OVK´s 10 års Jubileums fest

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.053
    Da har jeg satt av lørdag 21 april til en skikkelig feiring av OVK sitt 10 års jubileum. Tenkte vi kunne starte kl
    15, også holder vi det gående til siste mann ruller ut døra . . .;)
    For de av dere som ikke har vært hos meg er det bare og sende pm for adresse og hvordan du kommer hit.

    Angående mat, håper jeg på og få tak i Mads, kokken som serverte oss sist, men har ikke fått avklart dette
    ennå. Uansett blir det mat, og den blir god.
    Det første som må skje da er at jeg får en oversikt over hvem som kommer. Alle er selvsagt varmt velkomne,
    så her er det ingen grunn til og gå glipp av en deilig fest! Velkommen!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Shit:p dette kolliderer med minste jentas 20års bursdag og dagen etter tidl på Gardemoen for avreise. Flytte arr'et en måned:D
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.055
    Torget vurderinger
    32
    Jeg vil komme, skal bare ta en sjekk med adminstrasjonssjefen i livet mitt først.

    Roy
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Om ikke loppe sjauing og salg har tatt helt livet av meg møter jeg
    Klart jeg møter :)
    Fantastisk tilbud og tiltak

    H
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    En invitasjon til det Lykk'ske hjem er noe av det mest kjærkomne som tenkes kan - og når det også skal beleires av OVK's mangslungne persongalleri så er det bare å gi seg over ( og ikke gi seg før en ligger under :D) og glede seg hemningsløst! Det eneste som kan toppe dette måtte være om det var et jubileum av noe slag samtidig. Æhh... hm. :rolleyes: En merkedag. Behørig notert, opphøyet & reservert i kalenderen. Lagt inn 20 og 22 også til h.h.vis forberedelser og rekonvalesens.


    samhold.jpg
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Takk for suverent initiativ, Petter. Jeg har imidlertid en ørliten utfordring. Det står mellom å feire 9-årsdag med denne go'jenta...
    guromei4.jpg

    ...eller å feire 10-årsdag med denne gjengen, her representert med Sluket og habicht.
    sommerfest1.jpg

    sommerfest3.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Takk for suverent initiativ, Petter. Jeg har imidlertid en ørliten utfordring. Det står mellom å feire 9-årsdag med denne go'jenta...

    Ikke noe problem - barneselskap starer tidlig, og så freser du rett bort til partyet hos gutta just in time for kaffe avec...:D Best of both worlds.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Utslitt og utslitt, noen må jo se til at den der 17 mai greie ikke bare er fulle russ.
    Korpsmusikken må jo være der til å overdøve skrålinga.
    Men det er ikke noen spøk å leke Ståle Krapyl i loppemarkedets elektronikk avdeling.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Ypperlig tiltak!

    Men uheldigvis er den dagen allerede avsatt til annet bruk som jeg ingen mulighet har til å unnslippe. Trist for meg.

    God fest, vinylanter!
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Takk for suverent initiativ, Petter. Jeg har imidlertid en ørliten utfordring. Det står mellom å feire 9-årsdag med denne go'jenta...

    Ikke noe problem - barneselskap starer tidlig, og så freser du rett bort til partyet hos gutta just in time for kaffe avec...:D Best of both worlds.
    Et meget godt forslag, som jeg allerede har tatt opp med min gamle mor med forslag om at hun kan være barnevakt. Alternativet er selvsagt å få Cash til å arrangere hele barnebursdagen. Han kan sikkert trylle og leke med barna med sine forfrosne pølsefingre :D
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.319
    Antall liker
    13.385
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Detta ser ut till att vara på min sista fridag så detta glädjer jag mig till!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Takk for suverent initiativ, Petter. Jeg har imidlertid en ørliten utfordring. Det står mellom å feire 9-årsdag med denne go'jenta...

    Ikke noe problem - barneselskap starer tidlig, og så freser du rett bort til partyet hos gutta just in time for kaffe avec...:D Best of both worlds.
    Et meget godt forslag, som jeg allerede har tatt opp med min gamle mor med forslag om at hun kan være barnevakt. Alternativet er selvsagt å få Cash til å arrangere hele barnebursdagen. Han kan sikkert trylle og leke med barna med sine forfrosne pølsefingre :D
    Det kanske blir noe morrobrus på dette barnekalaset:rolleyes:
    men da slocknar dem fort iaf:D
    Ang pølsefingrer så har jeg noen bilder på mine, vi spar dem til sommerfesten! sneppet verre enn Dickpics:eek:
    Håper jeg kan stikke inom noen timer i løpet av kvelden:)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Cash, bare å skjenke junior heftig til middagen - rødvin er greia, da slukner de fort :D Så lister du deg ut etterpå mens mora tørker spy.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.053
    Det ser ut til at "klubbkokken" Mads ikke kan stå for maten denne gangen. Hm, da får jeg gå i tenkeboksen. Er også åpen for innspill . . .
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Stiller meg til rådighet til en eventuell bespisningskomite. Mulighetene er jo mange...
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Blåbærsuppe med himkok! Tipper jeg får Cash-approved på forslaget :)
    Skal jo spy uansett, så la oss holde kost-øret på lavest mulige nivå!
    Ikke?
    Hmmm ... hva med sushi? Vet om et himla godt sted!

    Cheers!!
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.055
    Torget vurderinger
    32
    Jeg inviterer forresten til påsketreff sammen med OAS hos meg onsdag 28. mars. Se egen tråd for det.

    Roy
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.053
    Da er det snaue 14 dager til festen, og i den anledning skal det planlegges mat. Så langt har følgene meldt seg på: Jon, Totte, Fosse, Grumpy, Jackx, Habith, Zomby-Woof, Sluket, Elmer Midd, Woodrand, Crosswind, Nusse og Erlandsen. Er det noen flere som vil være med må de gi meg beskjed innen tirsdag 10 april. I morgen drar jeg til den lokale catering leverandøren, så får vi se hva deilig de har å tilby . . . Gleder meg!
     
    Sist redigert:

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.055
    Torget vurderinger
    32
    Da er det snaue 14 dager til festen, og i den anledning skal det planlegges mat. Så langt har følgene meldt seg på: Jon, Totte, Fosse, Grumpy, Jackx, R.E.S, Habith, Zomby-Woof, Sluket, Elmer Midd, Woodrand og Crosswind. Er det noen flere som vil være med må de gi meg beskjed innen tirsdag 10 april. I morgen drar jeg til den lokale catering leverandøren, så får vi se hva deilig de har å tilby . . . Gleder meg!
    Hei

    Jeg må dessverre melde meg av, da jeg skal i 50-årslag.

    Roy
     

    Nusse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    397
    Antall liker
    174
    Hei
    Jeg vil gjerne være med på festen.

    MVH
    Bjørn
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Hei

    Jeg må dessverre melde meg av, da jeg skal i 50-årslag.

    Roy
    Huh ? 50-årslag kommer jo hvert 50-iende år, og gutta-boyz 10-årslag kommer hvert ... hmmm
    j/k - hygg deg med oldiez & guddiez, så skal jeg og de andre sørge for at vi drekker opp din qvote :cool:

    Cheers, og hygg deg!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Håper så mange som mulig kommer, og ikke minst melder fra til verten tidsnok til at han får bestilt i tide.

    Ellers skal vi nok klare å ha hákarl eller surstrømming til somlekoppene, klubben renner jo over med de mest eksotiske fremmedkulturelle...
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Dette blev værst tenkbare dag for meg fullstendig kræsj på alle fronter! jobb til kl18, datterns 20års bursdag, og søndag morgen kl 04.30 til Gardemoen for en tur til Mallorca og sykle litt.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.053
    Her er en Tapas jeg har fått anbefalt i nabolaget:

    Tataki av laks, frisk ingefær, vårløk, koriander, grillede sesamfrø, ponzusaus

    Ovnsbakte scampi i husets gule curry og kokkosmelk

    Serranoskinke, mozzarella, grønne mammutoliven, basilikum

    Langtidsstekt kyllinglår i tomat, oliven, kapers og hvitvin

    Crunchy salat med cherrytomat, granateple, agurk i sitrusdressing

    Grønnkålsalat med ristede mandler, tørkede tranebær i tahinidressing

    Rødbet-eplesalat med chevre og valnøtter

    Ovnsbakte rosmarinpoteter

    Alioli

    Landbrød

    Hvis ikke dette avstedkommer umiddelbar breknings behov eller tilsvarende adferd, tenker jeg det er denne vi går for. Så blir det opp til hver enkelt av oss og velge hva en vil drikke til dette. God idé?
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du er vert og bestemmer. Her så det ut til å være litt for enhver smak, så dette blir nok en festlig meny :D
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Tiltredes!

    verten skrev:
    Så blir det opp til hver enkelt av oss og velge hva en vil drikke til dette.
    Hvilket utlegges dithen at enhver har med seg sin egen Farris ... eller ?
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...sånn mellom deg og meg JaccuX, så vet jeg nøyaktig hvor vinkjeller'n til nlykke befinner seg ...hyssssj!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn