om meg, og pakker

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg kjenner jeg blir litt glad hver gang jeg kan lime inn en pakkesporingslink i nettlesern (les posten).
Ikke spesielt skeptisk heller, ser jeg at pakken(e) jeg bestiller kommer stadig nærmere. Har bestilt sjiten selv, skal betale den selv, men det er noe der nederst som synes det er litt moro. Det er litt julaften, liksom.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.243
Torget vurderinger
2
Lykken er incoming pakker. Minst en gang i uka.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Jeg er midt i en sånn prosess akkurat nå jeg ;D
Noise harvester incoming

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.593
Torget vurderinger
0
Fikk pakke i går jeg ! :D :D :D :D :D :D

Topline sin gamle "Shingeling". ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Griselekkert !!! ::) ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D ;D

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Jeg finner ingen glede i å vente på pakker. Jeg irriterer meg alltid over at jeg må vente en uke ellerså etter at jeg først har bestemt meg for å kjøpe greier før jeg får de. Smerten er alltid uutholdelig og må tidvis døyves med promille.

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.796
Torget vurderinger
1
Venter på ein ONtech dac. Kjem i morgon trur eg ;D. Artig med noko nytt. Nyter ein Single Cask Balvenie Malt medan eg venter...

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Morsomt med pakker,men det er ikke akkurat dette svaret en venter når en bestiller varer:

Ordredato: 060911

Hei og takk for bestillingen. Følgende varer leveres om ca 14 dager. (fra denne mailens avsendsdato)

Godt at en har en palle tålmodighetskrem ;)
Mvh Jan I

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Venter pakke med hi-fi-godis i morra!

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.749
Kjekt med pakker! Budet var akkurat innom med vel 50 CDer (fordelt på 12 bokser) klassisk snadder fra MDT. Har ikke hatt noe særlig sterkt forhold til Furtwängler før, men regner med at akkurat det endrer seg i løpet av den nærmeste tiden. Da jeg i tillegg fikk en Lagavulin 'Port Ellen' fra en kollega tidligere i dag gjenstår det bare å overbevise madammen om at tiden er overmoden for en venninnekveld på byen, og at det er greit om det skulle bli sent!

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
479
Sted
Bergen
For en gangs skyld venter jeg også på en hifipakke. Så at den var i byen i dag og jeg lurte litt på å stikke innom postkontoret i morgen og hente den uten å vente på at en hentelapp skal havne i postkassen.

Ellers så var Lagavulin og Port Ellen to utmerkete men forskjellige whiskyer sist jeg smakte dem.

Du vil like Furtwängler.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.749
For en gangs skyld venter jeg også på en hifipakke.  Så at den var i byen i dag og jeg lurte litt på å stikke innom postkontoret i morgen og hente den uten å vente på at en hentelapp skal havne i postkassen.  

Ellers så var Lagavulin og Port Ellen to utmerkete men forskjellige whiskyer sist jeg smakte dem.

Du vil like Furtwängler.
Lagavulin og Port Ellen var opprinnelig to distillerier, men Port Ellen gikk vel under for en del år tilbake, om jeg ikke husker helt feil. Uansett, flasken med Lagavulin som jeg fikk er en spesiell sekstenåring merket 'Port Ellen'.

Og joda, Furtwänglers håndtering av Matthäus-Passionen på EMI Reference oppfylte alle forventninger og vel så det!

noruego

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi fikk visst nylig pakke vi og. Så nå har vi ny kabel, og jeg har fornøyd mann med stort smil. Så kan dere si hvor mye dere vil at det ikke er forskjell på kabler. Hvis min mann synes det er forskjell, så ER det forskjell... :D

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.713
Torget vurderinger
4
Bruker å vente ei uke med å hente etter at lappen er kommet i postkassen.
Det er ventetiden som er spennende !!!

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.826
Sted
Østfold
Jeg har omtrent samme følelse når det kommer vareprøver og liknende. Helt ekstatisk rett og slett.

Topp Bunn