OVK - Juleblot 2015

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.500
    Antall liker
    102.751
    Torget vurderinger
    23
    Jeg kjøpte et slikt torturinstrument for to år siden - på XXL Alnabru i Oslo. Spurte etter ergometersykkel, kvisefrosken av en ekspeditør ante ikke hva det var en gang!!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.500
    Antall liker
    102.751
    Torget vurderinger
    23
    Jag tackar för förtroendet som gavs mig under gårdagskvällen! :D Ser fram emot ett 2016 i OVK-regi.

    (Ta det med ro Sluket, har lite att komma med i ov&vk. Jag tror jag visade min kunskapslöshet i cykelvärlden när jag myntade ordet torrcyklingsapparat tidigare i år. Rulle heter det visst :cool:)

    Ærbødigst, Per
    Ser frem til din inntreden i det gode selskap, har god erfaring med svensker i så måte (Rådjer er grei nok bare han får en bærsj i ny og ne) og dessuten ser jeg at vi har samme kabler!!!! (KCAG) så da må du jo nødvendigvis være en kjernekar :D
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.322
    Antall liker
    13.401
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Jag tackar för förtroendet som gavs mig under gårdagskvällen! :D Ser fram emot ett 2016 i OVK-regi.

    (Ta det med ro Sluket, har lite att komma med i ov&vk. Jag tror jag visade min kunskapslöshet i cykelvärlden när jag myntade ordet torrcyklingsapparat tidigare i år. Rulle heter det visst :cool:)

    Ærbødigst, Per
    Ser frem til din inntreden i det gode selskap, har god erfaring med svensker i så måte (Rådjer er grei nok bare han får en bærsj i ny og ne) og dessuten ser jeg at vi har samme kabler!!!! (KCAG) så da må du jo nødvendigvis være en kjernekar :D
    Man tackar och bockar! Roger är en kjernekar så jag skal jobba hårt med att hålla trinn och bibehålla den svenska standarden. Strängt tatt är jag inte svensk längre, i alla fall inte i passet, men det ska inte innebära några hindringar :D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.500
    Antall liker
    102.751
    Torget vurderinger
    23
    Du kan ta svensken ut av Sverige - men ikke omvendt. Når Rådjer blir fjern i blikket og klemmer sockerdryckan tett inntil brystet da ligger lengselen etter du gamla du fria tjukt utapå'n. Reint så en synes synd på stakkaren :p
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.322
    Antall liker
    13.401
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Hehe, känner mig igen där. Nu är han inte ensam i alla fall!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.885
    Antall liker
    26.683
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Da gjenstår vel bare opptak prøvene! Det tar vel du som vanligt hånd om sluket? Går att komme undan men da kreves minst 3st smørgås tårtor!
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.322
    Antall liker
    13.401
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Tre smörgåstårtor är en billig pris för att köpa sig fri från diverse initieringsriter! :rolleyes:
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.885
    Antall liker
    26.683
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    :D:D
    Du kan ta svensken ut av Sver:eek:ige - men ikke omvendt. Når Rådjer blir fjern i blikket og klemmer sockerdryckan tett inntil brystet da ligger lengselen etter du gamla du fria tjukt utapå'n. Reint så en synes synd på stakkaren :p
    kom faktiskt på att denne månaden har jeg 26år på begge sider:eek: snart ferdig integrert:D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.500
    Antall liker
    102.751
    Torget vurderinger
    23
    Da gjenstår vel bare opptak prøvene! Det tar vel du som vanligt hånd om sluket? Går att komme undan men da kreves minst 3st smørgås tårtor!
    "Der SlukZuchtmeister" er klar og har rigget utstyret; gummihansker, vaselin, levende kylling, 1 l. "McAnus Prune Juice Enema" pluss alt det som ikke kan nevnes her :cool: av generalpreventive hensyn!
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.322
    Antall liker
    13.401
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    :D:D
    Du kan ta svensken ut av Sver:eek:ige - men ikke omvendt. Når Rådjer blir fjern i blikket og klemmer sockerdryckan tett inntil brystet da ligger lengselen etter du gamla du fria tjukt utapå'n. Reint så en synes synd på stakkaren :p
    kom faktiskt på att denne månaden har jeg 26år på begge sider:eek: snart ferdig integrert:D
    I 1989 hade Frank Sinatra konsert i Ekeberghallen!
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Men fy fasan les rett! Jeg skrev da at Marilyn Monroe hadde 6 tær!!

    Det er helt korrekt Swidisjj - skulle nok ha ligget på armen din i natt istedenfor...

    Derimot har vi en vinnertrio av OVKs JuleBlotQVIZZ 2015 - GRATULERER:

    Vis vedlegget 350952

    Av 36 spørsmål og da ikke medregnet "hva er den beste kabelen" fikk:
    Jan O: 25 rette svar, Zomby_Woof 23 og Elmer Midd 21.

    Disse tre var i en særklasse (velg premie blant de tre ovenstående), men det fulgte mange hakk i hæl - ikke mindre enn imponerende!!!! Gratulerer alle som deltok.

    Ingen visste derimot at Marilyn Monroe kun hadde 6 tær. Derimot var jeg særdeles imponert over Totte (som den eneste) som var klar nok i nøtta til å skjønne at det "ikke er mulig for en mann i Velstandskollen å gifte seg med sin enkes søster". Dessuten var det i Holland at John Lennon stjal munnspillet som ble brukt under innspillingen av Love Me Do. Verdens første Rock & Roll-låt regnes for å være "Rocket 88" og ikke Bill Hayley's "Rock around the clock".
    Jeg håper at mange av dere går i kirken i løpet av jula!! Ingen fatta en pøkk når det ble spurt om hvor mange dyr av hvert kjønn Moses tok med seg på Arken? Spørsmålet kommer på nytt neste år - inntil da skal alle enten ha vært i kjerka, eller på sommerleir i Arken til Bartesam! SKJERPINGS :)

    I det hele tatt var jeg svært imponert over hvor mye dere ALLE SAMMEN visste om ulike artister MEGET BRA!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.637
    Antall liker
    15.490
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Det er helt korrekt Skink - beklager. Du fikk poengene - bare jeg som hadde glemt at du visste. Ellers var du outstanding på progg og havnet på en delt 10 plass med 11 poeng i godt selskap med nlykke og Fosse.


    :)
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    =)

    Takk for en herlig aften!

    Det er helt korrekt Skink - beklager. Du fikk poengene - bare jeg som hadde glemt at du visste. Ellers var du outstanding på progg og havnet på en delt 10 plass med 11 poeng i godt selskap med nlykke og Fosse.


    :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.637
    Antall liker
    15.490
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Altså, Marilyn hadde 6 tær på hver fot (12).

    Ser at jeg har vært svært uklar i hva jeg tidligere har skrevet.
    Ny gjennomgang av svarene bekrefter at kun Skink hadde rett på denne.
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.500
    Antall liker
    102.751
    Torget vurderinger
    23
    Altså, Marylin hadde 6 tær på hver fot (12).

    Ser at jeg har vært svært uklar i hva jeg tidligere har skrevet.
    Ny gjennomgang av svarene bekrefter at kun Skink hadde rett på denne.
    Hmm... suspekt kunnskap. GLAD for at bare en av gutta besitter den..

    For øvrig, dette er vel ekvivalenten til tre pupper :rolleyes:
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Se der!

    Heiteste mutanten ever:

    Marilyn?

    d357ccdedb171ebd5a1.jpg



    Leela?

    Turanga-leela.jpg


    Uansett. Ser jeg har glemt det mellom alt annet, Grumps. Hjertelig takk for at du stiller med quiz og premier. :D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.637
    Antall liker
    15.490
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Langt mer gledelig var det at flere hadde kunnskapen intakt om første bandet til Furuholmen/Waaktaar hvor riktig svar var "Bridges". Egentlig hadde jeg en råtten tanke å sette fast Jan Omdahl, men han bestod den (også). :p

    aha_quiz.jpg


    Greit for meg Zomby, at du tar NHØP-skiva. I keep it in custody :).
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.500
    Antall liker
    102.751
    Torget vurderinger
    23
    Ikke så lett å sette fast Ohmdal, han har en fortid fra motstandsbevegelsen :cool:
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.637
    Antall liker
    15.490
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...derfor han svarte "nei" på alle ja-spørsmål altså?
     

    janomdahl

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2010
    Innlegg
    147
    Antall liker
    215
    Torget vurderinger
    3
    Se det, ja. Rødmer kledelig. Med takk for hyggelig lag, det lille jeg rakk før vi ble kastet ut før kaffen. Å sitte ved siden av Sluket var det forøvrig ikke mye hjelp i, han svarte vel bare på de par første spørsmålene før han sonet helt ut . Og som vinner antar jeg at jeg har førstevalget, som i dette tilfellet må bli «Thriller»...
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn