OVK´s Berlin tur.

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.596
Antall liker
11.123
I går hadde Haukur og jeg vårt første planlegningsmøte. Det skal undersøkes en hel del og sjekkes hvilke muligheter vi har, men allerede nå satte vi opp noen rammer for turen.
Vi tar utgangspunkt i at vi legger denne turen til September og har tatt ut 2 "langhelger" som vi får stemme over.
Disse er fra 19-22 og 26-29. Dette er et tidspunkt hvor de fleste begynner og få lyst på et nytt avbrekk fra hverdagen etter sommerferien og temperaturen normalt sett er behagelig der nede.

Om ca en ukes tid skal vi ha undersøkt hotell, konserter, restauranter og ikke minst vinylsjapper. Vi kommer da tilbake med forslag men dere må naturligvis komme med idéer og innspill dere også! La oss bruke denne tråden aktivt så vi kan danne grunnlaget for en fantastisk tur.:cool:
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.522
Antall liker
102.856
Torget vurderinger
23
Hadde vært utrolig trivelig, ganske så kjent i Berlin, fin by men blir nok utenfor min økonomiske rekkevidde 🙁.
 

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.325
Antall liker
13.409
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Var det tänkt att vi skal komma med vilken helg som passer bäst här i tråden? I så fall 19-22 för min del.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.596
Antall liker
11.123
All type respons er bra. Da får Haukur og jeg en enklere jobb mht planlegging.
 

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.325
Antall liker
13.409
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Kanske skicka ut en e-post med samma info som i öppningsinlägget till alla medlemmar med uppmuntring till vidare fortsättning här i tråden @nlykke @habicht ?

Litt lite respons här och för min del behöver jag veta dagar relativt fort för att ha en bitteliten chans till att få ferie.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Kanske skicka ut en e-post med samma info som i öppningsinlägget till alla medlemmar med uppmuntring till vidare fortsättning här i tråden @nlykke @habicht ?

Litt lite respons här och för min del behöver jag veta dagar relativt fort för att ha en bitteliten chans till att få ferie.
Cross da - det er enkelt! Du tilbyr arbeidsgiver noe de ikke kan si nei til - at du påtar deg et charter-oppdrag for spesielt vanskeligstilte hifi-barn som sårt trenger husmorferie og nye impulser fra tyske bordeller 💃🕺

For egen del, så kolliderer begge helger dessverre, men tror at jeg kan klare å rydde den siste. Kommer tilbake i neste uke.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.596
Antall liker
11.123
På grunn av laber respons på turen vår har jeg nå sendt ut en ny mail. Les og svar, slik kan Haukur og jeg komme videre i planleggingen.
 
Topp Bunn