|
Elegant er dette systemet, men prisen er vanvittig.Elegant oppbevarings godbit fra Toneoptic....The rpm Special!
Vis vedlegget 790425
Vis vedlegget 790426
Yup...fullt mulig å lage en diy variant til fornuftig pris for de som liker ideen!Elegant er dette systemet, men prisen er vanvittig.
Hehe, regner med du vant overlegent uten ekstraomganger. Hmmm minner om typ nattbord for gamle tanter...Den så bra ut @TAS. Du får designe noe tilsvarende og sette prod.
JEGVILHAJEGVILHAJEGVILHA:
Jeg var innom @Sluket i går for å gruse han i håndbak, gnisse tenner og sleike på den nye PROTOTYPEN av LP-oppbevaring i produktserien Hieff-design Norway Dept. Int. Ltd. Group
Solide saker laget i finer av baltisk bjørk med Valchromat. Løsningen er modulbasert med mange features som ulikt antall skuffer i både høyde og bredde. Av alle ting, så har Sluket tenkt barnevennlig - greia vipper ikke selv med skuffene helt ute
Vanger og skinnesystemer er fra tyske Blum som går for å være det aller grommeste. Gi skuffene et tupp i røven og de lukker seg selv
Sluket får selv gi kommentarer og ytterligere detaljer.
Selv kunne jeg tenke meg løsning med integrert rack i midten og tre, fire doble skuffeseksjoner på hver side.
Vis vedlegget 790451