Z
Zomby_Woof
Gjest
Eller er dere på ferie hele gjengen?
Noen som er interessert?
Noen som er interessert?
|
Ikke værre enn at jeg plukker opp deg Sluket, slik at vi for engangs skyld kan få kjølt deg ned noe alvorlig på flaskecola m/smukk, malt og paracet (blandingsforhold 20/80 eller motsatt).Zomby_Woof skrev:Våken hele dagen, jeg. Hva med 5-tida? Så rekker jeg å knipse sukaten ut av øya og legge noen flasker glasscola på kjølen. Ellers er det bare å kommme når dere kommer. Det som gjelder? Regner med at sluket, vanen tro, kjører bil? Hva med å koordinere med Grumps. En bil, to gubb. Skulle vel passe?
Blir ikke noe fancy schmancy, men enkel servering.
Høres fornuftig ut - så kan jeg drikke & denge ;D ;DGrumpy skrev:Ikke værre enn at jeg plukker opp deg Sluket, slik at vi for engangs skyld kan få kjølt deg ned noe alvorlig på flaskecola m/smukk, malt og paracet (blandingsforhold 20/80 eller motsatt).Zomby_Woof skrev:Våken hele dagen, jeg. Hva med 5-tida? Så rekker jeg å knipse sukaten ut av øya og legge noen flasker glasscola på kjølen. Ellers er det bare å kommme når dere kommer. Det som gjelder? Regner med at sluket, vanen tro, kjører bil? Hva med å koordinere med Grumps. En bil, to gubb. Skulle vel passe?
Blir ikke noe fancy schmancy, men enkel servering.
Klart jeg følger med.Grumpy skrev:Tusen takk Emo. Hyggelig at du følger oss.
Fortsatt god påske!!!!