Oslo Hi-Fi Center

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Innlegg
661
Antall liker
107
De har stengt sitt kommentarfelt for salget på B-varer.
Man kan lure på hvorfor?
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.132
Antall liker
9.284
Torget vurderinger
2
hvorfor lurer du på det?
Trenger ikke være noe annet enn vanlig praksis og at man ikke ønsker en diskusjonstråd
 
M

MusicBear

Gjest
De aktørene som stenger tråden må åpenbart ha produkter som på en eller annen måte ikke tåler å bli kommentert.

Det samme om leverandørene som ikke angir pris på produktene, for det lett å tenke at når selv importøren tør vise frem prislappen, så er trolig summen på den i høyeste laget :)
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
Det gjelder å drive butikk på en måte som tåler kommentarfelt.
 

carisma

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2014
Innlegg
1.492
Antall liker
914
Når man ser hvilke kommentarer som dukker opp.
Har jeg full forståelse for at de stenger kommentarfeltet.
Ønsker man å ha en diskusjon med andre enn butikken, så er det jo bedre å starte en tråd om akkurat det man lurer på.
Da kan også drittslengere få litt bedre spillerom.
Det betyr selvsagt ikke at du skal tro på alt selgeren sier til deg. Man skal alltid være litt skeptisk og undersøke litt selv.
Annonser uten priser har jeg en uvane å hoppe over.

Sent fra min XT1572 via Tapatalk
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.351
Antall liker
1.244
Torget vurderinger
1
De aktørene som stenger tråden må åpenbart ha produkter som på en eller annen måte ikke tåler å bli kommentert.

Det samme om leverandørene som ikke angir pris på produktene, for det lett å tenke at når selv importøren tør vise frem prislappen, så er trolig summen på den i høyeste laget :)
Mistenksom fyr du. :)
I stedet for å mistenke uhederlige motiver så kan det likegodt hende, dersom du spør, at motivet til ohs er legitimt.
Et argument kan feks være at så fort de har lagt ut noe så kan de konse om andre ting enn å følge med på forumet- og evt måtte forsvare seg mot uvitende vrøvl som noen kan finne på å skrive.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.598
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
De aktørene som stenger tråden må åpenbart ha produkter som på en eller annen måte ikke tåler å bli kommentert.

Det samme om leverandørene som ikke angir pris på produktene, for det lett å tenke at når selv importøren tør vise frem prislappen, så er trolig summen på den i høyeste laget :)
Uff...
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Det kan være så enkelt at de ikke ønsker å ta samtalen over et kommentarfelt.
Ring de eller send de en mail, hvis du har spørsmål rundt noen av produktene deres.
https://oslohificenter.no/kontakt-oss eller Facebook messenger tjenesten deres.

Vi skal vel være glad de tar seg tid til å benytte Hifisentralen som en kommunikasjonskanal.

Jeg har ikke ett produkt fra Oslo Hifi Center, men er glad de er en av mange leverandører av hifi produkter der ut.
 
M

MusicBear

Gjest
Hvordan tror man nettsteder uten kommentarfelt - som de fleste har i dag - hadde vært uten nettopp kommentarfeltet?

Se det motsatt - manglende kommentarfelt gjør det mulig for hvem som helst leverandør å fremlegge hva som helst. Mens de med dagens situasjon vet at keiserens klær plukkes fort av (dersom de er tilstede) = ting som legges frem på nett med kommentarfelt i de aller fleste tilfeller er høyst troverdige.

Samtidig som vi ser at tilnærmet alle kommentarer på nyhetssidene her inne er av positiv, entusiastisk eller spørrende karakter - altså positive overfor produktet som er fremlagt. Og hvor evt. «klager» på «pris mangler» nesten alltid fremkommer av ren skjær iver fra den som spør - ingen gidder spørre om en pris på noe man ikke måtte ønske seg eller drømmer om.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.322
Sted
Smurfeland
Samtidig som vi ser at tilnærmet alle kommentarer på nyhetssidene her inne er av positiv, entusiastisk eller spørrende karakter - altså positive overfor produktet som er fremlagt. Og hvor evt. «klager» på «pris mangler» nesten alltid fremkommer av ren skjær iver fra den som spør - ingen gidder spørre om en pris på noe man ikke måtte ønske seg eller drømmer om.
Det er vel ikke helt riktig.

Det har vært flere sånne bransjenyhetstråder som har vært spammet av dritsure og misfornøyde kverulanter som bare har vært ute etter å ta enten forhandleren som har lagt ut nytt om et produkt eller selve produktet, eller framsette meninger om priskalkylene dems.
 
M

MusicBear

Gjest
Samtidig som vi ser at tilnærmet alle kommentarer på nyhetssidene her inne er av positiv, entusiastisk eller spørrende karakter - altså positive overfor produktet som er fremlagt. Og hvor evt. «klager» på «pris mangler» nesten alltid fremkommer av ren skjær iver fra den som spør - ingen gidder spørre om en pris på noe man ikke måtte ønske seg eller drømmer om.
Det er vel ikke helt riktig.

Det har vært flere sånne bransjenyhetstråder som har vært spammet av dritsure og misfornøyde kverulanter som bare har vært ute etter å ta enten forhandleren som har lagt ut nytt om et produkt eller selve produktet, eller framsette meninger om priskalkylene dems.
Du sier "flere sånne" - jeg sier laaangt flere - som kommenterer bransjenyheter som er entusiaster til det som kommer frem av nyheter. Få gidder kommentere i vrede - de fleste gjør det av fryd, entusiasme og "skulle jeg ønske jeg kunne kjøpt selv" - er min lesererfaring fra nyhetssidene.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.322
Sted
Smurfeland
Samtidig som vi ser at tilnærmet alle kommentarer på nyhetssidene her inne er av positiv, entusiastisk eller spørrende karakter - altså positive overfor produktet som er fremlagt. Og hvor evt. «klager» på «pris mangler» nesten alltid fremkommer av ren skjær iver fra den som spør - ingen gidder spørre om en pris på noe man ikke måtte ønske seg eller drømmer om.
Det er vel ikke helt riktig.

Det har vært flere sånne bransjenyhetstråder som har vært spammet av dritsure og misfornøyde kverulanter som bare har vært ute etter å ta enten forhandleren som har lagt ut nytt om et produkt eller selve produktet, eller framsette meninger om priskalkylene dems.
Du sier "flere sånne" - jeg sier laaangt flere - som kommenterer bransjenyheter som er entusiaster til det som kommer frem av nyheter. Få gidder kommentere i vrede - de fleste gjør det av fryd, entusiasme og "skulle jeg ønske jeg kunne kjøpt selv" - er min lesererfaring fra nyhetssidene.
Sier som brura, min erfaring er mer variert og jeg har sett litt av hvert, sa à.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
lenge har jeg lurt på om hifi-folk, og særlig de som henger på hfs, er blant de hardest rammede av i-landssjuken, men nå er jeg ikke lenger i tvil.
 
Topp Bunn