Oppbevaring LP......

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
1.966
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
$3,750 USD for den der, det blir drøyt 33.000kr for den enkelthylla.
Den som trodde hifi var dyrt...

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.229
Torget vurderinger
1
Tja, vil koste meg rundt en halv million for å få plass til platene mine. Tror jeg står over...

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.763
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Den så bra ut @TAS. Du får designe noe tilsvarende og sette prod.

JEGVILHAJEGVILHAJEGVILHA:

Jeg var innom @Sluket i går for å gruse han i håndbak, gnisse tenner og sleike på den nye PROTOTYPEN av LP-oppbevaring i produktserien Hieff-design Norway Dept. Int. Ltd. Group

Solide saker laget i finer av baltisk bjørk med Valchromat. Løsningen er modulbasert med mange features som ulikt antall skuffer i både høyde og bredde. Av alle ting, så har Sluket tenkt barnevennlig - greia vipper ikke selv med skuffene helt ute :oops:

Vanger og skinnesystemer er fra tyske Blum som går for å være det aller grommeste. Gi skuffene et tupp i røven og de lukker seg selv :)

Sluket får selv gi kommentarer og ytterligere detaljer.

Selv kunne jeg tenke meg en løsning med integrert rack i midten og tre, fire doble skuffeseksjoner på hver side.

KOLLAGE_20220210_135852__01__01.jpg

(Proto med 2 skuffseksjoner)​

Sist redigert:

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Antall liker
2.057
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Den så bra ut @TAS. Du får designe noe tilsvarende og sette prod.

JEGVILHAJEGVILHAJEGVILHA:

Jeg var innom @Sluket i går for å gruse han i håndbak, gnisse tenner og sleike på den nye PROTOTYPEN av LP-oppbevaring i produktserien Hieff-design Norway Dept. Int. Ltd. Group

Solide saker laget i finer av baltisk bjørk med Valchromat. Løsningen er modulbasert med mange features som ulikt antall skuffer i både høyde og bredde. Av alle ting, så har Sluket tenkt barnevennlig - greia vipper ikke selv med skuffene helt ute :oops:

Vanger og skinnesystemer er fra tyske Blum som går for å være det aller grommeste. Gi skuffene et tupp i røven og de lukker seg selv :)

Sluket får selv gi kommentarer og ytterligere detaljer.

Selv kunne jeg tenke meg løsning med integrert rack i midten og tre, fire doble skuffeseksjoner på hver side.

Vis vedlegget 790451
Hehe, regner med du vant overlegent uten ekstraomganger. Hmmm minner om typ nattbord for gamle tanter...:p

Blum er topp, tenker enkel push and pull bør funke bra om det ikke blir for tungt...har tjuvstarta med å kladde i CAD.;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.563
Torget vurderinger
24
Gamle tanter du liksom...:mad::mad: en gjør publikum oppmerksom på at dette er en prototyp/demo utgave som viser forskjellige muligheter og da er ikke nødvendigvis totaldesignet som sådan det estetisk optimale/viktige. proporsjonene når kun en enkel bredde vises er jo ikke så relevante heller.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.563
Torget vurderinger
24
Ikke egnet for flatpakking grunnet presisjon og montasje av bakvegg etc. Men hver modul er håndterbar både mht. størrelse og vekt. To eller tre hyllehøyder. Serieproduksjon er i gang. Standard løsning for skuff/innerchassis/fronter og bakvegg, gavler og topplate etter valg. Det gjør det enkelt/raskt, et slags customisert standardprodukt om en vil. Ikke gratis, men definitivt betalbart. Og så kan det kombineres med hyllesekskoner for utstyr, og topplate egnet for vinylspillere etc.

Topp Bunn