I går tok
@sandecker og meg turen opp til Jessheim med tog

Dette går under ting jeg aldri har gjort før og vi måtte faktisk orientere oss litt når vi ankom Jessheim stasjon, hvilke retning er
@hifihub ? Fant raskt ut av retning og kun 5 min. gange

Vi ankom Vinter Hub i strålende sol og ble møtt med velkomst kake og drikke rett på innsiden av døren. Kaken var en miniatyr av Diablo 333 i forbindelse med Gryphons 39 års dag

Jeg hadde spesielt to demoer på programmet, Brinkmann Taurus og Gryphon Diablo 333. Først opp for å se og høre Brinkmann. Måtte smøre meg med litt tålmodighet for det ble også demonstrert Nordost sine nye stømprodukter, QBase tror jeg det var! Så ble det endelig tid for platesnurring på Brinkmann

Jeg har hørt store deler av dette oppsettet tidligere når det sto i et annen rom og jeg mener at det låt klart bedre i dette rommet. Hvor mye støm, kabler og kilde hadde å si på lyden er uvisst, men det fungerte bedre i mine ører i dette rommet. Så var det mitt inntrykk av Brinkmann Taurus. Vel, jeg fikk ikke noe mindre lyst på snurra nå
Mellom slagene så traff jeg på litt kjentfolk i gangene, bl.a
@bluesbreaker 
Ekstra hyggelig med litt småprat mellom demoene

Så bar det ned i stor stua for å høre på norgespremieren av Diablo 333 som var oppkoblet på Wilson HT. Må si at dette er en av de flotteste forsterkerene til Gryphon sånt rent visuelt. Lyden viste at her var det plenty av krefter, raffinement med et stort lydbilde. Når det er sagt så ble jeg ikke helt blown away! Kunne ønske meg litt mer varme i mellomtone og diskanten kunne bli litt skarp på enkelte spor. Tror både HT og forsterker kunne ha godt av litt mer innspilling! Rune Skov har altid gode demoer og spiller mye variert og god musikk, denne dagen var intet unntak
Etter noen timer så bliren jo tørst og sulten så da ble det litt mat og noen øl på Bryggerikjelleren (Jessheim microbryggeri) før vi tog toget tilbake til by’n for ytteligere påfyll