|
Hjemmesiden til bandet er ikke helt oppdatert mht. dette, ser det ut tilT A F skrev:Hei folkens.
Opeth kommer til USF verftet i Bergen den 14 mars.
Mvh
TAF
Hva i all verden ? Bor det ikke folk i Bergen lengre?vargen skrev:Kanskje det bør gjøres om på tråden? De kommer til Oslo den 10.03.09, lettere å komme seg dit.![]()
Ahhh, bra låtvalg. Tipper den låter bra på duo.KapteinUfattelig skrev:De spilte nesten samme settet som i Oslo, men stemningen i Bergen var laaangt bedre enn i Oslo. Kjemperespons fra publikum og ditto fra bandet.
Vi møtte tre av bandmedlemmene på Garage etter konserten og de var imponerte over lydnivået fra salen. Knakanes kjekke karer, forresten, spesielt trommisen Axe (Martin Axenrot). Han lovet å legge inn et godt ord for meg hos Åkerfeldt om å spille Reverie/Harlequin Forest på konserten i Drammen på onsdag, men det spørs vel. De har ikke variert settlistene noe særlig... Taim vill sjåvv.
Jeg er enig, en svett i arslet Mikael Åkerfeldt kjørte ett skikkelig fett show.prnesse skrev:Og etter konserten må jeg bare si meg "jettenøyd".
Skikkelig bra konsert!
Så forresten at delegasjonen fra "okka by" var på plass. ;D
;Dprnesse skrev:Du virket så opptatt med å klå på dama di. ;D
Vi stod oppe på galleriet da jeg fikk øye på dere i nye t-shirts.![]()