Oslo Hi-Fi Center | 1975 - 2020 | Vi feirer 45 år 🎈🎉🍾

Spør oss om et jubileumstilbud
👇

OHC_45_Sentralen-artikkelbilde-2.jpg

☎️
Ring oss på +4722010430
📧
Eller send oss en mail
1608114486493.png
DM oss på Facebook Facebook
💻
Se våre julegavetips julegavetips
📍
Velkommen innom vår butikk i Dronning Mauds Gate 1-3 | Mandag - Fredag 10-18 | Lørdag 10-16 |

Sist redigert:

Kommentarer

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
4.794
Sted
Nedre Eiker
Hvor tilbudene? Når man klikker på 'se tilbudene' blir bare bildet forstørret.

bluesbreaker

The Green Manalishi.
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
25.969
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Hvis jeg ikke har misforstått, er det vel slik at man kan spørre om et tilbud på en vare en ønsker, ved å ringe eller sende en e-post. OHC gjorde det samme på Black Week, og jeg sparte noen kroner på mitt kjøp der uten at varen var annonsert som tilbud.
Ofte får man jo et tilbud uansett hvis en spør, men her blir man altså oppfordret.
Bra det, vel? 😊

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
4.794
Sted
Nedre Eiker
Hvis jeg ikke har misforstått, er det vel slik at man kan spørre om et tilbud på en vare en ønsker, ved å ringe eller sende en e-post. OHC gjorde det samme på Black Week, og jeg sparte noen kroner på mitt kjøp der uten at varen var annonsert som tilbud.
Ofte får man jo et tilbud uansett hvis en spør, men her blir man altså oppfordret.
Bra det, vel? 😊
Sikkert. Jeg hadde bare lyst til å se hva som var på tilbud, men det var ikke så mye å se på.

Informasjon om bruker

Oslo Hi-Fi Center
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
85
Link til alle artikler
370
Oslo Hi-Fi Center sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet - Focal Clear MG - Nå på lager!

Nyhet - Focal Clear MG - Nå på lager!

• 2
Nyhet Focal Clear MG Nok en gang har Focals team av lydentusiaster og ingeniører presset grensene for hva som er mulig å oppnå i en hodetelefon uten å sprenge budsjettet. Resultatet er like...
Fortsett
Bransjenyheter
OMBYGGINGSSALG - Ekstra gode priser på utstillingen

OMBYGGINGSSALG - Ekstra gode priser på utstillingen

• 0
Vi bruker nedstengningen til ombygging og oppussing, og kan i den forbindelse tilby ekstra hyggelige priser på en rekke demo og utstillingsmodeller. Ta kontakt for en hyggelig hi-fi prat og et...
Fortsett
Bransjenyheter
KEF DEMODAG @ OSLO HIFI CENTER

KEF DEMODAG @ OSLO HIFI CENTER

• 0
Vi har gleden av å invitere til norgespremiere på KEFs nye subwoofer KC62 førstkommende lørdag 27. fra kl. 12 - 15 her på Oslo Hi-Fi Center! For anledning spiller vi på KEFs testvinnende...
Fortsett
Bransjenyheter
STORT RYDDESALG! Vi gjør plass til vårens nyheter

STORT RYDDESALG! Vi gjør plass til vårens nyheter

• 10
STORT RYDDESALG! Vi gjør plass til vårens nyheter bit.ly/35KiQUD Mail oss nb@oslohificenter.no DM oss...
Fortsett
Bransjenyheter
Se vårt store januarsalg!

Se vårt store januarsalg!

• 0
Gjør et kupp i dag www.oslohificenter.no/tilbudstorg Mail oss nb@oslohificenter.no DM oss m.me/oslohificenter Ring oss på +4722010430 Meld deg på vårt nyhetsbrev...
Fortsett
Bransjenyheter
Roon Nucleus - Julekampanje! 🎶🎄

Roon Nucleus - Julekampanje! 🎶🎄

• 0
Nå får du ett år med Roon og ett år med TIDAL inkludert ved kjøp av en Roon Labs Nucleus server...
Fortsett
Topp Bunn