OVK: Julebord 2011

A

aair

Gjest
Skink_123 skrev:
alt er i rute?
Alt er i rute, ja.

Men det blir dessverre frafall fra min side pga. oppstått situasjon i heimen. Jeg har også fått varsel om frafall fra ssm pga sykdom. Synd at slikt oppstår for vi har begge sett frem til OVKs julebord :(

Referansenummeret jeg har fått oppgitt fra Hereford Steakhouse, er: 7828TPK1
Fint om noen kan ta ansvar for at dette oppgis om restauranten etterspør.

Ha en fortreffelig aften alle sammen :)

Knut
fOVK
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Dersom Sluket har deltatt i komiteen, antar jeg at han tar master-oppgaven på strak arm.
- Dersom ikke, skal jeg ta ansvar.

Vi kommer til å savne dere begge ...ihvertfall til et stykke utpå kvelden ::) ;D

/-Jan P.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.881
Torget vurderinger
23
That's the spirit, Cash!
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.881
Torget vurderinger
23
Ehh.... må nok desverre holde meg hjemme jeg også.





























NOT!!!
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
cash 63 skrev:
Syk ska man va imorrn ::)
...dårlig planlegging spør du meg, men jeg ville ikke si det. Det kunne jo virke litt brutalt. :-X

;D

PS! og edit: Skyter du noen bilder i dag Cash?
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.881
Torget vurderinger
23
Ja for faen Cash, bælviktig, jeg har lovt bort bilder fra seansen og får grisebank hvis de ikke er bra! Regnet egentlig med Grumpy men backupen er fullt akseptabel! (legg merke til den smiskende tonen)
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.893
Antall liker
26.729
Sted
Oslo/Grebbestad
Blir inga bilder fra meg tyverr, dama har ødelagt kamera prøvd og få i minnekortet feil vei ??? og datterns kamera er opptatt i kveld
Du ligger tynt ann sluket, kanske hjelper det og trygle for Bling master ;)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.881
Torget vurderinger
23
Vel vel, da er jeg omtrent i denne sitsen, uansett:



Sluket har lovt seg bort (og hverken Grumpy eller Cash leverer)
 

Vedlegg

1001Watt

Medlem
Ble medlem
12.10.2011
Innlegg
28
Antall liker
1
Takk for i går godt folk! Veldig hyggelig og lærerikt. Flott kveld!

Nå skal jeg handle litt PU'er som anbefalt for testing ;D
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.844
Sted
Hus
Hyggelig kveld i går med hyggelige mennesker :D
 

Nusse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
397
Antall liker
174
Takk for i går. Kjempehyggelig julebord. Venter nå på bildene fra Jan Petter.
Bjørn
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.597
Antall liker
11.143
Ja takk for igår alle sammen ! Meeget vellykket. God mat , hyggelige mennesker,og det er ikke alle julebord man kan si det om . . . ;D

Mvh Petter.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Nusse skrev:
Takk for i går. Kjempehyggelig julebord. Venter nå på bildene fra Jan Petter.
Bjørn
Jeg er litt usikker på om du i virkeligheten venter på bildene Nusse....
Det var unormalt mange "JULE(GRIS)TRYNER" å se denne kvelden.
-Noen usminket og forventningsfulle, mens andre hadde tatt med ekstratenner, nyslipt for rødt julekjøtt.

pengesluk skrev:
...jeg har lovt bort bilder fra seansen og får grisebank hvis de ikke er bra!
Hva nå Sluket? -Gris eller bank?



Enkelte andre drømte seg helt bort i damer....:



Allikevel ble kvelden seriøst nok veldig bra:




....RESTEN AV DEN SKANDALEFRIE KVELDEN FINNER DU PÅ http://www.oslovinylklubb.net/51501518

/-Jan P.
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.893
Antall liker
26.729
Sted
Oslo/Grebbestad
Herlig sammenfattning av årets jule-bord Grumpy :) Og Bjørns kommentar om Faustino 1 var fin ;D stakkars servitrisen trudde hon
foreslog noe virkelig bra isteden for Amarone :eek:
takk for en hyggelig kveld
/Roger
 

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Takk til alle sammen for en hyggelig og prisverdig kveld ja! :)
Ser frem til neste seanse allerede, hvor vi kanskje får skravla litt mer med hverandre! ;D
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.881
Torget vurderinger
23
Kjempetrivelig aften, plutoniumsfett som hornstammefrende Fingers ville uttrykt det - og til tross for at vi i år gikk for en anti-julemat variant av en restaurant!! Kanskje et sjakktrekk, etter undertegnedes meget mislykkede tradisjonelle variant dagen før, hvor absolutt alt var på trynet... Grumpy som vanlig i storslag med kamera, etter at han innledningsvis truet med å la være (uvisst av hvilken grunn). Det blir ikke det samme uten bildene dine vet du - du gjør en uerstattelig jobb der, helt frem til de suverene illustrerte epistlene på nettsidene våre! En kollektiv takk fra oss alle sammen, for at du gidderå ta jobben.

Og "Kobe" filet med gåselever er et glimrende alternativ til både ribbe og pinnekjøtt 8) 8)

De som ikke var der kan jo bare angre! Ikke savnet vi dere heller, hehe.. :eek: :eek: :-* :-*

Nærmere tre fjerdedeler av medlemmene fremmøtt - sier litt om miljø og stemningen i klubben vår... neste år skal vi til og med toppe denne statistikken!

Riktig god jul ønskes dere alle!
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Mange takk for en trivelig kveld, gutter. Selv jeg klarte jo å oppføre meg.  ;)

Veldig riktig å gå for noe annet enn den tradisjonelle julematen, forresten. Jeg er klar for lutefisk på fredag, julekoldtbord med jobben neste torsdag, og übertradisjonell julekveld. Sånn kan det gjøres hvis man vil bli mett men ikke matlei.

Neste år foreslår jeg sushi.  ;D
 
A

aair

Gjest
Hyggelig å se at dere hadde en fin kveld i godt lag :) Vi som ikke kunne være tilstede får heller ta et oppsamlingsheat litt seinere i jula.

Spørsmål: Er det stemning for at OVK heretter gjennomfører julebord på Hereford f.eks første fredag i desember? Dette gjør det enklere for de som skal arrangere og hvert enkelt OVK-medlem vet da i lang tid på forhånd hvor og når julebordet arrangeres.
 

1001Watt

Medlem
Ble medlem
12.10.2011
Innlegg
28
Antall liker
1
helt greit for meg også. God mat og beliggenheten gjorde at jeg med en rask sprint rakk nest siste toget hjem så da ble kona blid også ;D
 

Torja

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.03.2008
Innlegg
2.336
Antall liker
974
He, he..noen som tørr legge fram noe bevis(bilder, vi vil ha bilder, vi vil ha...) fra denne "famøse" kveld ;D
 

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Ja, hvorfor ikke?
Satser på at neste års evenement ikke "kolliderer" med gjengen som satt borte ved vinduet, og som holdt et forskrekkelig leven! ;D
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
aair skrev:
Hyggelig å se at dere hadde en fin kveld i godt lag :) Vi som ikke kunne være tilstede får heller ta et oppsamlingsheat litt seinere i jula.

Spørsmål: Er det stemning for at OVK heretter gjennomfører julebord på Hereford f.eks første fredag i desember? Dette gjør det enklere for de som skal arrangere og hvert enkelt OVK-medlem vet da i lang tid på forhånd hvor og når julebordet arrangeres.
Til det siste er det greit for meg. Alternativet kunne være å avholde julemiddagen på et sted som har Chambre separé.
Det ligger etpar i nærheten av der vi var. Prismessig er det omtrent som på Hereford.
Tanken bak det, er at det blir lettere å delta i samtalen. Det vil kun være vår egen støy som vil plage oss!
Bestemmer vi fast tidpunkt, forhåndsbestiller vi rett over nyttår.



/-Jan P.

Edit:

Torja skrev:
He, he..noen som tørr legge fram noe bevis(bilder, vi vil ha bilder, vi vil ha...) fra denne "famøse" kveld ;D
Sømmerlige bilder: http://www.oslovinylklubb.net/51501518
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.881
Torget vurderinger
23
Tradisjoner har godt av å være i faste former, og OVK-julesamling har jo blitt en tradisjon.. Fast fredag burde være interessant, så er det enklere å planlegge for alle, ikke minst arrangementskomiteen for samlingen. Restaurant derimot, kan jo godt varieres til man ev. finner et sted som er så perfekt at ingen vil der i fra! Har i 10 år nå arrangert en lignende samling for oppvekstkamerater, og vi har konsekvent kjørt siste fredag i Desember, og ingen har klaget. Når folk kommer fra bl.a. Molde og andre fjerne steder så er det veldig greit med fast fredag.
SlukFredag.
 

Nusse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
397
Antall liker
174
Bildene ble bra som vanlig Jan Petter. Man blir forøvrig ikke særlig anderledes på bilder en det man ser ut som i virkeligheten.
 
Topp Bunn