Oppgradering tatt til nytt nivå

Just4Fun

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2005
Antall liker
29
Sted
Sauda
Torget vurderinger
1
::) http://www.coconut-audio.com/exeres/index.html Exeres 'Dolphin' Ear Resolution Upgrade rund 800 pund....
Eller har de mye annet rart til opp mot 50 000 pund ??? ??? ???
"Here at Coconut-Audio, our goal is not to make money: our goal is to build a perfect product that cannot be improved any further. We have designed the products for maximum performance and small form factor. Going bigger is never better. For 5-10 hours per day, we listened to the same 30 second track sequence for half a year when designing our products, for consistency, we didn't listen to any other music during that time. The end result is pure perfection.”

YEAHH RIGHT...

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
WOW! Det der er ille! Verste jeg har sett... :'(

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Jøss... Dette gikk rett inn på lista over topp3 dummeste tweak sålangt iår.. ;D

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
HCS skrev:
Nå må du ikke være så skeptisk uten og ha lyttet. ;D

Her er en som har prøvd:

Testimonials
"I have tried the best from PS Audio, Nordost, Virtual Dynamics, Acoustic Revive. They all choked and slowed down the music in complex passages. When I replaced them with the GroundHanger 8.0 I got an increase in speed, liquidity and clarity. It can handle all the complexity I throw at it, WOW! It's totally in a class of its own!"
Patrick82 (Sweden)

Versjon nummer 2 og greier:

Jeg lo så jeg fikk vondt i maven. Kommer det test snart i 6moons?

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Vet egnetlig ikke helt hva jeg skal si.... :eek: Jeg har i hvert fall fått meg en meget god og lang latter!

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.811
Torget vurderinger
49
De er klin kokos ;D

Just4Fun

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2005
Antall liker
29
Sted
Sauda
Torget vurderinger
1
orso skrev:
HCS skrev:
Nå må du ikke være så skeptisk uten og ha lyttet. ;D

Her er en som har prøvd:

Testimonials
"I have tried the best from PS Audio, Nordost, Virtual Dynamics, Acoustic Revive. They all choked and slowed down the music in complex passages. When I replaced them with the GroundHanger 8.0 I got an increase in speed, liquidity and clarity. It can handle all the complexity I throw at it, WOW! It's totally in a class of its own!"
Patrick82 (Sweden)

Versjon nummer 2 og greier:

Jeg lo så jeg fikk vondt i maven. Kommer det test snart i 6moons?

Prislista 2011
Produkt Pris
RockFoot 1.0 (set of 3) 299 SEK
RockFoot 1.5 (set of 3) 1 495 SEK
RockFoot 17.0 (set of 3) 24 995 SEK
VibraPortal 1.0 799 SEK
VibraPortal 1.5 1 899 SEK
VibraPortal 2.0 3 395 SEK
GroundHanger 1.0 769 SEK
GroundHanger 1.0 Silver (endast 4 tillverkade) 2 899 SEK
GroundHanger 1.5 1 995 SEK
GroundHanger 2.0 2 995 SEK
GroundHanger 2.2 Silver (endast 4 tillverkade) 5 215 SEK
GroundHanger 2.5 3 995 SEK
GroundHanger 3.0 4 995 SEK
GroundHanger 3.2 Silver 7 215 SEK
GroundHanger 3.5 7 995 SEK
GroundHanger 8.0 29 995 SEK
GroundShield Ej i lager
Exeres SPOHM 795 SEK
Exeres SPOHM 3 875 SEK
Exeres SPOJI 495 SEK
Exeres Spirulina tabletter 450g 295 SEK

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
622
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Men så kjekt! Når man ikke bruker den lenger av forskjellige grunner(sic), kan man bare sette den ut til fuglene(kokosgreia)

Gjøken er sikkert en potensiell kunde...............................

Det er samme fyren som har lagd dette som har anmeldt det.........

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.099
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
musicus skrev:
RoDa skrev:
Det finnes enda et revolusjonerende produkt som sannsynligvis er det beste!

http://www.coconut-audio.com/isotower.htm

Heldigvis (?) er det mulig å bestille uten monsterpels også!!

http://www.coconut-audio.com/isotower_pics.htm

R
Litt mer kjøtt på beinet, man vet jo ikke om fyren er "seriøs" eller om det har tiltet..

http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic=8151

mvh

Tiltet, helt klart. Han bruker uttalelser fra seg selv som tilbakemelding fra kunder. Sjukt!

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.737
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Smart markedsføring. Er det så ukjent innen hifi da?

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Antall liker
74
Sted
OSLO
Torget vurderinger
9
Her viser han pillekuren sin på YouTube

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
RoDa skrev:
Patrick82 er en aktiv kar han.....

http://www.head-fi.org/user/patrick82

http://www.erodov.com/forums/patrick82-lunatic/30293.html

Mye inne på rommet sitt, virker det som....

Det er mer enn en ting galt med dette bildet....

R
Fantastisk! Ligger noen herlige tråder som Patric82 har startet hos head-hifi. Det er ikke måte på. Kan ikke skjønne noe annet enn at han utelukkende driver jøn. Denne tråden hvor han har kjøpt kabler til veil. $25k til et anlegg til noen hundre $ er bare helt utrolig.
http://www.head-fi.org/forum/thread/412260/virtual-dynamics-judge-power-cable-arrived
På side 5 kommer det poseringsbilder i trusen med kablene.

Får bare håpe denne gutten har det godt med seg selv og ikke er en enstøing som gjør hva som helst for litt oppmerksomhet. God humor er det i alle fall.

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.099
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Mbare hvor er du?????

Denne karen trenger en diagnose ;D

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.099
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Valentino skrev:
Smart markedsføring. Er det så ukjent innen hifi da?
Jeg gikk en tur på stien og så et magisk slott...

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.099
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
"Today I got bigger differences. I finished my 2nd Grounder 200 but accidentally modded it to give emphasis of the bass frequencies, it sounded huge and crazy but after a few minutes I could feel bubbling in my stomach, I think my Grounder 200 hit the "brown note" because I got the runs an hour later, something which I have not had in 18 months since I got shocked from losing my virginity. I think my Coconut Grounder 200 should come with a diaper included."

http://hardforum.com/showpost.php?p=1035773151&postcount=22

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.737
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Fantastisk. Jeg lurer oppriktig på om noen vil kjøpe greiene, og om han isåfall selger.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Han er "banned" på Head-fi.org. Åpenbart en herlig type. En annen tråd åpnet han med dette innlegget:

"I entered a clothing store but could not find any pajamas that would fit me. Are the adult size Hello Kitty pajamases Japan import only? If so, where will I find one to buy if I can't speak Japanese?"

M

musicus

Gjest
Valentino skrev:
Fantastisk. Jeg lurer oppriktig på om noen vil kjøpe greiene, og om han isåfall selger.
;)

Såhär skrev köparen av VibraPortal:

A quick impression of the Coconut Audio Vibra-Portal, having had Shatki and VPI stones and Bricks, I found that some round pieces of alumibronze over transformer and componets gave the same effect not the Viba-Portal it somehow cleans up the sound, leaving just a clearer presntation of music, I removed the added wieght, it remained clearer an impressive little tweak by far the best one I have used without the constant search and upgrades, try it you will be pleasantly suprised. Buying the Groundhanger now, thank you Coconut Audio!!!!
Shannon
Hannibal, MO

mvh

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.828
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Patrick er ikke sann. ::)

Faktisk er han ikke av denne verden
Jag kommer inte från denna värld, mig är att besöka som är förklätt av ett mänskligt medel som ska förberedas för vår invasion. Jag skrev in en människokropp i Sverige och bodde mest av min liv i Sverige. Om jag talar i hemspråket, skar ingen förstår mig, det min språket baseras inte på de primitiva 5 mänskliga avkänningarna.
Det forklarer jo alt.

M

musicus

Gjest
ottone skrev:
Patrick er ikke sann. ::)

Faktisk er han ikke av denne verden
Jag kommer inte från denna värld, mig är att besöka som är förklätt av ett mänskligt medel som ska förberedas för vår invasion. Jag skrev in en människokropp i Sverige och bodde mest av min liv i Sverige. Om jag talar i hemspråket, skar ingen förstår mig, det min språket baseras inte på de primitiva 5 mänskliga avkänningarna.
Det forklarer jo alt.
Mannen er orginal, like it or not, det han holder på med er ikke min kopp med te, men han er jo ett herlig krydder i en ellers til tider forkjedeligende retning innen hobbien, så kan det jo også krydres for mye... 8)

mvh

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Antall liker
74
Sted
OSLO
Torget vurderinger
9
Hvis noen er i tvil om Patrick er fullstendig gal, så er det bare å se på videoene hans hvor han lager pizza med én hånd, iført kun undertøy. Jeg ville aldri latt den mannen komme nær anlegget mitt! :eek:

M

musicus

Gjest
DIY_dude skrev:
Hvis noen er i tvil om Patrick er fullstendig gal, så er det bare å se på videoene hans hvor han lager pizza med én hånd, iført kun undertøy. Jeg ville aldri latt den mannen komme nær anlegget mitt! :eek:
Dette med galskap er relativt, men jeg holder fullstendig med om å ikke slippe han i nærheten av anlegget ;D ...

mvh

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
8
For dem som ikke gidder å følge tråden. Her er noen smakebiter:

Om jag fick bestämma skulle jag ge ut mina produkter gratis, men min flickvän säger att hon gör slut om vi inte flyttar till en större lägenhet, hon säger att 24kvm är för trångt med 8 kaniner när vi båda jobbar hemifrån. Men jag tycker inte det är så trångt även fast det är ett pussel att komma fram och sitta vid datorn, jag har haft så hela livet så jag är van. Men kaninerna gör sitt territorium större och större hela tiden så snart vet jag inte hur jag ska göra.
Jag har sänkt priset på körsbäret från 16 000 kr till 130 kr. Jag satte vit eltejp runt och målade den snabbt så det tog bara ett par timmar att göra.
Det verkar som rektangulära silvret är bättre än Nordost's Dual Filament teknologi. Jag ska försöka göra interconnects om det går att terminera dom.

Kaninerna gillar det breda silvret, men jag tror jag ska ge dom Valhalla att tugga på istället. Om några dagar ska det komma 2 katter hit.
När jag vaknade hade täcket fallit ner och sen märkte jag att tapeten lossnade när jag skulle reparera upphängningen. Jag satte bara mer tejp för att jag vill inte ha ekande bas. Jag är för fattig att köpa en Bass Trap.
Jag ska nog ha en helt svart design, kanske med gula blixtar? Ska jag också ha blinkande LED lampor runt? Nu vet jag, jag kan ha ett röstmeddelande som automatiskt spelas upp när man kopplar in kokosnöten, den ska säga "I am CocoShower500, now I will clean your audiosystem", sen när den är inkopplad ska den säga "Cleaning...Cleaning...cleaning...cleaning...cleaning...cleaning...cleaning".
Jag vaknade och fann att katten hade rivit sönder påsen till min importerade Quartz mineraler, sen använde hon den som toa flera gånger. Betyder det att jag måste höja priset på mina produkter?
Jag vaknade upp imorse och internet funkade inte, jag såg att kaninen var bakom byrån och bet repetitivt på ethernet sladden. Det har hänt förut och en konduktor tog en timme att reparera, men denna gången var alla konduktorerna sönderhackade av kaninen.
Jag tänkte köpa ny ethernetkabel men det verkade onödigt, så jag köpte en ny dator istället.
Vaktmästaren kom till mig och sa att grannarna klagar för att det luktar illa från min dörr. Han sa att snart får det vara nog.

Sen gick jag och köpte en Air Freshener och tejpade fast den på nyckelhålet på min dörr, nu kommer grannarna inte klaga mer.
Förresten så kan jag inte använda kokosnötter i mina produkter längre för att sågen gick sönder. Jag såg också att kokosnötterna blev fluffiga inuti, kanske därför grannarna klagade?

Nu har jag tömt lägenheten och flyttat till skogen, jag ska ha lägenheten bara till tillverkning och anställa folk som jobbar dag och natt.

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.547
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
totte skrev:
Han er "banned" på Head-fi.org. Åpenbart en herlig type. En annen tråd åpnet han med dette innlegget:

"I entered a clothing store but could not find any pajamas that would fit me. Are the adult size Hello Kitty pajamases Japan import only? If so, where will I find one to buy if I can't speak Japanese?"
Det var moderators kommentar i det han stengte den tråden som fikk meg til å trille av stolen:
Pat, I'm going to give you a pill. I want you to take this pill, and ingest it. Don't worry about the contents. Once you ingest the pill, I want you to close your eyes and think about all the things that make you happy. Then I'm going to shoot you in the face.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.746
Torget vurderinger
1
Han driver vel bare med kødd. Har moro av å få folk på limpinnen.

Topp Bunn