OVK til London 2018

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Heisann.

    Da er Bartis, Elmer og jeg på vei til London den vanlige helga vår. Denne gangen blir det ikke noe platemesse. Den er flyttet til Olympia og lagt til første helga i desember, og etter litt skravling rundt temaet kom vi til at det neppe er beste tiden for oss.

    Planen denne gangen er ellers som før, pubber, mat og plateshopping. Messe eller ikke, dette blir gøy, og plater skal vi klare å finne uansett.

    Reiseplanen er Norwegian 15/11 kl. 0720 og tilbake 18/11 kl. 1250. Vi bor som de siste årene på Mitre House hotel i Sussex gardens.

    Bli med på tur!
     
    Sist redigert av en moderator:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Får mørne opp byen for dere jeg da.....

    VIP London Victoria Record Fair – Venues – Royal Horticultural Halls, London

    varmer opp med dette på torsdag:
    dmgoods.jpg





    vurderer dette på fredag, får se an etter en lang dag på shopping inkludert Old Spitalfields:

    kanskje man slenger innom en svensk pub får å overvære det svenske valget på søndag, før man reiser heimat på mandag kveld.

    Hva tror du Cash, kan dette være en plan? :cool:
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    liten oppdatering.
    Fin fine føreforhold, noe småaction her og der. Johnny Moped og Billy Childish i toppform, Spitalfields ga noe i påsan, Skottland tapte i privatlandskamp mot Belgia 4-1, skotsk kompis like blid for det, pints the medicine, god hjelp fra Barracudas-gitarist til å finne noen gullkorn fra 66-67 på de eldre herrers messe, mye grompunk i påsan, høy issefaktor og brutalt kappløp mot døden, hjemme hos selveste Intoxica-Nick, ett par røvere der, og publife. Glemte jeg noe nå?
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Knallbra oppdatering Eros. Gi gass!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ser ut som det blir tre. Bestille bord på Boisdale? Vi skal vel ha Haggis?

    Ser ut som vi treffer vinylen på Spitafields om vi vil, og da er fredag rette dagen?
     

    Elmer Midd

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Innlegg
    419
    Antall liker
    514
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Klart vi skal ha haggis, hvis Bartesam er enig da..
    Passer ypperlig å bestille bord på vei tilbake fra Spitafields.
    Blir nok en ganske trad. tur, men kanskje et museumsbesøk igjen i år?
    Forslag?
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ønsker dere en kjempefin tur.

    Vi andre som prioriterte veldig feil i år får bare håpe på hyppige rapporter og bilder underveis :)

    Hiilsen Grømp
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Tjuvgodssamlingen?

    Ellers er det jo til å forstå at tallet til LDN er lavt etter at vi klarte å være 11 i København. Jeg har fortsatt et lett utslett og lite annet i lommeboka....
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.668
    Torget vurderinger
    23
    Når er det avreise? D'herrer ønskes selvsagt en framifrå tur med alt som gjør en slik guttetur til noe spesielt :D
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Prøver også å korte ned kleshandlinga. Har kort og konsis plan hos Tyrwhitt og Harvie&Hudson, håper på en kort sving innom TM Lewin og Cordings. Ellers er det øl, publunsj og plater for alle penga.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    God tur til dere alle tre musketører.

    Høres ut som en bra plan Zomb. Gjør dette til en dannelse reise for de andre slabbedaskene og ta de med om ikke annet en inn på Cordings. Det er tross allt EC in sjappe
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    God tur til dere alle tre musketører.

    Høres ut som en bra plan Zomb. Gjør dette til en dannelse reise for de andre slabbedaskene og ta de med om ikke annet en inn på Cordings. Det er tross allt EC in sjappe
    Heh, heh. Var en kjapp sving innom. Elmers korte tilbakemelding var, 'alt for dyrt for meg' (og jeg er enig). Men jeg røk på en planlagt 'smell':

    ac1442allxx.jpg


    Bortsett fra dette ble det bomtur på Harvie & Hiudson etter bukse nummer to til Donegaldressen fra i fjor (stoffet var forandret), skjorter vinterjakke og et par gensere hos Charles Tyrwhitt.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn