsplanen
    fikser sikkert det
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Takk Deph :) noen som føler seg kallet for å mekke en spilleliste?

    Edit i stafett 17 tråden selvsagt
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    65finger skrev:
    Takk Deph :) noen som føler seg kallet for å mekke en spilleliste?

    Edit i stafett 17 tråden selvsagt
    Hvorfor ble det tre anmeldelser på deg?

    Funker ikke spillelisten jeg laget?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Dazed skrev:
    65finger skrev:
    Takk Deph :) noen som føler seg kallet for å mekke en spilleliste?

    Edit i stafett 17 tråden selvsagt
    Hvorfor ble det tre anmeldelser på deg?

    Funker ikke spillelisten jeg laget?
    den funker selvsagt. ble mye styr en stund her med mandagshodet og det hele
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.387
    Antall liker
    11.102
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    65finger skrev:
    Takk Deph :) noen som føler seg kallet for å mekke en spilleliste?

    Edit i stafett 17 tråden selvsagt
    Hvorfor ble det tre anmeldelser på deg?

    Funker ikke spillelisten jeg laget?

    Er jeg veldig bortskjemt når jeg ønsker meg en spilleliste sortert etter anmeldelsesdato?
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Burnt_Island skrev:
    Dazed skrev:
    65finger skrev:
    Takk Deph :) noen som føler seg kallet for å mekke en spilleliste?

    Edit i stafett 17 tråden selvsagt
    Hvorfor ble det tre anmeldelser på deg?

    Funker ikke spillelisten jeg laget?

    Er jeg veldig bortskjemt når jeg ønsker meg en spilleliste sortert etter anmeldelsesdato?
    Ønsk i den ene hånda og spytt i den andre, så skal vi se hvem du får mest i! ;D

    Neida. ...Skal fikse på den så det stemmer.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn