OVK: Sommerfest 2012

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.897
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
For en herlig repotasje ennå en gang Grump
Det va vel synd du ikke lykkedes i pil konkurransen iår heller

Ha en fin sommer alle man

Mvh
Roger

A

aair

Gjest
Grumpy avanserte til en femteplass denne gangen om jeg husker riktig. Et par år til så blir det pallplass på guten :)
Her er et bilde av'n med godt humør før dart-konkurransen:

OVK sommerfest 2012 1.jpg

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Antall liker
1.132
Så koselig å lese da!:)
Ser jo absolutt ut som det var et hyggelig lag, som jeg for min del måtte avstå fra.:(
Lørdag og delvis søndag, gikk for min del ut på en relativt lang konsultasjon med en advokat, hva odelsrett og eiendom angår. Men det ser heldigvis ut til å løse seg, til beste for alle parter......

A

aair

Gjest
Synd du ikke kunne delta, men det kommer flere hyggelige arrangementer seinere i år. Vi var ni i OVKere denne gangen og det var vel noe under det vi var på sommerfesten i fjor. Noen som har lyst til å ta på seg sommerfesten til neste år?

Sist redigert:

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Antall liker
1.132
Kanskje jeg skulle melde meg på som arrangør til neste år??
Riktignok har jeg ikke all-verdens terrasseplass, men 18-20kvm i tilknytning til tilstøtende spisestue kan vel kanskje duge?
"Ulempen" er vel kanskje at Jan P neppe finner så mange flotte motiver hva utstyr og slikt angår, men det er vel neppe hovedsaken i en sådan stund?
Skal vel uansett klare å få "kremert" en og annen biff, eller annet som måtte finne veien til gassgrillen.
Nå om dagen går det forresten i grillet Salmalaks, i kombinasjon med duchesspotet, sandefjordsmør og aspargestopper i baconrull. God spise, spør dere meg!:)
Så kan det friste......
En dartskive skal jeg nok også vite å få på plass, for de mest iherdige.

Har redigert "potetmos" til duchesspotet, som er den riktige betegnelsen.:cool:

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.779
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Isåfall er ikke dart spesielt viktig for meg lenger Scrooge. Det er igrunn bare så jækla 1980. Avvent til jeg finner noe jeg er en sikker vinner i ;):cool:.

A

aair

Gjest
20 kvadrat terrasse, biff, Salmalaks, gassgrill og i tillegg darttavle. Høres ut som du akkurat har sikret deg neste års sommerfest :D

Sist redigert:

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.744
Torget vurderinger
35
Om det hadde vært nødvendig hadde Grumpy kastet med feil hånd og med øynene lukket, siden han ikke ønsket å vinne dartkonkurransen. Årsaken var at han la to Madeleine Perraux-billetter i potten som han - uten hell - hadde forsøkt å selge. Fyren var livredd for at han skulle vinne konkurransen og bli fremdeles bli sittende med to billetter han ikke hadde bruk for.

Litt merkerligere er det å forstå Sluket som kastet elendig i hele konkurransen og havnet laaaangt ned på lista, men som på sin første runde etter at konkurransen var avsluttet fikk mer poeng på tre piler enn vi andre klarte på ni.

Roy

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Litt merkerligere er det å forstå Sluket som kastet elendig i hele konkurransen og havnet laaaangt ned på lista, men som på sin første runde etter at konkurransen var avsluttet fikk mer poeng på tre piler enn vi andre klarte på ni.

Roy
Er vel det jeg vil kalle avmålt høflighet.

Ellers så vil jeg beklage at jeg stikker innom denne tråden på siden "deres".....
Må liksom inn for å se hva dere leker med på andre kanter av landet. :)
Vi får det bare ikke til i Trøndelag - sikkert været.....

Topp Bunn