Origin silver tonearm

noaa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
249
Antall liker
35
Torget vurderinger
2
Skal montere denne armen på armbord til Michell gyrodec men lurer på om det skall være
skrue på undersiden av bordet altså på armbasen , var kunn ein skrue med til denne armen som eg kjøpte brukt og sånn som eg forstår dette så skal denne være på oppsida,
nokon som veit.

mvh sota
 

noaa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
249
Antall liker
35
Torget vurderinger
2
Sota skrev:
Skal montere denne armen på armbord til Michell gyrodec men lurer på om det skall være
skrue på undersiden av bordet altså på armbasen , var kunn ein skrue med til denne armen som eg kjøpte brukt og sånn som eg forstår dette så skal denne være på oppsida,
nokon som veit.

mvh sota
Ingen som har noko å fortelja ???

mvh sota
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.798
Antall liker
352
Torget vurderinger
3
Kjenner ikke armen, men er ikke dette en moddet Rega RB250? Legg ut et bilde så er det kanskje lettere å komme med forslag...........
 

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Innlegg
2.366
Antall liker
146
Fant ingenting på OL sine nettsider. En RB250 har jo en svær skrue som skal sitte på undersiden av armbordet, og så legger man evt skiver for å heve armen, på oversiden. Ser ut som Silver sitt base er prikk lik RB250 ut fra bildene.
 

noaa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
249
Antall liker
35
Torget vurderinger
2
Andreas skrev:
Fant ingenting på OL sine nettsider. En RB250 har jo en svær skrue som skal sitte på undersiden av armbordet, og så legger man evt skiver for å heve armen, på oversiden. Ser ut som Silver sitt base er prikk lik RB250 ut fra bildene.
Skall vera lik på RB250 ja, så det er bare å legge skiver under , er de det man gjere på Rega armen altså, da er det bare å få tak i stoppskiver eller finnes det skiver å få kjøpt til dette bruket , har vert inne på sida deires eg og men fant inngen ting om dette.

mvh sota
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.798
Antall liker
352
Torget vurderinger
3
Skiver for å justere VTA, om det trengs, får du kjøpt hos Mono, importøren av Rega. Under skal det bare være en stor mutter som trekkes til, altså ingen skiver under.
 
Topp Bunn