S
Slubbert
Gjest
Nå begynner du å høres ut som en RV-tulling her. Bush er ferdig, it's over, let it go. :vredensgnag skrev:Fordi vi snakker om Bush, og det briljant gjennomførte fusket i spesielt Florida...
Nå begynner du å høres ut som en RV-tulling her. Bush er ferdig, it's over, let it go. :vredensgnag skrev:Fordi vi snakker om Bush, og det briljant gjennomførte fusket i spesielt Florida...
All den tid verden mer enn amerikanere flest kommer til å slite med ettervirkningene etter Bush i lang tid, så er det ikke irrellevant for den samme verden hvordan de gode amerikanere har valgt, og velger sine presidenter. George W. Bush som person er naturligvis like irrelevant som Ayn Rand og L. Ron Hubbard var det, men skadevirkningene de og deres fanbois har påført og fortsatt påfører verden skal man ikke kimse av eller avfeie.Slubbert skrev:Nå begynner du å høres ut som en RV-tulling her. Bush er ferdig, it's over, let it go. :vredensgnag skrev:Fordi vi snakker om Bush, og det briljant gjennomførte fusket i spesielt Florida...![]()
Pft, hvor mange konkrete endringer i utenrikspolitikken har blitt materialisert siden messiasen/fredsprisvinneren tok over huset? Knapt noen, soldatene er der de var, militærbudsjettet like stort, forsvarsministeren er sågar samme mannen. No love lost fra min side ovenfor den statsautoritære neokonservative ideologien til Irving Krisol eller Bushs éndimensjonale verdensbilde, men det blir bare latterlig når konstruktiv kritikk erstattes av konspirasjonsteorier og utilslørt hat, fullstendig ute av proporsjoner. Alle vesentlige grep Bush gjorde var støttet av flertall i senatet og kongressen og Obamas inntog har i praksis knapt endret en ting, bortsett fra at sykofanter som Thorbjørn Jagland igjen får ereksjon av tanken på statsbesøk fra USA. Dere sosialister har seriøst behov for å holde bena litt bedre plantet på bakken.vredensgnag skrev:Vi er vel alle slik at vi ønsker å feie våre feil under teppet - men "the disappearing of George W. Bush" blir underlig, når man tenker på hvor lenge tullingen fikk lov til å herse, under rungende applaus fra sine klakkører.
Så det du skriver fnyser jeg av, Slubberten.
You betcha! ;DJøgga skrev:Savner Sarah, jeg :-\
Jøgga skrev:Savner Sarah, jeg :-\
Men ikke fullt så dum som Al Gore: Sitat "Millioner av grader i jordens indre"vredensgnag skrev:"Dere sosialister?"
Hmmm - i militæret var jeg kjent som "Lystmorderen fra xxx" - og selv om jeg nok ikke stormer ned hverken Frp eller H, så kan du trygt bruke videre briller i dine karakteristikker. ;D
Igjen en klassisk avledningsmanøver. Vi snakker om en tufs som brukte 8 år på å forårsake 40 år med skader; og skal altså veie ham mot en ny president som ennå har til gode å fullføre et år i gjerningen.
Uansett - jeg er ingen Obamaniac. Les hva jeg skrev om Nobelprisen til ham, for eksempel.
Ta dere sammen. (Og denne tråden handler om et menneske som er om mulig enda dummere enn Bush.)