Kort info: Forholdsvis nytt medlem her og har stort sett bare titta rundt på forumet nå og da!
Mitt anlegg ledd for ledd:
->Klipsch Tangent 4000
-> Van den hul cs122
-> Acurus dia-100 (2*100w)
-> Argon 5057in (rca)
-> Cambridge 651p (riia)
-> Argon 5057in (rca)
-> Denon DP-A100 (oppgradert med ortofon headshell / Denon 304 pu
Skal oppgradere høyttalerne snart!
Mulig jeg rett og slett skal lage et par DIY høyttalere da jeg har Scanspeak D2905/9900 & Scan Speak 18w8545 liggende i hylla.. kan jo kombinere disse med DIY subbene jeg har fra før med passivt delefilter @ 100hz (eldre seas element)
Totalt sett vil jo dette blitt en 3-veis modul basert høyttaler, men spørs om det blir stress å få integrert "subbene" eller hva tror dere?
tips til konstruksjon mottas! (er nødt med å gå for en stativmodell) da det er trangt om gulvplassen!
en platespiller nr2 ser ut til å være på vei inn, samt nytt rack på kort sikt!
Oppdaterer med noen bilder over helga!
Mitt anlegg ledd for ledd:
->Klipsch Tangent 4000
-> Van den hul cs122
-> Acurus dia-100 (2*100w)
-> Argon 5057in (rca)
-> Cambridge 651p (riia)
-> Argon 5057in (rca)
-> Denon DP-A100 (oppgradert med ortofon headshell / Denon 304 pu
Skal oppgradere høyttalerne snart!
Mulig jeg rett og slett skal lage et par DIY høyttalere da jeg har Scanspeak D2905/9900 & Scan Speak 18w8545 liggende i hylla.. kan jo kombinere disse med DIY subbene jeg har fra før med passivt delefilter @ 100hz (eldre seas element)
Totalt sett vil jo dette blitt en 3-veis modul basert høyttaler, men spørs om det blir stress å få integrert "subbene" eller hva tror dere?
tips til konstruksjon mottas! (er nødt med å gå for en stativmodell) da det er trangt om gulvplassen!
en platespiller nr2 ser ut til å være på vei inn, samt nytt rack på kort sikt!
Oppdaterer med noen bilder over helga!