"Otala-Lohstroh" 2 channel poweramp, signert Nils Kjærnet.

ottala

Fersking
Ble medlem
11.01.2008
Innlegg
3
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Fikk av en venn denne frontplaten med signaturen Nils Kjærnet på. Den er av merket "otala-Lohstroh" og det er en tidlig utgave av Electrocompaniet 2 channel poweramplifier.
Platen er morsom å ha men ser ikke helt nytten som den er nå. Undres over hvor denne platen stammer fra, noe min venn ikke kunne svare på? Samt om det er mulig å skaffe til veie resten av chassis for denne forsterkeren? :)
For ordens skyld nevner jeg at jeg har et nyere sett 25 wattern med pre i sort utførelse -76, men det hadde vært kriblende morsomt med innspill på hvordan jeg kan nyttegjøre meg denne alufargede frontplaten.
 

ottala

Fersking
Ble medlem
11.01.2008
Innlegg
3
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Jeg får komme tilbake med bilde fordi jeg for tiden lever i eksil på vestkanten grunnet utbytting av parkett hjemme. Entreprenør har pakket ned og plombert min leilighet fordi det ble oppdaget soppsporer under parkett. :mad:
Skal følge godt opp med bilder når jeg er tilbake der nå i begynnelsen av februar. :)
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.795
Antall liker
349
Torget vurderinger
3
Kanskje Nils vil ha den tilbake, det hender han er innom sentralen 8)
 

ottala

Fersking
Ble medlem
11.01.2008
Innlegg
3
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Vet ikke historien bak denne vandring på denne frontplate så den første eier vet vel best. :)
 

25 wattern

Medlem
Ble medlem
14.10.2007
Innlegg
13
Antall liker
0
Hei Otala !

Min Mail adresse er ikke riktig. Hvis du vil svare meg må du sende en PM...eller svare på denne siden..

ER VELDIG INTERESERT I DENNE FRONTPLATEN DA JEG HAR EN SØLVFARGET TIDLIG UTGAVE SOM EN ELLER ANNEN "Luring" HAR SATT PÅ EN NYERE SORT FRONTPLATE PÅ, for å få den til å se nyere ut..
Dette er en tidlig utgave med T-board.

Sikler etter å få tak i den originale sølvfargede frontplaten....... :p :p
 
Topp Bunn