PÅSKETREFF

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Gago skrev:
    takk for et hyggelig treff, folkens.

    idag koblet jeg og vermin opp trafomatic experience one, som vi fikk låne fra janr.
    for å gjøre en lang historie kort: den ampen er knallgod! svært homogen og musikalsk spillstil, og dynamisk som fy, selv om den mangler litt av attakken i mellomtonen og fastheten i bassområdet i forhold til de nesten fem ganger dyrere audion golden dream monoblokkene. traformatic er et interessant merke som vermin og gago anbefaler alle med høyfølsomme høyttalere å sjekke ut! ;)
    Artig, tenkte jeg skulle spørre hvordan den fungerte på Mezzo :)
    Må bare få hørt den på Mezzo evt KHorn engang.

    Takk for at dere tok dere tid til å teste den litt :)
    Og en stor takk for i går kveld, kjempekoselig og du har ett veldig oppegående anlegg, låt fantastisk.

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Takk for ett hyggelig treff , flatsølvet skuffet ikke denne gangen heller gago...

    Ett utrolig lekkert oppsett du har , det låter stort...!

    Golden dream er litt av noen beist...Selv falt jeg pladask for Thor preampen din , en av verdens aller vakreste kanskje ;)..

    Platespillern synger fint nå , det oser av kvalitet , selv syntes jeg vinyl lyden var veldig god . dv-20 spiller fint i den armen , litt mere klangfullt enn den kunne varte opp med her , som vi tidligere har væert inne på syntes jeg det er smart å bruke en ederuelig priset pu i oppstarten , mht å skru egenhendig på sakene. Det blir liksom ikke så nevrotica når pickupen er i ederuelig prisklasse , dette er nok en av de beste pickupene i prisklassen også.

    Riggen er jo knallstrøken , og du har jo fått den til en hyggelig penge , med superarmen sme 5...med så bra verk og arm er det mye å hente på dyrere pickup med tiden...

    stå på , dette får du til(har fått til) ;D ;D

    HYggelig treff med noen nye bekjentskaper i tillegg til gamle ringrever .

    Noen nye regler ble opprettet for lauget , og alle så ut til å ha det hyggelig..

    Vermin som tok en togtur på 14 timer!!!!!!! for å besøke hornallianse-treffet skal ha skikkelig cred for entusiasmen sin rett og slett. ;D ;D

    Trafomatic så spennede ut ja , helt klart.....

    2a3 er ett flott trioderør som helt klart fortjener litt plass i solen. :D

    Mvh Espen
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Må hive meg på i tråden og takke Gago og alle dere andre, for en flott, minnerik og musikalsk aften! ;D

    Det anlegget som du har der Gago, kan du være veldig stolt og fornøyd av. :D

    Blokkene dine hadde jeg sååååå jævelig lyst til å ta med meg hjem, og den preampen er noe av det fineste jeg har sett, har en formening om at den også betød en del for lyden. ;)
    Avid, SME og Dynavector var tydeligvis en bra match, for den riggen spilte utrolig godt, musikken var i fokus, til og med gammel King Krimson låt nesten som en ny produksjon fra i dag. :eek: :)
    Det låt absolutt flott på cd også, men holder nok en knapp på vinylen hos deg, når du spilte "Tom Trauberts blues" så fikk jeg ståpels så det holdt!. 8)

    Høyttalerene er vel et kapittel for seg selv, de er STORE og spilte STORT. ;D
    Du hadde et problem med bassen på enkelte steder i rommet, men fra lytteposisjon var det ikke noe problem. :)

    Det ble spilt masse flott musikk, Dire Straits, SRV, King Krimson, Tom Waits, Weather Report, Ytre Suløens jassensemble, Terje Rypdal, Southside Johnny, Imperiet, Trio Trang, Roxy Music, Kristin Ambjørnsen, Radka Toneff og mange flere som jeg ikke husker navnet på i dag.

    Glemte nesten pølsene, takk så meget for pølser og tilbehør!

    Skal bli artig å høre din endelige konklusjon på flatsølv versus Oblivion! ;)
    Jeg synes at bassen ble uendret, videre oppover ble det litt større kropp med Oblivion, mens flatsølvet ga mer oppløsning og utkingning oppover. :-X ;)
    Det var nok innbildning for det er vel ikke forskjell på kabler? ::)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Jeg vil legge til noen detaljer i forbindelse med treffet hos Gago.
    En ting er jo at man får høre andres musikkanlegg, en annen ting er all musikken man får hørt (som senere må kjøpes), en tredje og den aller viktigste tingen er det sosiale, man treffer likesinnede, og veldig trivelige mennesker! :D

    Denne gangen var det stor sett folk som jeg kjente fra før: Gago, 65 finger, ssm, JanR, Impulse og Olaps.
    Men et par nye fjes dukket opp: Naimisten C Alshus og ikke minst Vermin som hev seg på toget fra Egersund for dette treffet! :D
    Han fortjener honnør for en slik reise. ;D
    Moro å hilse på slike entusiaster, neste gang vi treffes så har nok C.Alshus rør og horn vil jeg tro. ;) ;)
     

    olaps

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.604
    Antall liker
    151
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    4
    Hei :)
    Må bare få lov til å bifalle det som er skrevet tidligere, både mht lydkvalitet, visuell nytelse (anlegget altså!!), initiativet og servicen. Artig å treffe så mange entusiaster, og spennede med god - og tildels - ukjent musikk. Leita etter King Krimson-skiva da jeg kom hjem i natt, har ikke spilt den på minst hundre år, så jeg fikk lyst til å høre hele. Men bort var den, æsj. Får skylde på vaskekjerringa jeg ikke har ;D
    Ser fram til neste samling, det kommer jo én i Kongsberg også etterhvert :)

    Mvh
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Da var jeg vel hjemme på den trygge bøgda igjen etter en finfin togtur. :)
    Fikk en egen 4seter i komfort avdelingen og koste ræva av meg med bok og musikk på ørene. Så morro er det sjelden hjemme ;D

    Vil starte med og takke "ssm" for og stille opp på kort varsel og plukke meg opp på Oslo S og ta meg med til "Gago". Hjertelig :D

    Dette var skikkelig morro gutter, og bli invitert med på treff fra selveste Hornalliansen er ikke småtteri. Jeg hadde gleda meg lenge til dette. Og det ble ett forrykende treff, utrolig kjekk gjeng med godt humør og god smak ;)
    Jeg kjente bare JanR og Gago fra før av så det ble en rekke med nye bekjentskap denne kvelden, veldig morro og sette fjes på nickene som henger her inne.
    Mezzoene står som en av de mest komplette stuesytemer jeg har hørt, de er store, barske og råsexy. Og lyden likedan. Litt av ett imponerende oppsett Gago har satt sammen, eksotiske komponenter med strålende design og lyd.
    Den 2A3 ampen var også ett meget hyggelig bekjentskap og høre på. Kul lyd og imponerende lavt støynivå.
    Legger ved bilder under fortløpende:

    Oversiktsbilde over stereoen, kablet opp med Oblivion til en pris på ca 4 Nigera-nytelser


    De oppmøtte, fra venstre, 65finger, ssm, Gago, C.Alshus, janolav, impulse, Olaps og JanR stående bak


    Det ble servert pølser og kyllingvinger som slo godt ann


    Og mye god drikke
     

    Vedlegg

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    JanR er veldig interessert i kabler for tiden, Olaps prøver og overbevise han om at solid core sølv er det nye "in"


    Mens 65finger mener det er Oblivion som er tingen for og heve lydkvaliteten betraktelig


    C.Alshus ble varm om hjertet av den gode lyden fra horn og rør


    impulse har det sultne blikket, og Olaps diskuterer hifi


    Ett kunsternisk bilde tatt av verten himself etter noen flasker snabelstoff, litt skjeiv.....eh?
     

    Vedlegg

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Her med ampen til JanR, Trafomatic Experince One. Låter BRA




    Fyfan, gutta. Dette var jævli kjekt, jeg kommer snart igjen
     

    Vedlegg

    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Veldig hyggelig å treffe deg Vermin og utrolig sporty og ta den lange turen for å delta på hornalliansetreff. Håper du kan komme når jeg skal ha treff nærmere sommeren :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    Veldig hyggelig å treffe deg Vermin og utrolig sporty og ta den lange turen for å delta på hornalliansetreff.
    Helt klart, og ikke minst hyggelig å hilse på deg igjen Aleks :)
    Husk å brenn ett par plater til meg nå da ;)

    Mye bra musikk var det også. En av låtene som ble spilt, som sitter dønn fast i hue ennå, var Radka T sin versjon av " he ain't heavy, he's my brother " vannvittig høy gåsehudfaktor :)
    Muddy W "folk singer" på vinyl satte også sine spor, må ha.

    I det hele tatt en meget vellykket kveld for mitt vedkommende :)

    /jan
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Dette så ut som et fantastisk kjekt treff :) Jeg skulle jo vært i Oslo på treffet, men sykdom gjorde at tigerstaden fikk fri denne gang.

    Jeg ser at Gago i vant still har lurt seg bort fra linsa. Vermin presser seg som vanlig inn på bildene, selv om han fotografere, men så er globetrotteren fra Egersund en staut, ung mann. Synd det ikke finnes mer damer her på forumet, for du tar deg riktig så godt ut foran kamera ;D
    Får håpe vi kan treffes om muligheten byr seg, Gago. Alt for lenge siden sist, nå.

    Lf
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    :) Der er han jo. Jeg bare lurer, er det min trofèøl du sitter og koser deg med, Gago ;D

    Lf
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehe, u bet, lf. ;D

    meg og vermin satt oppe til 4 på natta og prøvde å jobbe oss gjennom all alkoen jeg hadde handlet inn, men måtte gi tapt til slutt. :-[

    så det står ennå et par sixpack øl og en kartong vin her som jeg og frøkna skal kose oss med utover uka. ;)

    forrige gang jeg tapte en kasse øl mot deg, sørget jeg for å få den levert på døra di nede i stavanger.
    det spørs om ikke jeg må få til noe sånt denne gangen også, siden du backet ut og ikke kunne nyte de små, brune seierspkoalene dine i lag med hornalliansen.

    anyhow, vi får satse maks på at du får til en oslotur till sommeren.

    idag sto to fyllesjuke karer opp kl. 11.30 og fortsatte treffet der vi slapp igår (minus alkoholinntak og med utskiftning av pølser og kyllingvinger til egg og bacon).

    dermed satte vi ny rekord - det lengste alliansetreffet ever, hehe.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    btw, det var veldig mye bra musikk dere hadde med igår, folkens.
    synd og skam at jeg var litt for full og hyper og glemte å rippe alle cd'ene.

    særlig janolavs cd med southside johnnys tolkninger av tom waits låter var knalltøft!
    og den var den eneste jeg fikk rippet ned på laptopen. :D
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gago skrev:
    btw, det var veldig mye bra musikk dere hadde med igår, folkens.
    synd og skam at jeg var litt for full og hyper og glemte å rippe alle cd'ene.

    særlig janolavs cd med southside johnnys tolkninger av tom waits låter var knalltøft!
    og den var den eneste jeg fikk rippet ned på laptopen. :D
    Kan jeg få rippe den av deg Gago, Vær så snill!!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    65finger skrev:
    Gago skrev:
    btw, det var veldig mye bra musikk dere hadde med igår, folkens.
    synd og skam at jeg var litt for full og hyper og glemte å rippe alle cd'ene.

    særlig janolavs cd med southside johnnys tolkninger av tom waits låter var knalltøft!
    og den var den eneste jeg fikk rippet ned på laptopen. :D
    Kan jeg få rippe den av deg Gago, Vær så snill!!

    hører ikke hva du sier.
    kan du snakke høyere?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Kan jeg rippe den southside johnny skiva av deg!!!
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Spørsmål skal avsluttes med spørsmålstegn, Finger! Og så store bokstaver er da ikke en herres måte å utrykke seg på! ? ;-)


    Takk for et glimrende treff, gutter! (Håper dere unnskylder Brødrene Dal-lingoen her...) Det var virkelig en fornøyelse. Bare synd tida går så forbannet fort i så utmerket selskap!
    Jeg falt også for Southside-skiva. Han er en gammel helt som det ikke er så mange som er oppmerksom på lenger, og når han tar med seg selveste bakrusens skytsengel, Tom Waits, er det duket for en høytidsstund.

    Nå låter anlegget ditt uforskammet bra, broder Gago! ;D Og platespilleren låter rett og slett fantastisk. Hvilken ro, hvilken skala og hvilken fenomenal uanstrengthet! Jeg tar av meg hatten!
    Ellers er du jo en vert av virkelig klasse. Du er rett og slett en sann fryd å være på besøk hos. At vi ikke spilte "audiofil støy", Bremnes eller annet hifiriktig tjafs i det hele tatt, var forøvrig kveldens store befrielse.....

    Kveldens musikalske høydare for meg? Kristin Asbjørnsen, Southside Johnny/Tom Waits og Radkas åndeløst vakre versjon av Hollies-klassikeren "He ain´t heavy, he´s my brother"
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Takk for tipset impulse, liker store brølende ord
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Du skriker faen så høyt til å være så lavmælt.... ;D
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Ellef: Verten er vanaskelig og fotografere, da han aldri klarer og stå stille. Men da han måtte stoppe opp og spise bød det seg en mulighet ;D
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Soutside Johnny plata var jævlig bra.....men for en jazzidiot som meg , var det en enda bedre , jeg leste på coveret 3 ! ganger , men husker jeg hva den het ? NEIDA :D

    Rødt cover , Blå hånd/fingre....Danske herrer som spiller......og som de spiller !

    Den derre må jeg bare ha.

    Ellers var det mye bra musikk , Olaps sin Jennifer Warns plate var flott , Vi fikk til og med lurt inn litte Thessink i mellom dynamikkslagene.... ;D

    K.Asbjørnsen plata må jeg også bare ha....denne har jeg tydligvis ikke hørt nok på , eller går det an å legge skylden på Platekomaniets forferdlige avspillingsutstyr ;D.......

    Tenk om de hadde lagt LITT mere penger i headsettene enn 300kr , da hadde kanskje flere kjøpt musikken de faktisk står å hører på , det er flere enn en gang jeg har hørt gjennom skivene å kommet hjem og funnet "den greie" plata meget bra !

    terningkast 1 til headsettene til kompaniet.....terningkast 6 til lyden hos gago! ;D

    Espen
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Vermin skrev:
    Oversiktsbilde over stereoen, kablet opp med Oblivion til en pris på ca 4 Nigera-nytelser

    jeg vet ikke hva de koster i egersund, vermin, men i oslo kan man visstnok få opptil et par hundre nigeria-nytelser til prisen av en kabelpakke fra oblivion.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    ssm skrev:
    Soutside Johnny plata var jævlig bra.....men for en jazzidiot som meg , var det en enda bedre , jeg leste på coveret 3 ! ganger , men husker jeg hva den het ? NEIDA :D

    Rødt cover , Blå hånd/fingre....Danske herrer som spiller......og som de spiller !

    Den derre må jeg bare ha.
    Espen
    Det er vel denne du sikter til ssm? De er Norske, ikke danske!
     

    Vedlegg

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    JanR skrev:
    Mye bra musikk var det også. En av låtene som ble spilt, som sitter dønn fast i hue ennå, var Radka T sin versjon av " he ain't heavy, he's my brother " vannvittig høy gåsehudfaktor :)
    Muddy W "folk singer" på vinyl satte også sine spor, må ha.
    Enig, helt klart en høydare! Må nok spille Butterflyplata mi flere ganger tydeligvis. :p
    Synes også gitaristen til Vermin var sinnsykt bra, husker ikke hvem det var.
    Og innspillingen fra Club 7 på tidlig syttitall som vår kjære Naimist hadde med seg, den var suggerende, må ha den, men hva het den?
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Takk for bilde av coveret....feit plate det dere-

    Nå må jeg avgårde , skal på langtur i dag....Se på nye høyttalere gutter... ;D ;D

    Espen
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    JanOlav skrev:
    JanR skrev:
    Mye bra musikk var det også. En av låtene som ble spilt, som sitter dønn fast i hue ennå, var Radka T sin versjon av " he ain't heavy, he's my brother " vannvittig høy gåsehudfaktor :)
    Muddy W "folk singer" på vinyl satte også sine spor, må ha.
    Enig, helt klart en høydare! Må nok spille Butterflyplata mi flere ganger tydeligvis. :p
    Synes også gitaristen til Vermin var sinnsykt bra, husker ikke hvem det var.
    Og innspillingen fra Club 7 på tidlig syttitall som vår kjære Naimist hadde med seg, den var suggerende, må ha den, men hva het den?
    Den jeg spillte het El Grupo Live. Gitaristen er Steve Lukather :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    El Grupo svingte skikkelig, knallbra låt vi hørte :)
    Den skal bestilles, samme med Radkta T.

    /jan
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Skjønner at det har hatt en fortreffelig kveld guttær.
    Hadde vært storveis interessant å høre musikk over anlegget ditt Gago,
    ser spennende ut.

    Vel, var bedt bort på free food and booze sjøl den kvelden, så kan vel ikke klage. :)

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga skrev:
    Vel, var bedt bort på free food and booze sjøl den kvelden, så kan vel ikke klage. :)

    Vennlig hilsen

    Morten
    Var for så vidt det samme med oss som var hos Gago ;D ;)

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Vermin skrev:
    Den jeg spillte het El Grupo Live. Gitaristen er Steve Lukather :)
    Jøss og jøss, selveste Mr. Toto! :eek: Det fikk ikke jeg med meg. :p
    Her snakker vi om skikkelig OVERBEVISNING som gitarist. 8)
    Må helt klart kjøpes. :)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Lagga skrev:
    Vel, var bedt bort på free food and booze sjøl den kvelden, så kan vel ikke klage. :)

    Slikt skryt biter ikke på oss! ;)
    Vi var hos Gago vi! 8)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    JanOlav skrev:
    Vermin skrev:
    Den jeg spillte het El Grupo Live. Gitaristen er Steve Lukather :)
    Jøss og jøss, selveste Mr. Toto! :eek: Det fikk ikke jeg med meg. :p
    Her snakker vi om skikkelig OVERBEVISNING som gitarist. 8)
    Må helt klart kjøpes. :)
    Det fikk ikke jeg med meg heller. Han har kommet seg etter TOTO ;D
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Steve Luthaker er en meget habil gitarist, som aldri fikk den oppmerksomhet han fortjente i TOTO tiden. Han har nok levd et liv i skyggene og vært mye brukt som studiomusiker.
     

    Horny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Innlegg
    1.001
    Antall liker
    1.326
    Torget vurderinger
    5
    Virker som dere hadde en langt mer vellykket aften enn undertegnede; jeg ble sittende hjemme med feber, Paracet og Poirot på lavt volum :mad:

    Tormod
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Horny skrev:
    Virker som dere hadde en langt mer vellykket aften enn undertegnede; jeg ble sittende hjemme med feber, Paracet og Poirot på lavt volum :mad:

    Tormod
    Ja er svaret! Vi hadde en ganske så mye mer vellykket aften enn deg. ;D
    Føler med deg, håper du har blitt bedre nå? :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn