OVK Sommerfest 4. juli 2020

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• woodrand

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Antall liker
    1.839
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk for en superhyggelig fest, ellevilt bra reportasje fra Grumpy og flotte gaver - vin, armagnac, plater og blomster. Og tusen takk for hyggelige ord til min kjære og meg. Det finnes ikke bedre gjeng å ha i hus! Riktig god sommer alle sammen.

Nemlonif

Medlem
    Ble medlem
    04.10.2006
    Antall liker
    86
    Sted
    Oslo
    Tusen takk for en herlig aften med vidunderlig vertskap og bevertning, og særdeles hyggelig selskap i OVK-gjengen. Koste meg vilt, noe jeg merket godt dagen derpå. Da kjørte jeg til Skien i styrtregn og hentet et par monoblokker.

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    8.192
    Sted
    oslo
    bare storveis, og mest storveis: vertskapet.
    minst storveis: oppdagelsen av at det fins registrerte medlemmer av klubben som ikke høyakter gud, ja ikke engang anerkjenner hans eminente munnspilleri. enda godt at slike kan brukes til å avgi storveis takketaler.

peppering style harmonica

Sist redigert:

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    8.192
    Sted
    oslo
    noen armer av panzerholz er laget for å samle støv.

denne ble visst solgt av en mann som ikke visste hva han hadde til en mann som ikke vet hva han skal gjøre med den. aktørene i transaksjonen ser ingen plass for den, og markedskreftene viser sin totale indifferens til det felles beste. jeg sier eder; det fins eksistenser (aka dong) som kunne forvaltet slike ting for de som ikke har forståelse for slikt.
    reed.jpg

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    6.987
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    bare storveis, og mest storveis: vertskapet.
    minst storveis: oppdagelsen av at det fins registrerte medlemmer av klubben som ikke høyakter gud, ja ikke engang anerkjenner hans eminente munnspilleri. enda godt at slike kan brukes til å avgi storveis takketaler.
    Men, det var en fruktbar diskusjon, selvom den ikke endte opp i forlik denne sommerfesten heller. Allikevel skal jeg ufrivillig innrømme at jeg går rastløst i påvente av den nye MOFI-pressingen av »Oh Mercy». Den burde kunne påminne meg om den sakrale treenigheten; Bob Dylan, Jesus og Den hellige Dong 🤴 (y)

ps! Den armen er enestående i panzerholz, ja, faktisk bedre enn storebroren synes nå jeg.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    6.987
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    noen armer av panzerholz er laget for å samle støv.

denne ble visst solgt av en mann som ikke visste hva han hadde til en mann som ikke vet hva han skal gjøre med den. aktørene i transaksjonen ser ingen plass for den, og markedskreftene viser sin totale indifferens til det felles beste. jeg sier eder; det fins eksistenser (aka dong) som kunne forvaltet slike ting for de som ikke har forståelse for slikt.
    På en vakker dag burde det som et minimum, være legalt å legge inn en aggresiv søknad om å inngå en rullerende bilateral leasingavtale? :LOL:

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    6.987
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...sikker på at det er lenge siden han 'sade'? :ROFLMAO: