På besøk hos PKRO

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.117
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Hørte du ikke forskjell KW? -Dette synes jeg var fisbleike og bjelleløse tilnærminger. Jeg tror nemlig neppe at du har gått ut på dato ...enda. -Eller var det mellomtonen som skapte unødig mye Hawaii i øregangen? ;D

- Skribleriet ditt har gjort meg usikker. Jeg oppfattet nemlig større ulikheter enn jeg noensinne har hørt før... ::)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Jepp får pensjonen min fra NAV, så en dato er jeg ihvertfall gått ut på ;D

Sender deg en PM om resten jeg hadde skrevet her, siden jeg ikke har lyst til at dette skal utarte til enda en kabeldebatt, de er det nok av andre steder ;)

Mvh.KW

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.085
Torget vurderinger
1
Mye bra bilder. Ser ut som dere ha hatt det riktig bra. :D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Litt vag denne konklusjonen om dere hørte noen forskjell... ;)

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.117
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
HCS skrev:
Litt vag denne konklusjonen om dere hørte noen forskjell... ;)
Vi er kanskje noen bleikinger hele gjengen, som jeg fleipet med KW om, litt lenger opp i tråden ;D
Hos PKRO oppfattet Grumpy at kabelen fra Whistler var åpenbart åpen tvers igjennom. Den formidlet et større rom med friskere, stjerneklar luft og ble på langt nær så forknytt som den vi hadde spilt på hele dagen. Jeg hadde nok foretrukket Whistler om jeg skulle velge en av de to, der og da. ....der og da, der og da.....etc. ;D
Øvelsen var langt i fra noe dokumentert forskningsprosjekt, annet enn vi byttet kabel i et lystig øyeblikk for å høre etter eventuelle forskjeller. Noen hørte nok forskjeller, andre ikke.

Min metaforiske konklusjon må bli i retning av Irish Coffee hvor den ene kabelen serveres med Tine's sprayflaskekrem, den andre med hjemmelaget pisket krem. Jeg ble uansett i godt humør av begge ;D

Mvh
Jan P.

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
14.802
Grumpy skrev:
Min egen metaforiske konklusjon: Irish Coffee hvor den ene ble servert med Tine's sprayflaskekrem, den andre med hjemmelaget pisket krem. Jeg ble uansett i godt humør av begge ;D

Mvh
Jan P.
Pilletukken ;D
Takk for underholdningen, og min metafysiske tilstedeværelse.
Jeg er meget svak for din sprudlende tone iblandet tøys og alvor 8)

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.117
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Takk .ppt :D
...og tenk hvordan tråden kunne ha vært om vi hadde unngått alt tøyset til Geto og KW. ;D

Topp Bunn