OVK´s sommerfest 2023

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    I værste fall finner du adressen i medlemslista som bl.a. ligger på nettsiden vår. Jeg kan sende deg en pm.
     

    Elmer Midd

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Innlegg
    423
    Antall liker
    537
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Takk, litt enklere med adresse.
    Skal reise kollektivt, så er nok ikke fremme før all mat er spist opp :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg plukker opp Sluket og geto kl. 16:00 på Høybråten og Lørenskog. Har plass til én til.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk for i går dere, og særskilt mest til verten @Final m/frua og Peet som leverte en sommerfest av aller ypperste kvalitet til terningkast 17,99.

    IMG_20230701_184918.jpg


    Været ble mye bedre enn meldt, maten smakte bedre enn noen gang, Champagnen fløt, ingen sloss og alle lo minst tre ganger mens musikken låt stort og ble stemplet med gyldig ekthetsbevis.

    Beklager at jeg ikke har bilder av alle, men det er det kanskje noen av dere andre som har - bilder som tåler gårsdagens lys :D:p.

    Takk til både klubbkomiteen og vertsskapet.
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Ja tusen takk til vertskapet for en veldig hyggelig og vellykket sommerfest! Final ba meg ta med godværet i det jeg satt meg i bilen kl 15. Med litt flaks greide jeg og imøtekomme det ønske.
    Jeg vet ikke om dere andre men dagen i dag har i høyeste grad båret preg av gårdsdagens vellykkede fest, mye kaffe, minimalt med fysisk aktivitet og inntak av paracetamol . . .

    Skal ikke be om mer da mener jeg . . . :cool:
     

    Nemlonif

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.10.2006
    Innlegg
    79
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo
    Ja, hjertelig takk for deilig sommerfest! Fundamentet ble lagt av et særs hyggelig og kompetent vertskap. 😘
    Gjestene tedde seg også bra, og vi koste oss i deilig sommerkveld. Litt lytting på Finals flotte anlegg oppe og kinorommet nede ble det også tid til. Strålende aften! 🤩🌼😎
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.855
    Torget vurderinger
    23
    Særdeles trivelig aften!! Sunt for kroppen - godt for hjertet :) - og sjelen ble jammen tilgodesett den også. Lever lenge på slike opplevelser!
    Så må jeg også få skryte litt av vertens prisbelønnede toroms... hehe... hvorav storstua med hovedanlegget alene utgjorde noe rundt 50 m2 fornuftig utformet feelgood område, med tilstøtende åpne arealer på tre sider - her er det lett å se for seg en kald høstdag med fyr på peisen, et godt glass rødvin og bare nyte den landlige stillheten bare avbrutt av høyverdig musikk fra det høyst kapable anlegget... herlig fritt for bling, hysteri, DSP, aktiv drift, boretårn med fler armer enn en gjennomsnitts blekksprut. Kort og godt et skikkelig "gammeldags" stereoanlegg som ikke gjør stort av seg annet enn å levere akkurat det det skal - musikk som på en høyst troverdig måte fyller rommet og tar fokus vekk fra teknikk og annet krimskrams. Her bekymrer man seg ikke om hverken førsterefleksjoner, avstand til bakvegg, front eller sidevegger... drøye femti kvadrat symmetrisk og fint rom med god takhøyde gjør så MYE mer for lydopplevelsen enn alskens teknikk. Merk dere dette alle dere yrkeskverulantteknofreaks her inne - rommet er som alltid alfa og omega for en naturtro gjengivelse uansett kurver, standarder og alt dette andre som det yndes å fikle med. Period.

    Vi spilte også litt av fra denne boksen:

    Half speed mastered, 3 LP sak med formidabelt bra lyd. Liker man Solti, Domingo , TeKanawa så er dette et "must have"
    Meget naturtro stemmer som sto flott i rommet - som virkelig yter slik musikk rettferdighet. Så naturlig og avslappet men med
    den helt riktige adrenalinfremkallende brodd og snert som miner farlig om live konserter... Mes compliments au Chef!

    solti box.png
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Ja Peet, nå er sommerfesten over. Takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene. Det var en glede å huse sommerfesten.

    God sommer til alle OVK’ere.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn