Ole Gunnar er tilbake

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Norges gjennom tidene største fotballspiller er tilbake etter snart 2 års skademareritt.
Tålmodigheten ble i går belønnet med 90 min på banen og en scoring. Herlig.

Her liggger en avstemming på Ole Gunnars 5 største scoringer inkl. videoklipp.

Stikk innom å se en mester i aksjon.
http://www.manutd.com/intel/

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
SOM jeg bryr meg
Hvem er ole gunnar forresten?
jeg trodde det var snakk om en kamerat av meg, men det er det tydeligvis ikke. Ble litt overrasket da jeg tviler på at han henger her

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Jeg er ikke enig i at Ole Gunnar er Norges beste spiller gjennom tidene. Men en plass på topp ti, kanskje. Det hadde vært hyggelig om han hadde kommet tilbake for fullt - uansett bra det han har fått til. Men helt ærlig, jeg har mine tvil.

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.720
Torget vurderinger
0
Ole Gunnar ?

Borte? Tilbake? Hvor?

.............napp ut det rosa bilaget i VG og kast det! Enklere blir du ikke kvitt mengder av uinteressant stoff på en gang.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
SOM jeg bryr meg
Hvem er ole gunnar forresten?
jeg trodde det var snakk om en kamerat av meg, men det er det tydeligvis ikke. Ble litt overrasket da jeg tviler på at han henger her
He he, han har vel råd til å kjøpe det feteste hifi anlegget du kan tenke deg. Om han gjør det, who cares, så lenge han leverer kunst på banen.
Verdens mest kjente nordmann. "Go Ole go."

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jepp, og jeg aner seriøst ikke hvem du snakker om.
Tillater meg følgende useriøsitet: ole gunnar er ei rævv (alle er mine fiender til det motsatte er bevist - Rhino Thue)

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.433
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Hadde Håpet på Ole G Sten(s)hagen jeg.

Fotball er KJEDELIG!

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
200
Torget vurderinger
12
Spennende at "Sunny boy" "baby face" er tilbake, håper han hjelper til å svekke SCUM !!

City til i die ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Spennende at "Sunny boy" "baby face" er tilbake, håper han hjelper til å svekke SCUM !!

City til i die ;D
Kan være grei å ha på landslaget også. Oui?

O

OldBoy

Gjest
Norges gjennom tidene største fotballspiller er tilbake etter snart 2 års skademareritt.
Tålmodigheten ble i går belønnet med 90 min på banen og en scoring. Herlig.

Her liggger en avstemming på Ole Gunnars 5 største scoringer inkl.  videoklipp.

Stikk innom å se en mester i aksjon.
http://www.manutd.com/intel/
Hyggelig for Ole Gunnar. Klart at fotballspillere skal sparke ball og ikke hinke rundt på krykker.

Men hvor mye lenger "Off-Topic" går det egentlig an å komme?

Kanskje en "helt på jordet"-spalte er tingen? Hvor vi kan drøfte tibetanske enderim eller truede salamanderarter i Bortre Langtvekkistan.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Hyggelig for Ole Gunnar. Klart at fotballspillere skal sparke ball og ikke hinke rundt på krykker.

Men hvor mye lenger "Off-Topic" går det egentlig an å komme?

Kanskje en "helt på jordet"-spalte er tingen? Hvor vi kan drøfte tibetanske enderim eller truede salamanderarter i Bortre Langtvekkistan.
Off Topic er Off Topic. Her er det lov å diskutere alt mellom himmel og jord, og også det som er utenfor himmel og jord.  ::)
Ikke bare hifi-off-topic! Eller hva mener du egentlig?  :)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Ja hvorfor ikke diskutere fotball her også. Regner med at hifi entusiaster er lik resten av befolkningen at endten liker du fotball eller så hater du fotball. Jeg er i siste kategorien men off topic er for alt annet enn seriøse hifi diskusjoner om jeg har forstått dette riktig.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Jeg var under det inntrykk at Ole Gunnar hadde lagt skiene på hylla for godt. Finner det vanskelig å tro at han kommer tilbake til samme høyder som da han ble verdensmester i Obersdorf i 87.

O

OldBoy

Gjest
Off Topic er Off Topic. Her er det lov å diskutere alt mellom himmel og jord, og også det som er utenfor himmel og jord.  ::)
Ikke bare hifi-off-topic! Eller hva mener du egentlig?  :)
Jeg gikk bare tilbake til røttene, jeg. Off-white, for eksempel, betyr nesten hvitt. Ikke helt hvitt, bare nesten. Off-white betyr aldri blått eller knallrødt.

Snakker du om at du sykler off-road, har jeg grunn til å tro at du fortsatt driver med noe som ligner veldig på sykling. Bare at du ikke følger den slagne landevei. Off-roadsykling betyr aldri hanggliding eller dypvannsdykking.

Så "off-topic" må jo bety noe som har tilknytning til "topic". Ikke noe helt annet.

At Ole Gunnar (regner jo med at etternavnet er Solskjær) er tilbake, er fint, det. Men jeg har ikke logget meg inn på et hi-fi-forum for å få den nyheten. Det ordner avisenes sportssider.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Det er ok at du mener det, Oldboy. Men hvis du ser litt på hva slags temaer som diskuteres her på Off-topic, bør det ikke ta deg lang tid å skjønne at de fleste her har en annen oppfatning.

Selv synes jeg det er flott å ha et nettsted hvor man kan diskutere hva som helst med folk som har såpass mange forskjellige ståsteder som her.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Jeg var under det inntrykk at Ole Gunnar hadde lagt skiene på hylla for godt. Finner det vanskelig å tro at han kommer tilbake til samme høyder som da han ble verdensmester i Obersdorf i 87.
Hoppet han for Manchester United? ;)

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Snakker du om at du sykler off-road, har jeg grunn til å tro at du fortsatt driver med noe som ligner veldig på sykling. Bare at du ikke følger den slagne landevei.
Heller; off topic vil sannsynligvis ligne på diskusjon, men ikke om emner innenfor den slagne hifivei.

"The opposite of on-topic is off-topic. A contribution may be off-topic with regard to a thread/page/etc., or with regard to the whole site/newsgroup/etc., which is often established for dealing with specific topics." (Wikipedia)

Obersdorf '87, innførte han ikke V-stil der?

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Hoppet han for Manchester United? ;)
Nei, Vikersund IF. Den eneste britiske skihopper som har deltatt internasjonalt er Eddie "The Eagle" Edwards, men han var fra Cheltenham, ikke Manchester.

Obersdorf '87, innførte han ikke V-stil der?
Ole Gunnar? Nei, det var Jan Boklöv, rundt 86-87 var det vel. Han hoppet slik på grunn av en hælskade. Andre som tok opp V-stilen tidlig var Stefan Züend og Ernst Vettori.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Og som vanlig ble konservative Norge tatt på senga.
De kjempet mot stilendringen så lenge de kunne, og når regelendringen kom, stod vi på bar bakke.

Fidjestøl skadet seg vel under prøvene til OL i 94 på Lillehammer, i det berømte fakkelhoppet, og har ikke blitt 100 % restituert etter det.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Ski? Kva har det med tennis å gjere?
Tennis? Er ikke det en dessert?

Og som vanlig ble konservative Norge tatt på senga.
De kjempet mot stilendringen så lenge de kunne, og når regelendringen kom, stod vi på bar bakke.
Nåja, det tok bare to år fra v-stilen kom for fullt i 91 til Espen Bredesen vant VM-gull i Falun i 93. Lengste seierstørken i nyere tid er såvidt jeg vet fra min sambygding og bekjente Kristian Brenden vant i Zakopane i 98, til Sigurd Pettersen vant i *husker ikke hvor* i 2003.

Fidjestøl skadet seg vel under prøvene til OL i 94 på Lillehammer, i det berømte fakkelhoppet, og har ikke blitt 100 % restituert etter det.
Stemmer det, men han la opp som aktiv en god del år før dette, tipper rundt 1990.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Nåja, det tok bare to år fra v-stilen kom for fullt i 91 til Espen Bredesen vant VM-gull i Falun i 93.
2 år er skandaløst lenge ;D

J

jekri

Gjest
Jeg trodde også det. Spesielt etter det stygge fallet i Lysgårdsbakken

J

jekri

Gjest
Trønderene var da gode å ha da Trønderhopp regjerte hoppverdenen. Det var guttene sine det!!

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.647
Torget vurderinger
3
Det er bare til å flire av, alle de som bruker energi på å insistere på hvor utrolig lite interessert de er i fotball.

Hell og lykke Ollie, men norges beste ? det er jo Tom Lund.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jepp, akkurat som det er til å flire av hva skepsis overfor andres erfaringer angår.

Fotball er og blir for tapere

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.647
Torget vurderinger
3
Fotball er og blir for tapere
Jepp, klodens vinnere kan spille golf og kjøre offshore-racing. Taperne kan spille fotball.

"I'm a loser baby, so why don't you kill me. " (winnerboy)

O

OldBoy

Gjest
Liker den vendingen denne tråden har tatt.

Beklager tidligere innspill om at dette var for mye "off-topic". Tvert i mot, dette er jo midt i blinken.

Har noen forresten prøvd å spille musikk for fullt samtidig som idrettsgærningene flimrer kommentator- og lydløst over skjermen? Hvis ikke, kan jeg varmt anbefale det. Det får i hvert fall kona til å tro at jeg er kulturell mens jeg egentlig bare er nok en vanlig sportsidiot som sliter sofaen i horisontal stilling.

Det fine med dette er at etter en stund spiller det ingen rolle hva disse idiotene driver med, enten det er fotball, golf eller skihopp (det finnes jo flere idretter, jeg vet det, men har ikke tenkt å ramse opp alle de fire jeg kan). Musikken vinner til slutt.

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.647
Torget vurderinger
3
Det nærmeste jeg har kommet Live fotball hjemme i stua, var når det var journaliststreik under VM og vi fikk stadionlyd, uten kommentarer.
Edit: og det var så fett ! skrudde skikkelig opp.

Klart musikk vinner, lyd vil alltid slå ut bilde. Det går jo rett i ryggmargen.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Har jeg også opplevd. Mye bedre! Skulle ønske det var mulig å fjerne kommentatorlyden, jeg skjønner hva som skjer likevel. For meg er de verre enn overflødige - de ødelegger totalopplevelsen! :)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Hvorfor er det så mange fotballidioter her på forumet? Og da tenker jeg på de som ikke har greie på fotball,.... altså de som er idioter når det handler om fotball!!

Og hva er det med dette markeringsbehovet for å framstå som fotballhatere. Hold dere borte fra denne off-topic tråden hvis dere syns det er så jævlig kjedelig og uinteressant.

Når det er sagt så er jo dette i stor grad et forum hvor man skal oppdra hverandre, og fortelle hverandre hva som er "riktig" å mene. For ikke å snakke om hva som er de riktige interessene :p. Drit og dra!!! :mad:.

GO OLE!!!!!!!!!!!!

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
3.838
Torget vurderinger
1
Hvorfor er det så mange fotballidioter her på forumet? Og da tenker jeg på de som ikke har greie på fotball,.... altså de som er idioter når det handler om fotball!!

Og hva er det med dette markeringsbehovet for å framstå som fotballhatere. Hold dere borte fra denne off-topic tråden hvis dere syns det er så jævlig kjedelig og uinteressant.
Hvor i overskriften står det at dette er en tråd som skal omhandle fotball?

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Kan ikke vi som liker å diskutere fotball bare la dem holde på, uten å kommentere dem eller noe som helst? Det bryr meg midt i et visst sted om en eller annen absolutt må drite ut fotballen og oss som liker fotball. Han driter seg selv ut samtidig, så jeg føler meg kvitt hver gang! :)

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Hvor i overskriften står det at dette er en tråd som skal omhandle fotball?
Vel, Wishmaster, du er vel blant de som ikke synes om fotball - fett nok. Det antydes i overskriften at dette handler om fotball, stikkordet er Ole Gunnar. Og dermed skjønner alle innvidde med en gang at her handler det om fotball, og slett ikke hopp i hvert fall! Fidjestøl er en fjott i forhold til Solskær! ;)

Topp Bunn