På besøk hos Roysen

Status
Stengt for ytterligere svar.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
tkr skrev:
Jeg hadde ikke deg i siktet i det hele tatt, VidarP. Det var betegnelsen "pompøs kødd" som fikk blodtrykket mitt til å stige.

                                         mvh
Du siterte meg, så jeg tenkte at det var en sammenheng. Jeg har ikke angrepet hverken Roysen eller andre personlig, ikke har jeg hverken ønske eller intensjon om det heller; og som det oppegående mennesket jeg vet du er så er jeg klar over at du ikke mente det, og takker for oppklaring.

Å stemple andre for pompøs kødd er ikke spesielt verdig et diskusjonsforum, enig med deg i det; men på den annen side så må man bare erkjenne at folk er så forskjellige, og mangfoldet i reaksjoner må ikke komme som noen overraskelse på Roysen eller andre når man går så høyt ut på banen som Roysen gjorde her ved å kalle oss alle for søppelsentralen osv. Jeg tenker mitt, men avholder meg fra å skrive det.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.837
Antall liker
5.489
Sted
Holmestrand
Uten å ta stilling til verken det ene eller det andre foreslår jeg at denne tråden legges død. Kan ikke se at noe av det som kommer fram her er særlig prodktivt, om man da ikke ønsker å holde liv i "saken". Foreslår at vi heller ser framover og prøver å bygge broer i stedet for å grave nye grøfter.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
xerxes skrev:
Uten å ta stilling til verken det ene eller det andre foreslår jeg at denne tråden legges død. Kan ikke se at noe av det som kommer fram her er særlig prodktivt, om man da ikke ønsker å holde liv i "saken". Foreslår at vi heller ser framover og prøver å bygge broer i stedet for å grave nye grøfter.
Enig, det siste vi trenger er fremmaning av gamle spøkelser.
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Du snakker om å skrive mye om ting man er "ferdig med".
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.625
Antall liker
3.747
ErosLoveking skrev:
xerxes skrev:
Uten å ta stilling til verken det ene eller det andre foreslår jeg at denne tråden legges død. Kan ikke se at noe av det som kommer fram her er særlig prodktivt, om man da ikke ønsker å holde liv i "saken". Foreslår at vi heller ser framover og prøver å bygge broer i stedet for å grave nye grøfter.
Enig, det siste vi trenger er fremmaning av gamle spøkelser.
...noe så inn i granskauen enig.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg tror de fleste aldri har blitt særlig religiøse, iallefall ikke i denne sammenhengen; og jeg er selvsagt blant de som er enig i at dette er et veldig veldig bakstrebersk stunt… water under the bridge og det hele. Noe med å se opp og frem heller enn å gnage på gammel bitterhet.
 
R

RL69

Gjest
Men helt ærlig Vidar P; hvordan føles det å være "Æredsmedlem av søppelsentralen"?

MVH
KOL69
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hehe, ble ikke mitt søppelmedlemsskap i samme orden som dere alle andre trukket tilbake? Uansett; Roysen og jeg har aldri vekslet et uvennlig ord og jeg har slik sett aldri hatt noen mellomværende med herren, men vi deler nok sannsynligvis ikke synet på denne hobbyen.

For meg er det ikke dette livet dreier seg om på ramme alvor, men det er musikkglede og moro for adspredelse. Sier jeg mens jeg akkurat har koblet min nye dac opp mot en dab-radio med digital utgang, hvor jeg har klatret opp og montert ekstern antenne… og koser meg med harpene på NRK Alltid Klassisk :)
 

Lieng

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
1.525
Antall liker
94
Det er vel ikke menneskene Roysen kaller for søppel, men forumet med sine mange negative innlegg?!

Nå står jo alle fritt til å skrive om annet enn skit i denne tråden også! Hva med å fokusere på Roysens spennende komponenter.... tråden og forumet blir hva vi/dere gjør det til
 
R

RL69

Gjest
Vidar P skrev:
For meg er det ikke dette livet dreier seg om på ramme alvor, men det er musikkglede og moro for adspredelse.
Helt enig!!! Det er nok altfor mange som tar disse HIFI-greiene altfor alvorlig.

MVH
KOL69
 

olav_larsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.01.2004
Innlegg
538
Antall liker
84
musicman skrev:
Denne mannen er ikke sann. En mere navlebeskuende person som overhodet ikke tåler at det blir stillt litt kritiske spm om både det ene og det andre har ikke jeg opplevd før. Og når han i tillegg har gått ut og sagt at det er kun hans egen tråd her på sentralen som interesserer han, ja da får han bare seile sin egen sjø. Blir ikke savnet av meg.

Paradokset er at denne karen, ifølge de som har vært hjemme hos han og lyttet, er at han er meget hyggelig på alle måter. Det skjer tydeligvis noe med enkelte av oss når vi havner bak ett tastatur. Kan kanskje sammenlignes med bilkjøring. Der ser en også en total forvandling på enkelte når de havner bak rattet.
Andre del av dette innlegget er legendarisk morsomt! :)

Mvh,
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.586
Antall liker
27.748
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hehe, kjempebra, Vidar P, den der har jeg ikke sett på over 30 år!

Kjenner meg godt igjen, både bak rattet og bak tastaturet....


mvh
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hehe, ja idag kunne det like gjerne vært Mr Talker and Mr Writer, forskjeller på atferd i levende live eller bak et tastatur.
 

Lieng

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
1.525
Antall liker
94
Vidar P skrev:
Forumet er vel menneskene som utgjør det vel.

håper ikke alt som blir skrevet på forumet gjennspeiler menneskene som skriver
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg tror vel i all hovedsak at det iallefall gjenspeiler hva de tenker, og hva de ønsker å formidle? Og jeg tror vel at det i all hovedsak også faktisk er menneskene som skriver her som er deltakerne på forumet, og dermed utgjør det.

Så dersom man kaller det for et søppelforum eller liknende, så er det i mine øyne også nødvendigvis med en viss referanse til menneskene her. Jeg ser det ikke på samme måte som Roysen uttrykte iallefall; jeg synes det er mange flotte avdelinger med masse fabelaktige tråder på HFS, drevet frem og gjort rikholdige av massevis av flotte mennesker med mye å dele.
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
emotikon skrev:
hmmmm..... og jeg som stolte på NAV en gang i tiden....
Ett eller annet som ikke er helt i vater. Men om det er her eller der- det vet jeg ikke.
.

;D
 

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
4.356
Antall liker
1.701
Sted
Phobos
Det er mulig jeg er kjedelig, men jeg er ikke helt komfortabel med at det diskuteres en kjent enkeltperson fra forumet på et personlig plan uten at denne personen har mulighet til å delta i diskusjonen selv.

Mitt ikke så konstruktive bidrag til diskusjonen er imidlertid en voldsom forundring over at det går an å ta et forum man "hater" så utrolig personlig seriøst som det har blitt gjort i dette tilfellet.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.949
Antall liker
19.801
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
marsboer skrev:
Det er mulig jeg er kjedelig, men jeg er ikke helt komfortabel med at det diskuteres en kjent enkeltperson fra forumet på et personlig plan uten at denne personen har mulighet til å delta i diskusjonen selv.

Mitt ikke så konstruktive bidrag til diskusjonen er imidlertid en voldsom forundring over at det går an å ta et forum man "hater" så utrolig personlig seriøst som det har blitt gjort i dette tilfellet.
Rart det blir tillatt. Her er stadige brudd på regelverket.
Det var vel en av grunnene til at det toppet seg gjentatte ganger i tråden hans også.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
val skrev:
Vidar P skrev:
Forumet er vel menneskene som utgjør det vel.

håper ikke alt som blir skrevet på forumet gjennspeiler menneskene som skriver
det er en nobel tanke, men du burde kanskje lest blogg "HFS" mkI.
Ingen av oss er bedre enn hva vi er, uansett hva vi noen ganger prøver å skape oss selv til.

Tråden her burde for lengst vært lagt død, sminke liket passer seg sjeldent. Vi har nok med snåsakailler på OT, om ikke vi også skal hanskes med andre skrømt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn