|
:bia skrev:Er litt nysgjerrig på hvordan disse lyder.
Organisk og livaktig spillestil, naturlig lyd oppfatter jeg det som. Kan muligens mangle litt i de aller øverste registrene, men det oppfatter ikke jeg som en mangel. Utrolig lite følsom for rillestøy. Den har et lydbilde det er lett å like, man lytter heller på musikken enn på utstyret for å si det sånn.bia skrev::bia skrev:Er litt nysgjerrig på hvordan disse lyder.
Hvordan er spillestilen? Styrke og svakheter?
Nei-og-nei, så mye som jeg enn applauderer din vinylentusiasme; her har du inntil videre misforstått; mangel på justering i headshell er det motsatte av ukult. Det er råkult. Dette er flat earth på sitt beste; hvorfor skal alt homogeniseres, dobbeltpasteuriseres og tilpasses alle mulige og umulige eventualiteter som kun diehard audiofool tweakere ønsker å eksplorere; alt vi trenger er enten et fast headshell eller to-tre enkle hull i headshell. Det er tøftValentino skrev:Huff, noe så ukult. ;D
Bra Valentino, det er aldri for sent å snuValentino skrev:Vidar P, du inverterer min påstand og kritiserer så. Man er fristet til å anta at du lest for mye i ICEpowertråden. ;D
Tøft du liksom, AroholikerP, du er bare misunnelig på oss som kan optimalisere sporingsvinkelen som det passer ossVidar P skrev:Nei-og-nei, så mye som jeg enn applauderer din vinylentusiasme; her har du inntil videre misforstått; mangel på justering i headshell er det motsatte av ukult. Det er råkult. Dette er flat earth på sitt beste; hvorfor skal alt homogeniseres, dobbeltpasteuriseres og tilpasses alle mulige og umulige eventualiteter som kun diehard audiofool tweakere ønsker å eksplorere; alt vi trenger er enten et fast headshell eller to-tre enkle hull i headshell. Det er tøftValentino skrev:Huff, noe så ukult. ;D
Mvh Vidar P
Dere ekoholikere kan ikke optimalisere noen som helst annen vinkel enn nerdevinkelenFZ skrev:Tøft du liksom, AroholikerP, du er bare misunnelig på oss som kan optimalisere sporingsvinkelen som det passer ossVidar P skrev:Nei-og-nei, så mye som jeg enn applauderer din vinylentusiasme; her har du inntil videre misforstått; mangel på justering i headshell er det motsatte av ukult. Det er råkult. Dette er flat earth på sitt beste; hvorfor skal alt homogeniseres, dobbeltpasteuriseres og tilpasses alle mulige og umulige eventualiteter som kun diehard audiofool tweakere ønsker å eksplorere; alt vi trenger er enten et fast headshell eller to-tre enkle hull i headshell. Det er tøftValentino skrev:Huff, noe så ukult. ;D
Mvh Vidar P
Mvh
Ecosse deux FZ