Dustehuer ja nettopp, dustehuer er det dere er. Det dette i bunn og grunn handler om, er å oppføre seg ordentlig, og å vise en smule respekt. Det er vel ingen som finner på å kritisere IWC for å selge dyre klokker. Seiko lager jo mer nøyaktige og på alle måter myyye mer teknisk gjennomførte ur. Å kritisere Goldmund for å lage og selge produktene sine for det de får for dem, er omtrent like smart som å diskutere mulighetene til å avskaffe fri markedsøkonomi. Goldmund fortjener beundring for det de får til like mye som Roysen fortjener beundring fordi han tjener nok penger til å kjøpe produktene.
Vil man kritisere Goldmund så gjør man dette ved å la vær å kjøpe produktene ikke ved å urinere i andre menns reder.
Misforstå meg ikke, sett fra et hifi-messig ståsted kunne jeg ikke vært mer uenig med Roysen. Jeg har ikke en komponent som er under 30 år eller hjemmemekka, og mitt hjerte har alltid vært hos de britiske hifi-produsenter som makter å lage high end for smaåpenger, men jeg syntes faktisk Roysen og hans drodling fra redet var noe av det absolutt mest spennende og mest lesverdige her på forumet. Savnet blir stort.
Skal dere gå etter Goldmund så får dere en stor jobb etterpå med å dissekere ML, Burmeister, Breuer, Gucci, YSL, D&G, Chivas brothers, AMG og hva de nå enn heter. Råvarene de fleste bruker er ganske så rudimentære og i hvertfall billige.
Ganske så utrolig fra en forum-menighet som etter min mening bruker mesteparten av tiden på å diskutere klokker, drikkevarer og dyre sykler. Mye tull etter min menig, men er det ikke friheten til dette som skiller oss fra GULAG-fangevoktere.
Dette dreier seg om å ha litt hjerterom. Er det ikke flott at mennesker bruker masse penger på hifi. Istedenfor å utnytte andre og forsøple miljøet på å reise verden rundt? Det skaper arbeidsplasser og høykonjunktur. Vi trenger det nå....;-)
Roysen come home!
Can somebody please fix this mess?
Hilsen Atle