Det er jo ikke helt sikkert at det er Lanegans feil?Må etter få meg et gjenhør med den duoen der. Mark Lanegan (og Gutter Twins) burde være helt i min gate, men av en eller annen grunn har jeg aldri fått helt fot av ham.
Det er jo ikke helt sikkert at det er Lanegans feil?Må etter få meg et gjenhør med den duoen der. Mark Lanegan (og Gutter Twins) burde være helt i min gate, men av en eller annen grunn har jeg aldri fått helt fot av ham.
Selvfølgelig er det hans skyldDet er jo ikke helt sikkert at det er Lanegans feil?![]()
Vurderer å få meg en billett til en av konsertene - så dem også på Clockwork Angels turneenNy uke og nye muligheter til å gjøre noe galtSiste uke i februar og våren er heldigvis ikke så alt for langt unna
Leste dag at Rush planlegger å svinge innom Oslo på deres turne for 2027! Det må feires med å spille en av deres beste skiver i mine ører fra dette århundre, Vapor Trails. Sist jeg så de var i Oslo Spektrum på Clockwork Angeles turneen. Det kan jo bli spennende å høre Anika Nilles bak trommene
Hun har jo noen store sko å fylle etter Neil (the professor) Peart døde, RIP
Vis vedlegget 1181297
Vis vedlegget 1181298
Anika Nilles:
Who Is RUSH’s New Drummer Anika Nilles?
Vis vedlegget 1181299
Det han saDen platen med John Campbell er close to øde øy album for meg. Takk for tips. Bestilt![]()
Er dette en ny utgivelse av dette fra 98?Da er det vel bare å legge inn en forhåndsbestilling av Michel Petrucciani, Both Worlds. Med seg har han bl.a Steve Gadd og Anthony Jackson så ikke noe feil med besetningenSlippes på fredag!
Vis vedlegget 1181589
Det er mye mulig, men jeg vet ikke! Hvis den nye utgaven har samme låter og besetning så er det nok det, se nedenfor.Er dette en ny utgivelse av dette fra 98? Vis vedlegget 1182545