U
utgatt19288
Gjest
Jepp - det er vanskelig å forstå. Har tillit til at mannen kan dokumentre det han skriver - det er godt nok for meg!Parelius skrev:Jeg vet ikke helt hva du snakker om, men neppe det samme som meg.Baard skrev:Høyst ærede - hva menes med uten belegg? Dere kommenterer som sinte ildere hver gang noen så mye som tøtsjer begrepet lossless og indikerer forskjeller. Paul Miller kommenterer på delta forskjeller i det digitale domene fra lossless rendering til grensesnitt på DAC.Parelius skrev:Hadde mannen noen data (målinger) å legge frem? Det bør jo en som er så inne i de digitale jittermålingene kunne gjøre. Eller fremstod det bare som ren synsing uten belegg?
Det er totalen man hører på. Ser på dette innlegget som en oppsummering fra en fagmann. Man trenger ikke legge ved pysjamas utskrifter hver gang man utalter seg under "Opinion"
Disse data trollene får gjerne sprekke for min del hvis de ikke tåler dagslys.
Mulig at du ikke bryr deg om målinger, men for min del så ville det ha vært en god ting om en mann som kjenner til teknikken og målemetodene også la disse frem når påstandene han fremsetter ikke akkurat er ukontroversielle. Er det så vanskelig å forstå uten å komme trekkende med troll og andre dikt?