oyvindl85 sin reise i hifi verden og ymse annet :)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Utrolig kjipt å høre Øyvind! Nesten synd Accordoene dine røk så fort! Hva med et par Paradigm 3F med en Anthem str? ;) Jeg har funnet mitt oppsett, og de blir ikke bytta ut for å si det slik 8)

    KEF er også fantastisk flotte høyttalere, jeg hadde KEF 201/2 tidligere før Accordoene. Det var noen helt andre høyttalere enn Accordo. Jeg slet dog litt med følelsen av at vokalen var noe uklar på dem, men instrumentene låt klokkeklart.
    Jo Accordo ble solgt for fort tydeligvis. Har reservetalere i Dynaudio 2/6. Men ikke helt samme som Accordo :)
    Persona hadde vært moro, men vegrer meg litt mot å kjøpe nytt ;) Mulig man bare får ut en ønskes kjøpt annonse på C1. Så ser man om det er napp der ute. Fikk øye på Epos ES 11. Er det gode ting? Fått mye skryt på www.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Har inntil videre nå som «ventepølse» avtalt kjøp av et sett med Kef LS50. Litt pga jeg har hørt mye skryt av dem og noe for jeg også har en feeling de er bang for bucks. Hørte et par videoer på YouTube av et oppsett med disse og en Devialet 120.Det låt overbevisende bra gjennom gode hodetelefoner :) Så blir spennende å få hørt dem i eget rom og oppsett.
    Fått tilbud om et par C1 Signatur i mocca finish. Dog er prisen litt over hva jeg egentlig vil ut med for slike talere. Men jeg vurderer dem fortløpende.

    52826360-5A07-4F8B-8057-58635E1D0730.jpeg
     

    Dharmabum

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.03.2010
    Innlegg
    1.171
    Antall liker
    1.385
    Torget vurderinger
    11
    Har inntil videre nå som «ventepølse» avtalt kjøp av et sett med Kef LS50. Litt pga jeg har hørt mye skryt av dem og noe for jeg også har en feeling de er bang for bucks. Hørte et par videoer på YouTube av et oppsett med disse og en Devialet 120.Det låt overbevisende bra gjennom gode hodetelefoner :) Så blir spennende å få hørt dem i eget rom og oppsett.
    Fått tilbud om et par C1 Signatur i mocca finish. Dog er prisen litt over hva jeg egentlig vil ut med for slike talere. Men jeg vurderer dem fortløpende.

    Vis vedlegget 467348
    fint,da trenger du sikkert ikke 2/6 lenger da?;)Gi meg en pm når du er klar for å kvitte deg med de ,trenger et soveromsanlegg og har en LM216ia jeg ikke får brukt uten talere;)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Har inntil videre nå som «ventepølse» avtalt kjøp av et sett med Kef LS50. Litt pga jeg har hørt mye skryt av dem og noe for jeg også har en feeling de er bang for bucks. Hørte et par videoer på YouTube av et oppsett med disse og en Devialet 120.Det låt overbevisende bra gjennom gode hodetelefoner :) Så blir spennende å få hørt dem i eget rom og oppsett.
    Fått tilbud om et par C1 Signatur i mocca finish. Dog er prisen litt over hva jeg egentlig vil ut med for slike talere. Men jeg vurderer dem fortløpende.

    fint,da trenger du sikkert ikke 2/6 lenger da?;)Gi meg en pm når du er klar for å kvitte deg med de ,trenger et soveromsanlegg og har en LM216ia jeg ikke får brukt uten talere;)
    He he... Ja det var det da.... Er ikke sikker om jeg vil selge dem. De er såpass gode i forhold til prisen. Men jo, kan gi beskjed om de skal bytte eier :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Grei ventepølse det da :)
    Får håpe det :) Et par XTZ 99.26 MK2 er også i vurdering. Hatt dem før og de er meget velspillende for pengene. Med såpass ok elektronikk jeg har nå, så burde man kunne høre dem til fullt potensiale. Får se hva man finner på :)
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Vurderer Kef LS50 Wireless. Skal tro om det blir et svartfredagtilbud på dem? Sikkert ikke.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Vurderer Kef LS50 Wireless. Skal tro om det blir et svartfredagtilbud på dem? Sikkert ikke.
    Du får nesten bare følge med :) Er spent på hvilken lyd og kvaliteter det er i de passive LS50 med min Devialet 130.
    Kommer vel i løpet av uken i posten. Tror de aktive LS50 gir mye for pengene. Hvertfall hvis prisen skulle bli dumpet fredag :)
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Spørs om jeg kan ta farvel med mine Focus 160, da. Vurderer også så smått Devialet Phantom Gold.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Focusene er gode til et visst punkt. Jo høyere på stigen man går, jo bedre i Dynaudio. Det er min erfaring. Steget fra Focus 160 til S1.4 LE var ganske stort. Fra S1.4 LE til C1 enda mer. Man får bare mye mer av den gode sounden til Dynaudio. Må vel bare oppleves :) Når det er sagt så har jeg hørt Phantom Gold i ca 15 min på Soundgarden i Bergen. Det jeg hørte vil jeg si var utrolig bra. Lydbildet var stort og flott. Mye detaljer men samtidig veldig fin balanse. Ikke noe stakk seg ut. Diskanten var behagelig og myk. Men detaljene kom frem. Til tross for volumer opp mot maks på disse så låt de uanstrengt. Skulle jeg sette fingeren på noe må det være at bassen nok lett kan ta overhånd i mindre rom eller ved dårlig plassering i et rom. For de spilte mer enn nok bass. Helt på grensen til å ta over for nyansene i mellomtonen og diskant. Og dette var nede i lokalet deres. Der er ganske mange kvadrat og høyt under taket. Samt de stod fritt uten hindringer og sidevegger. Så det må taes i betraktning hvis du vurderer disse. Er ikke noen mulighet for å justere bassnivå på dem.
     
    Sist redigert:

    HiFi-Mathias

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    12.02.2012
    Innlegg
    205
    Antall liker
    74
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Ligger et par Audio Physic Avanti 5 ute på finn til en god pris. Skal visstnok være en veldig bra høyttaler (det må vel være en av de få AP høyttalerne jeg ikke har hørt).

    Eventuelt et par Dynaudio S3.4 dersom du kan ofre litt oppløsning (ref. DA C1) til fordel for et større fundament.

    Hadde sikkert vært spennende å prøve noe helt nytt.

    Eller venter du på at det dukker opp et par C1? ;)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ligger et par Audio Physic Avanti 5 ute på finn til en god pris. Skal visstnok være en veldig bra høyttaler (det må vel være en av de få AP høyttalerne jeg ikke har hørt).

    Eventuelt et par Dynaudio S3.4 dersom du kan ofre litt oppløsning (ref. DA C1) til fordel for et større fundament.

    Hadde sikkert vært spennende å prøve noe helt nytt.

    Eller venter du på at det dukker opp et par C1? ;)
    Hei

    Ja mye bra du nevner her. S3.4 tror jeg blir akkurat litt for store til rommet. Men S1.4 LE har jeg hatt før og er slett ingen dum høyttaler. Et rimeligere alternativ til C1. Hadde AP Tempo 25 en liten stund. De var meget bra som allround. Dog var det noe jeg savnet i lyden der og. Tror jeg blir for kritisk :) Har fått Kef LS50 i hus nå. De spiller utrolig godt til prisen. Matcher bra med Devialet. Men er på tanken å skaffe en Hegel H90 evt H160 til dem. Dumt jeg solgte videre H90 jeg hadde her :) Kan ikke sitte på alt. Får se.... Annosen for C1 er ute fortsatt. Så mulig det dukker opp noe der etterhvert.
     
    Sist redigert:

    Zeitgeist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2013
    Innlegg
    1.509
    Antall liker
    1.572
    Sted
    Melhus
    Torget vurderinger
    11
    Kan du sette ord på hva du liker ved ls50. Og hva du synes de mangler?
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Kan du sette ord på hva du liker ved ls50. Og hva du synes de mangler?
    Hei

    Tja. Ikke hørt disse på så mye musikk enda. Nettopp fått dem :) Men første inntrykk er meget bra.

    Bass er kontant og fin. Bra definisjonen punch. Dypbass er jo ikke noe å skryte av selvsagt. Det er jo begrenset hvor dypt disse går. Men i forhold til størrelsen er lyden overraskende fyldig. Også på lavere volum, noe som er bra. Mellomtonen er meget klar og fin. Kanskje mer på den mørke siden av nøytral. Her mangler noe på naturtro gjengivelse av instrumenter vs Accordo. Men det burde nesten ikke komme som noe sjokk. Men den litt fyldige klangen gjør at man får litt kropp. Diskanten er luftig og fin. Ikke like utstrakt og detaljert som annet jeg har hatt. F.eks Accordo. Men er behagelig å lytte til. I forhold til pris og ytelse vil jeg totalt gi disse poeng 9/10. De låter meget bra. Jeg ønsker å anskaffe en litt rimeligere forsterker for å se hvordan lyden kan bli totalt sett på «budsjett nivå». Hegel H90 slår meg som et godt alternativ. Har uansett ingen betenkeligheter med å anbefale denne høyttaleren til noen andre. Koble til en kompakt og musikalsk sub som deler på ca 60hz, så har man mye mer bunn. Vil nok gjøre mye av det aller siste. Håper dette beskriver dem noenlunde. Som sagt ikke fått hørt på dem allverdens enda.
     

    Whiplash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2013
    Innlegg
    1.870
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer med KEF. Spennende høyttalere jeg har hatt lyst til å prøve da jeg også har hørt mye positivt, men aldri prøvd dem selv på eget anlegg.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Gratulerer med KEF. Spennende høyttalere jeg har hatt lyst til å prøve da jeg også har hørt mye positivt, men aldri prøvd dem selv på eget anlegg.
    Jo takk Whip :) De er overraskende bra. Spesielt prisen tatt i betraktning. Så jeg kan anbefale deg en test av dem. Har du litt stort rom er sub nødvendig for å fylle ut bunn.
     

    Zeitgeist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2013
    Innlegg
    1.509
    Antall liker
    1.572
    Sted
    Melhus
    Torget vurderinger
    11
    Kan du sette ord på hva du liker ved ls50. Og hva du synes de mangler?
    Hei

    Tja. Ikke hørt disse på så mye musikk enda. Nettopp fått dem :) Men første inntrykk er meget bra.

    Bass er kontant og fin. Bra definisjonen punch. Dypbass er jo ikke noe å skryte av selvsagt. Det er jo begrenset hvor dypt disse går. Men i forhold til størrelsen er lyden overraskende fyldig. Også på lavere volum, noe som er bra. Mellomtonen er meget klar og fin. Kanskje mer på den mørke siden av nøytral. Her mangler noe på naturtro gjengivelse av instrumenter vs Accordo. Men det burde nesten ikke komme som noe sjokk. Men den litt fyldige klangen gjør at man får litt kropp. Diskanten er luftig og fin. Ikke like utstrakt og detaljert som annet jeg har hatt. F.eks Accordo. Men er behagelig å lytte til. I forhold til pris og ytelse vil jeg totalt gi disse poeng 9/10. De låter meget bra. Jeg ønsker å anskaffe en litt rimeligere forsterker for å se hvordan lyden kan bli totalt sett på «budsjett nivå». Hegel H90 slår meg som et godt alternativ. Har uansett ingen betenkeligheter med å anbefale denne høyttaleren til noen andre. Koble til en kompakt og musikalsk sub som deler på ca 60hz, så har man mye mer bunn. Vil nok gjøre mye av det aller siste. Håper dette beskriver dem noenlunde. Som sagt ikke fått hørt på dem allverdens enda.
    Takk for svar. Veldig interessante høyttalere det der :)
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    ... Men er på tanken å skaffe en Hegel H90 evt H160 til dem. Dumt jeg solgte videre H90 jeg hadde her :) Kan ikke sitte på alt. Får se.... Annosen for C1 er ute fortsatt. Så mulig det dukker opp noe der etterhvert.
    Har du skaffet noe nytt å drive LS50 med nå? Allerede solgt videre H90, ser jeg. Det gikk da fort. Kjøpt ny?
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    ... Men er på tanken å skaffe en Hegel H90 evt H160 til dem. Dumt jeg solgte videre H90 jeg hadde her :) Kan ikke sitte på alt. Får se.... Annosen for C1 er ute fortsatt. Så mulig det dukker opp noe der etterhvert.
    Har du skaffet noe nytt å drive LS50 med nå? Allerede solgt videre H90, ser jeg. Det gikk da fort. Kjøpt ny?
    Hei

    Har Kef LS50 ja. Og et par Dynaudio 2/6. Kjøpte en Hegel H80 til en ok pris. Solgte H90 da den ble til overs sist gang. Men nå hadde den vært ok å hatt alikevel :) Har lagt ut Devialet forsterkeren nå også. Må se litt hva som skjer med evt salg der og veien videre. Er litt i et vakuum nå. Hadde jo liksom Dynaudio C1 på vei før selger trakk seg. Veien blir til som man går ;) Tror jeg.
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Kan anbefale LS50 Wireless på det varmeste. Balansert og oppløst.
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Ja, jeg har hatt dem i noen dager. Mer presise, oppløste og balanserte enn Focus 160 med H160. Har dem og Klipsch RP280F bare stående nå. Får se hva som ryker. Kanskje jeg undersøker om det er noen på Finn som ønsker seg knallharde pakker til jul.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Grattis :) Men antar du mangler litt i bassen på Kef vs Focus?
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med flotte høyttalere, de står høyt i kurs den dagen jeg skal velge endelige høyttalere til transistorriggen. Men bare for å ha nevnt det, den mørke siden er den nøytrale siden jfr hvordan filharmoniske orkestre låter i konsertsalen.
     

    Whiplash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2013
    Innlegg
    1.870
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    4
    C1 hadde du før ? Du er litt som meg, selger ting for fort og angrer. Kjøpt og solgt HeresyIII to ganger selv og vurdert de en 3dje gang nå :)

    Fortsatt fornøyd med KEF ?
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    C1 hadde du før ? Du er litt som meg, selger ting for fort og angrer. Kjøpt og solgt HeresyIII to ganger selv og vurdert de en 3dje gang nå :)

    Fortsatt fornøyd med KEF ?
    Jeg bytter ofte ja :) En del av hobbyen. Kef ls50 ligger for salg. Jeg har en Hegel H80 og et psr Dynaudio 2/6 som jeg har inntil videre. Devialet er avtalt solgt også. Så ser jeg veien videre etterhvert :) Skulle ikke solgt Accordo før C1 jeg hadde avtale om kjøp på var i hus. Men man lærer så lenge man lever som de sier. Hvordan går det med McIntoshen da?
     

    Whiplash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2013
    Innlegg
    1.870
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    4
    Såpass ja, da fikk ikke KEF langt opphold hos deg :)

    McIntosh'en er jeg veldig fornøyd med. Føles mye bedre enn den forrige Mc'n , som jeg også likte. Leonard Cohen & Joni Mitchell er eksempler på artister jeg synes låter langt bedre nå. CD plater som har vært mye spilt nå på begge. Har fått dette 'noe' ekstra levende og ekte i musikken jeg liker veldig godt. Spesielt med det største JBL paret mitt.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Såpass ja, da fikk ikke KEF langt opphold hos deg :)

    McIntosh'en er jeg veldig fornøyd med. Føles mye bedre enn den forrige Mc'n , som jeg også likte. Leonard Cohen & Joni Mitchell er eksempler på artister jeg synes låter langt bedre nå. CD plater som har vært mye spilt nå på begge. Har fått dette 'noe' ekstra levende og ekte i musikken jeg liker veldig godt. Spesielt med det største JBL paret mitt.
    Nei de gjorde ikke det :) Ikke pga lyden er dårlig. Tvert imot. Men jeg har et par Dynaudio også som jeg heller kan ha som midlertidig høyttalere. De spiller meget bra til prisen og matcher Hegelen godt.

    Godt å høre du ble såpass fornøyd med Ma7000. Alltid kjekt når det klaffer ;)
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    552
    Antall liker
    284
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    C1 hadde du før ? Du er litt som meg, selger ting for fort og angrer. Kjøpt og solgt HeresyIII to ganger selv og vurdert de en 3dje gang nå :)

    Fortsatt fornøyd med KEF ?
    Jeg bytter ofte ja :) ...Jeg har en Hegel H80 og et psr Dynaudio 2/6 som jeg har inntil videre.
    Killerkombo til prisen det der, faktisk! Eneste større overraskelsen min var vel SA Mantra 50 sammen med Hegel H80. H80 fikk skikkelig liv i Mantraene, faktisk!
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    C1 hadde du før ? Du er litt som meg, selger ting for fort og angrer. Kjøpt og solgt HeresyIII to ganger selv og vurdert de en 3dje gang nå :)

    Fortsatt fornøyd med KEF ?
    Jeg bytter ofte ja :) ...Jeg har en Hegel H80 og et psr Dynaudio 2/6 som jeg har inntil videre.
    Killerkombo til prisen det der, faktisk! Eneste større overraskelsen min var vel SA Mantra 50 sammen med Hegel H80. H80 fikk skikkelig liv i Mantraene, faktisk!
    Ja særs mye lyd per krone. Spesielt hva jeg har betalt på brukten. Finner ikke bedre lyd for pengene enn dette :)
    SA og Hegel har ikke alltid lått bra i mine ører, men har ikke hørt Mantra 50 med H80 da. Så det er meget godt mulig det ble vellykket ja :) Moro når rimeligere ting klaffer godt og ;)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Grattis :) Men antar du mangler litt i bassen på Kef vs Focus?
    Muligens, men bassen på KEF LS50W er tightere enn Focus' i min L-formede stue, og ... det er nok bass. Naboklagenivå.
    Jo bassen i Kef Ls50 passiv er bra. Dog ikke dyptgående som større talere. Men kvaliteten på bassen er meget god. Det er forsåvidt resten av lydbildet også. Imponerende lyd til prisen. Flott du ble fornøyd med kjøpet :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.257
    Antall liker
    9.046
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Mantra 50 våkner enda mer med forsterkerkraft.. noe mindrd enn 120 meget strømsterke watt på dem hadde jeg ikke giddet :)
    Det var betydelig mer futt i dem med primare a34.2 og i32 enn i21 :)

    Tror mantra 50 med bamsen a32 hadde vært syyykt morsomt :)
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Grattis :) Men antar du mangler litt i bassen på Kef vs Focus?
    Muligens, men bassen på KEF LS50W er tightere enn Focus' i min L-formede stue, og ... det er nok bass. Naboklagenivå.
    Jo bassen i Kef Ls50 passiv er bra. Dog ikke dyptgående som større talere. Men kvaliteten på bassen er meget god. Det er forsåvidt resten av lydbildet også. Imponerende lyd til prisen. Flott du ble fornøyd med kjøpet :)
    Jeg bruker KEF LS50 Wireless med en REL S2 subwoofer, ved hjelp av den innebyggede DSP-styrte sub-utgangen.

    LS50W er et par fantastiske høyttalere med stram og fin bass fra før. Men med en god og rask sub, skjer ikke bare det åpenbare - nemlig at du får dypere bass.

    Lydbildet blir merkbart mer romslig, og mellomtonen langt mer uanstrengt og fri.

    Jeg koser meg.... :D
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Lenge mellom hver post her.... Men skjer ikke så forbanna mye :) Har for tiden Hegel H80 og et par Dynaudio 2/6 som står for musikk og TV lyd. Funker helt greit. High end, nei.... men helt ok ;) Billig som fy i forhold til annet som har vært her. Så gir jo en ro i sjelen på et vis det og ;) Men kronene står jo på konto og vil ut på nye eventyr. Så det skjer nok noe etterhvert. Som vanlig :) Ellers er det en rolig lørdags kveld med en pils og to og skuldrene senket. Snøen har lavet ned i dag, så er riktig julete ute.
     

    sammy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    909
    Antall liker
    454
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Ingenting er bedre å ha penge på konto å kan slå kloa i det man vil ha når ting dukker opp på brukten eller i butikk. Spennende å se hva du ender med til slutt.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ingenting er bedre å ha penge på konto å kan slå kloa i det man vil ha når ting dukker opp på brukten eller i butikk. Spennende å se hva du ender med til slutt.
    Sant nok. Joda, penger har man da om det dukker opp noe. Men jeg stresser ikke. Litt godt det og.. Blir det kav av det så blir litt av moroa vekke. Er på leit etter Dynaudio av høyere serie. Så blir det vel noe på forsterker siden og som evt klarer å drive dette ok. Bladelius er ikke utelukket igjen. Krefter i overflod og en lydsignatur som passer Dynaudio midt i blinken.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ble visst et par Sonus Faber Signum på meg nå. Ting skjer :) De virket litt pirrende. Sonus lyden er tiltrekkende og disse har jeg hverken hørt eller hørt om før. Så why not :)
     

    sammy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    909
    Antall liker
    454
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Se der ja, ble jo noe nytt før jeg rakk å legge meg hehe. Grattis med nye høyttalere. Håper de faller i smak.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn