Begynte med hifi for litt over 1 års siden å syns det var veldig gøy så nå poster e det e har byttet ut
starta med argon tt4 spiller å magnat høytalere fra finn
nå har e kjøpt noen kef q950 og en rør riaa fra project. Forsterkeren bytta e au til en nad c370 og en 2m blue stift . Nå syns e dette høres veldig bra ut hvertfall for meg
lagg til
Noen bilder fra før å etter
nå har e kjøpt noen kef q950 og en rør riaa fra project. Forsterkeren bytta e au til en nad c370 og en 2m blue stift . Nå syns e dette høres veldig bra ut hvertfall for meg
lagg til
Noen bilder fra før å etter
Vedlegg
-
242.1 KB Visninger: 77
-
456 KB Visninger: 79
-
253.2 KB Visninger: 76
-
111.1 KB Visninger: 75
-
175.1 KB Visninger: 72
-
95.2 KB Visninger: 70
-
117.6 KB Visninger: 70
-
215.6 KB Visninger: 73

