OU812 sin vegg av lyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    26.529
    Sted
    Okse bydelen i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Busted, tatt på fersken! Søndag da jeg skulle flytte og montere ”senkesettet" på de Sveitsiske damene så ble jeg tatt i litt uanstendig oppførsel. Frua mente at dette var helt på kanten til utroskap, mens jeg hevdet min uskyld og påsto at jeg snublet og falt rett ved siden av🤣🤣 Hun var tross alt påkledd og lå ikke der i blanke aluminiumen😆

IMG_9736.jpeg

Sist redigert:

gismo

Finnskogen❤️
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    45.341
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Deilig å se folk kose med sine høytalere, itte alle som tørr å åpne opp såpass, kudos😉😍

Spennrnde øvelser du har gjort i samspill med RoDa! Gjorde det samme jeg for en drøy mnd siden…. Ohyess… disse oddetalls avstander funker utmerket hos meg!!
    Laser er brukt og alt står innenfor cm’n ihht Excel’n den mannen distribuerer😎🤣
    Hele rommets avstander er beregnet, avstand til frontvegg og sidevegger er på cm’n!
    Jobbet litt videre med toe-in og sitteavstand, som i prinsipp påvirket hverandre, men blir litt dagsform avhengig😎🤣
    Men toe-in virker nå greit og får bli der det står nå…… så kan jo sweetspot justeres ørlite grann etter dagsform, musikktype og egen smak👌🎶

IMG_6753.jpeg
    IMG_6755.jpeg

Gøtt vi har noe å drive med😎 itte bare spelle musikk😅🤣

gismo

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    31.056
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Busted, tatt på fersken! Søndag da jeg skulle flytte og montere ”senkesettet" på de Sveitsiske damene så ble jeg tatt i litt uanstendig oppførsel. Frua mente at dette var helt på kanten til utroskap, mens jeg hevdet min uskyld og påsto at jeg snublet og falt rett ved siden av🤣🤣 Hun var tross alt påkledd og lå ikke der i blanke aluminiumen😆

Vis vedlegget 1198133
    Hva er diametren på basporten på en slik Piega??
    (Spør for en ven) 😁

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    26.529
    Sted
    Okse bydelen i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Puh, da var 17 mai helgen over og det var tilbake til hverdagen igjen i dag😅 Hadde besøk fra Uniten så det ble en utvidet feiring som så smått startet torsdag kveld etter ankomst og henting på OSL. @sandecker var så vennlig å stille som sjåfør så det gikk raskt å få Yankeen fra Chicago innlosjert og klar for Oslo natta. Startet på Crow bar og jobbet oss opp gjennom Grunerløkka🍻

IMG_1901.jpeg

På fredag så hadde vi avtalt å møte @Cash 63 og @Elmer Midd for noen øl og litt mat. Stedet ble selvfølgelig Schrøder hvor det ble bestilt grønn genser, og flesk og duppe. En reunion verdig med gjengen som var i Edinburgh i fjor høst:D

f58091dea06949836b3c7fdfe2bbec4d.jpeg

A259D50E-512E-48C6-A5BE-54A74C148882.jpeg

Så var den store dagen her og vi skulle vise hvordan vi feiret frigjøringsdagen i den frie verden:ROFLMAO:🇧🇻 Startet med champagne frokost med mer før vi tok turen til sentrum. Der var vi ikke alene, men kom oss opp hele Carl Johans gate og opp til slottet for å se Kongefamilien. Deretter så bar det mer eller mindre rett på 17 fest🥳🥂🍾🇧🇻

IMG_9759.jpeg

IMG_9764.jpeg

IMG_9765.jpeg

8514441F-0072-44F1-A2D4-8978C62D797E.jpeg

Alt i alt en ganske travel og fuktig helg. Nesten uvant å ikke snakke engelsk og ta en dram før lunch, men det går seg vel til:LOL: Nå er Yankeen kommet seg hjem og kan fortelle hvordan det er i den frie verden og at vi kommunister faktisk er ok folk:ROFLMAO:

IMG_9778.jpeg

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    79.968
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for innblikk i hvordan det skal feires nasjonaldag med amerikanere.😆
    Ser virkelig flott ut! Håper det bidrar til å utvide horisonten, for det er jo slik du sier at vi nærmest blir sett på som en kommuniststat ettersom de fleste av oss synes det er greit å betale skatt og dele på godene.

Vi hadde med oss Canadiere til Oslo på 17 mai i fjor og de synes det var en minneverdig opplevelse.
    De synes f eks at barnetoget som er veldig særegent norsk, var en usedvanlig god ting og stor kontrast til militærparader man ofte ser når andre land markerer nasjonaldagen. Og når det først var militært så var det Garden som holdt show og danset med damene på Karl Johan.😊

sandecker

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2009
    Antall liker
    1.236
    Sted
    Oslo / Viksfjord
    Torget vurderinger
    5
    Hyggelig gjennsyn med Amerikaneren i langhelga @ou812rh . Mye god mat og tilhørende med høydepunkt på 17. mai feiring og gjennforening med hele Edinburgh gjengen. 🤠

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn