OHFC messe

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.529
Torget vurderinger
4
Noen som har vært og sett hva Oslo HiFi Center messen har å by på ? Er det verdt å ta turen i morgen søndag ?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
32.206
Torget vurderinger
29
Jeg var innom der idag. Jo, det var jo en god del interessant å se og høre på. Ikke minst var hi-end-rommet verdt et besøk med Burmester cd-pre-power og AudioPhysics Caldera. Jeg satt/stod litt dårlig bakerst, men det var absolutt verdt turen.

Ellers var det jo representanter fra Densen, AudioPhysics, T+A m.fl representert. Så, er ikke veien for lang er turen så definitivt å anbefale.

Bromkamerat

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2005
Antall liker
5
Var en tur innom i dag. Rakk ikke å se på halvparten en gang ! Dro egentlig innom for å se/høre på den nye cd spilleren til Burmester (061). Denne var ikke oppkoblet ! Istedet brukte de referanse modellen 001. Vel. Husker ikke navnet på høyttalerne men Burmester oppsettet var imponerende.
Noe som var enda mere imponerende var at "demo" cden ble renset etter en stund med en anti-statisk veske, og vips så forsvant noe av den til tider skarpe diskanten. Lyden ble med en gang rundere og behagelig å høre på. Synd at dem var utsolgt.
Jeg har alltid vært meget skeptisk til slike voodoo greier men dette må prøves ut på anlegget hjemme, med eller uten ny Burmester cd spiller.
Var forresten innom butikken til EC forrige tirsdag. De skulle åpne butikken kl 12.00. Jeg sto å ventet utenfor til kl 12.30 da gadd jeg ikke å vente lenger.
Er dette måten å drive butikk på i 2006.
God helg

Vegarron

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.10.2006
Antall liker
0
Skal dit i morgen.. Må bare se å høre litt.. Har ak kjøpt nye ht der, så skal sjekke ut no priser på effekttrinn til de.. Og kanskje en grei cd spiller...

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Dette var nytt for meg! Er i Oslo i helgen. Er messa i Dronning Mauds gate?

K

kiwi

Gjest
Kjører fra Skien i dag, har veldig lyst til og høre den nye cd spilleren fra Burmester 061, for håpe de kan få koblet den opp :)

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei
Har de gode tilbud på Michell spillere på messa?
Gyro SE og Gyrodeck?
Mvh Jan I

Bromkamerat

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2005
Antall liker
5
Si i fra om du får hørt på spilleren (Burmester). Jeg rekker ikke en by tur i dag også.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.404
Noe som var enda mere imponerende var at "demo" cden ble renset etter en stund med en anti-statisk veske, og vips så forsvant noe av den til tider skarpe diskanten. Lyden ble med en gang rundere og behagelig å høre på. Synd at dem var utsolgt.
Var det Nordost Eco3 spray. Denne bruker jeg jevnlig, på høytt. kabler og signalkabler, på kabinettet til CD spilleren og på labelsiden på CD plata (hvis jeg gidder). Effekten på kablene varer ca. 3-4 uker.

OHC har dårlig teft for forretning hvis de på messe demonstrer et tweak-produkt som de sannsynligvis har feit kalkyle på, også ikke har det til salgs.

K

kiwi

Gjest
hei Bromkamerat jeg fikk ikke hørt på 061 dessverre men snakket med Geir Tømmervik om hva han mente om 061 mot 001. Han sa at vis ikke du har bruk for preamp i spilleren så er det bedre og gå for 061 da han mente at den faktisk var mer musikalsk! så vis det stemmer så er det jo lovende :)
Mvh: Espen
Si i fra om du får hørt på spilleren (Burmester). Jeg rekker ikke en by tur i dag også.

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.938
Torget vurderinger
49
Hva er prisen på 061?

Får du den i sort ;D :p

K

kiwi

Gjest
Prisen er 60000 og ja du for den også i sort, nesten all Burmester utstyr kan du få i forsjellige finisher men om det da er noe dyrere er jeg usikker på. Men skulle ikke tru at det er noe tillegg i prisen for sort
Mvh: Espen
Hva er prisen på 061?

Får du den i sort  ;D :p

Topp Bunn