Forsterkere Onkyo er konkurs

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
23.663
Antall liker
13.831
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
17
Veldig synd.
Forøvrig nevnt et par steder allerede.
 
B

brunBar

Gjest
Kjipt, første forsterkeren jeg fikk var en onkyo. Kanskje noen kjøper dem?
 

Steinkare

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2004
Innlegg
1.064
Antall liker
431
Torget vurderinger
12
Vi er nok en gjeng med utdøende dinosaurer. God lyd og kvalitetsprodukter er det ikke mange som verdsetter lenger. Hvis ikke folk kan styre musikken gjennom smarttelefonen sin, så er det ikke så interessant.
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
9.998
Antall liker
41.037
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Vi er nok en gjeng med utdøende dinosaurer. God lyd og kvalitetsprodukter er det ikke mange som verdsetter lenger. Hvis ikke folk kan styre musikken gjennom smarttelefonen sin, så er det ikke så interessant.
Det første du skriver er nok riktig, men det siste der har vel liten relevans? Jeg spiller så og så all musikk via iPhone‘en min, men har likevel fylt opp store deler av kjelleren med lydutstyr. Å kunne spille nesten all musikk man har rett fra telefonen er et must for min del :)
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
12.131
Antall liker
4.577
Ikke uventet at disse mellomsmå produsentene av HiFi-elektronikk må stenge dørene. Tilbake står de store, samt de som produserer i små serier.

Personlig syns jeg det var særs interessant at Panasonic re-lanserte Technics i 2015 etter at merket var lagt dødt et par år. Og gjenfødelsen av Technics ble gjort etter at det ble lagt betydelig med penger på bordet fra morselskapet i teknologi/produktutvikling. Og sånt gir resultater. Både platespillerne og elektronikken fra Technics har betydelig momentum i markedet nå. Høyttalerne er inntil videre litt oversett i europa.
 

Multikanal

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
1.736
Antall liker
1.139
Sted
Nordfjordeid
Torget vurderinger
1
Det første du skriver er nok riktig, men det siste der har vel liten relevans? Jeg spiller så og så all musikk via iPhone‘en min, men har likevel fylt opp store deler av kjelleren med lydutstyr. Å kunne spille nesten all musikk man har rett fra telefonen er et must for min del :)
Hvordan kobler du telefonen opp mot anlegget?
 
Topp Bunn