Ofte noe nytt!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Spennende! Kom tilbake med hva du synes etter hvert.

    Har selv en F-9 Ruby OCL knapt nok innspilt liggende her. Litt usikker på hva jeg skal med den...:rolleyes:
    Joda det vet du ;)

    O
    Det er en knall god pu :)

    mvh
    Ja, og det er fleire som produserer nye nålealternativ til F9. Eg har ein spesiell frå kina, mykje betre enn den gamle E eller Ruby. Og så har Soundsmith nokre utgåver.
    Hvilken nål er det? Har du navn på produsent [emoji846]gøy å teste ut flere nåler. Om du er fornøyd blir nok jeg det også

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Da har jeg montert f9, så langt er jeg ikke fornøyd. Finnes det noen butikker i oslo som driver med service på platespillere? Har justert den men føler ikke jeg får god lyd ut av platespilleren. Har tidligere hatt thorens, rega og bang Olufsen platespillere og ble heller ikke da fornøyd. Det er lite dynamikk og lyden er tam. Eneste positive er at det spiller bedre en ortofon bronze.
    Sitter med samme opplevelsen av vinyl, hos meg er ikke platespiller noen konkurranse mot streaming og cd, mye tammere. Lp-spilleren min er ikke brukt så mye som 50 timer engang, har akkurat spilt Rammstein - Reise, Reise på vinyl og den er tammere enn samme plate på cd ... så jeg skjønner godt at du ikke blir fornøyd med vinyl. ;)
    Håper noe av problemet kan være den elendige kablingen i armen. Når det er løst gjenstår det å se om jeg blir fornøyd [emoji16][emoji108]krysser fingrene for at det blir bedre. Skal denne gangen bruke mer tid på finjustering av pickup. Har ikke vært så nøye med dette tidligere, men har skjønt at det kan utgjøre stor forskjell. Noe av gleden for meg med vinyl er å holde platecoveret, det er litt mer personlig en cd. Lyden er kanskje litt mer organisk på vinyl men savner fortsatt det trøkket som jeg får fra CD.

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Å justere arm/pickup skikkelig er ikke noe man tar lett på om målet er å få maksimal lydkvalitet ur av platespilleren. Husk på å nullstille antiskating før du justerer stifttrykket, ellers får du en drøy feilavlesning. Bruk tid og vær nøyaktig, og bruk en skikkelig riaa, så parkerer spilleren din fort parkere streaming, med mindre den er av virkelig ultraklasse. F9R er ingen buljongpuckup akkurat.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Da har jeg montert f9, så langt er jeg ikke fornøyd. Finnes det noen butikker i oslo som driver med service på platespillere? Har justert den men føler ikke jeg får god lyd ut av platespilleren. Har tidligere hatt thorens, rega og bang Olufsen platespillere og ble heller ikke da fornøyd. Det er lite dynamikk og lyden er tam. Eneste positive er at det spiller bedre en ortofon bronze.
    Sitter med samme opplevelsen av vinyl, hos meg er ikke platespiller noen konkurranse mot streaming og cd, mye tammere. Lp-spilleren min er ikke brukt så mye som 50 timer engang, har akkurat spilt Rammstein - Reise, Reise på vinyl og den er tammere enn samme plate på cd ... så jeg skjønner godt at du ikke blir fornøyd med vinyl. ;)
    Håper noe av problemet kan være den elendige kablingen i armen. Når det er løst gjenstår det å se om jeg blir fornøyd [emoji16][emoji108]krysser fingrene for at det blir bedre. Skal denne gangen bruke mer tid på finjustering av pickup. Har ikke vært så nøye med dette tidligere, men har skjønt at det kan utgjøre stor forskjell. Noe av gleden for meg med vinyl er å holde platecoveret, det er litt mer personlig en cd. Lyden er kanskje litt mer organisk på vinyl men savner fortsatt det trøkket som jeg får fra CD.

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Å justere arm/pickup skikkelig er ikke noe man tar lett på om målet er å få maksimal lydkvalitet ur av platespilleren. Husk på å nullstille antiskating før du justerer stifttrykket, ellers får du en drøy feilavlesning. Bruk tid og vær nøyaktig, og bruk en skikkelig riaa, så parkerer spilleren din fort parkere streaming, med mindre den er av virkelig ultraklasse. F9R er ingen buljongpuckup akkurat.
    Jeg bruker innebygd riaa i luxman LX-380. Tror den er grei? Bør hvertfall være det mtp på prisen

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nydelig forsterker, Skipnes. Jeg ville absolutt gitt riaa'en i den en fair sjanse. Den bør være bra nok på en forsterker i den prisklassen, ikke minst siden det er en Luxman vi snakker om.

    Gjør som impulse foreslår og bruk tid til å justere ordentlig. Det er flere deler som skal optimaliseres og spille på lag i en vinylrigg. Du vil bli belønnet til slutt.
    Har du hatt drivverket til rensing og ettersyn? Den er jo ingen ungdom og trenger antagelig omsorg?

    Stå på og lykke til! :)
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Takk for det [emoji846]jeg har planer om å demontere spilleren i løpet av uka. Bestilt kabel til armen også. Må nok bare ha litt tolmodighet så blir ting bra. Har alt for lite erfaring med vinyl så har en del å lære.
    Nydelig forsterker, Skipnes. Jeg ville absolutt gitt riaa'en i den en fair sjanse. Den bør være bra nok på en forsterker i den prisklassen, ikke minst siden det er en Luxman vi snakker om.

    Gjør som impulse foreslår og bruk tid til å justere ordentlig. Det er flere deler som skal optimaliseres og spille på lag i en vinylrigg. Du vil bli belønnet til slutt.
    Har du hatt drivverket til rensing og ettersyn? Den er jo ingen ungdom og trenger antagelig omsorg?

    Stå på og lykke til! :)
    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.705
    Antall liker
    7.947
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Da har jeg montert f9, så langt er jeg ikke fornøyd. Finnes det noen butikker i oslo som driver med service på platespillere? Har justert den men føler ikke jeg får god lyd ut av platespilleren. Har tidligere hatt thorens, rega og bang Olufsen platespillere og ble heller ikke da fornøyd. Det er lite dynamikk og lyden er tam. Eneste positive er at det spiller bedre en ortofon bronze.
    Sitter med samme opplevelsen av vinyl, hos meg er ikke platespiller noen konkurranse mot streaming og cd, mye tammere. Lp-spilleren min er ikke brukt så mye som 50 timer engang, har akkurat spilt Rammstein - Reise, Reise på vinyl og den er tammere enn samme plate på cd ... så jeg skjønner godt at du ikke blir fornøyd med vinyl. ;)
    Merkeleg, eg har generelt ganske motsette erfaringar. Når det gjeld Grace er F9 Ruby og F9E-stiften erstatta av ein annan, japansk variant som sprutar dynamisk.
    Kan det vere du har ein riaa med for lite gain?
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Da har jeg montert f9, så langt er jeg ikke fornøyd. Finnes det noen butikker i oslo som driver med service på platespillere? Har justert den men føler ikke jeg får god lyd ut av platespilleren. Har tidligere hatt thorens, rega og bang Olufsen platespillere og ble heller ikke da fornøyd. Det er lite dynamikk og lyden er tam. Eneste positive er at det spiller bedre en ortofon bronze.
    Sitter med samme opplevelsen av vinyl, hos meg er ikke platespiller noen konkurranse mot streaming og cd, mye tammere. Lp-spilleren min er ikke brukt så mye som 50 timer engang, har akkurat spilt Rammstein - Reise, Reise på vinyl og den er tammere enn samme plate på cd ... så jeg skjønner godt at du ikke blir fornøyd med vinyl. ;)
    Merkeleg, eg har generelt ganske motsette erfaringar. Når det gjeld Grace er F9 Ruby og F9E-stiften erstatta av ein annan, japansk variant som sprutar dynamisk.
    Kan det vere du har ein riaa med for lite gain?
    Jeg er usikker. Jeg bruker riaa som er innebygget i luxman lx 380.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.434
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Kan det vere du har ein riaa med for lite gain?
    Og/eller feil last i forhold til det optimale for den aktuelle PU. Ser ingen grunn til at den kombo skulle spille flatt/tamt.
    Jeg ville sjekket og koblet opp med en annen kvalitets-RIAA om mulig.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Renset potmetere og div med elektronikkrens. Lagt bitumen innvendig i spilleren. Har lagt bitumen som underlag for å teste om det har har noen positiv effekt.. Fylt på olje i motor. Venter kun på kabel som kommer på mandag. RCA kabel fra armen er av god nok kvalitet. Den har til og med feritter i enden [emoji846] [emoji108]


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     
    Sist redigert:
    M

    MarkusH

    Gjest
    Da har jeg montert f9, så langt er jeg ikke fornøyd. Finnes det noen butikker i oslo som driver med service på platespillere? Har justert den men føler ikke jeg får god lyd ut av platespilleren. Har tidligere hatt thorens, rega og bang Olufsen platespillere og ble heller ikke da fornøyd. Det er lite dynamikk og lyden er tam. Eneste positive er at det spiller bedre en ortofon bronze.
    Sitter med samme opplevelsen av vinyl, hos meg er ikke platespiller noen konkurranse mot streaming og cd, mye tammere. Lp-spilleren min er ikke brukt så mye som 50 timer engang, har akkurat spilt Rammstein - Reise, Reise på vinyl og den er tammere enn samme plate på cd ... så jeg skjønner godt at du ikke blir fornøyd med vinyl. ;)
    Merkeleg, eg har generelt ganske motsette erfaringar. Når det gjeld Grace er F9 Ruby og F9E-stiften erstatta av ein annan, japansk variant som sprutar dynamisk.
    Kan det vere du har ein riaa med for lite gain?
    Jeg uttalte meg ut i fra en helt annen spiller og nål (er vel bare søpla). Hvordan omtalte pickup/platespiller med riaa fungerer aner jeg ikke, har ikke hørt de. ;)
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Da har jeg montert f9, så langt er jeg ikke fornøyd. Finnes det noen butikker i oslo som driver med service på platespillere? Har justert den men føler ikke jeg får god lyd ut av platespilleren. Har tidligere hatt thorens, rega og bang Olufsen platespillere og ble heller ikke da fornøyd. Det er lite dynamikk og lyden er tam. Eneste positive er at det spiller bedre en ortofon bronze.
    Sitter med samme opplevelsen av vinyl, hos meg er ikke platespiller noen konkurranse mot streaming og cd, mye tammere. Lp-spilleren min er ikke brukt så mye som 50 timer engang, har akkurat spilt Rammstein - Reise, Reise på vinyl og den er tammere enn samme plate på cd ... så jeg skjønner godt at du ikke blir fornøyd med vinyl. ;)
    Merkeleg, eg har generelt ganske motsette erfaringar. Når det gjeld Grace er F9 Ruby og F9E-stiften erstatta av ein annan, japansk variant som sprutar dynamisk.
    Kan det vere du har ein riaa med for lite gain?
    Jeg uttalte meg ut i fra en helt annen spiller og nål (er vel bare søpla). Hvordan omtalte pickup/platespiller med riaa fungerer aner jeg ikke, har ikke hørt de. ;)
    Hvilken spiller uttalte du deg om

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Angående ferritter på armkabel, så er jeg ikke sikker på at det automatisk er en god idè. Særlig ikke hvis lyden oppleves som tam i tillegg.
     
    • Liker
    Reaksjoner: LMC

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Angående ferritter på armkabel, så er jeg ikke sikker på at det automatisk er en god idè. Særlig ikke hvis lyden oppleves som tam i tillegg.
    Tja. Det er original kabel

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Ok, er bare en hunch fra min side. Har hatt negativ erfaring med ferritter på strømkabler og mente den gangen at det gjorde lyden innelukket og kvalte dynamikken.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Lyden ble merkbart bedre med isoleringsmatte innvendig og utvendig. Koblet armlabel direkte til riaa istedenfor via spilleren. Loddet headshell idag. Det var mer knot en jeg hadde sett for meg.

    Hvis noen med litt erfaring har lyst til å ta seg en tur en dag og hjelpe meg med finjustering så siifra. Jeg bor på bergkrystallen i oslo. Om noen har en test plate så er det gull [emoji108]


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    er headshellet sånn nogenlunde parallell med platen?
    mulig det er synsbedrag, men ser ut som den heller forover....
    ferrit på armkabel er fysj imo
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.876
    Torget vurderinger
    23
    Noen som vet hvordan man fjerner tallerkenen på spilleren? Stroben er i veien. Hadde tenkt å skru den helt opp for å smøre diverse deler.


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Heisann - dette ligner mistenkelig på en av mine tidlige spillere.... nemlig ikke så mange som brukte akkurat den armen der!
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Noen som vet hvordan man fjerner tallerkenen på spilleren? Stroben er i veien. Hadde tenkt å skru den helt opp for å smøre diverse deler.


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Heisann - dette ligner mistenkelig på en av mine tidlige spillere.... nemlig ikke så mange som brukte akkurat den armen der!
    Jeg kjøpte den av en på Hellerud for mange år siden [emoji108]

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Hvordan pu brukte du med denne armen?
     
    Sist redigert:

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    er headshellet sånn nogenlunde parallell med platen?
    mulig det er synsbedrag, men ser ut som den heller forover....
    ferrit på armkabel er fysj imo
    Den skal være nogenlunde paralell tror jeg


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Kanskje jeg trenger briller


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Det jeg legger merke til er at stiften flekser litt til venstre

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.876
    Torget vurderinger
    23
    Grace pickup også, pluss en annen MM som jeg ikke husker navnet på men som var "hot" på den tiden! Har hatt totalt tre stk. SL110, den ene står her fortsatt! Super mint, med lokk og det hele.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Grace pickup også, pluss en annen MM som jeg ikke husker navnet på men som var "hot" på den tiden! Har hatt totalt tre stk. SL110, den ene står her fortsatt! Super mint, med lokk og det hele.
    Hva synes du om spilleren? Jeg synes den er solid bygget. Liker også at den er direkte drevet.

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.876
    Torget vurderinger
    23
    En klassiker - og en av de peneste som er designet.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.434
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Kanskje jeg trenger briller
    På meg ser det ut som om PU er montert for langt frem i headshell - og den løper da ikke i parallell med linjene på protraktor.
    Hvordan ser det ut på indre 0-punkt?

    I tillegg ser det ut som om nålfanen er litt skjev - ut av hullet i huset. Sett forfra går den mot venstre.
     
    Sist redigert:

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.927
    Antall liker
    8.237
    Torget vurderinger
    1
    Det jeg legger merke til er at stiften flekser litt til venstre

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Er det brukt for "lite" anti-skating? Den kan jo være litt bøyd også.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Kanskje jeg trenger briller
    På meg ser det ut som om PU er montert for langt frem i headshell - og den løper da ikke i parallell med linjene på protraktor.
    Hvordan ser det ut på indre 0-punkt?

    I tillegg ser det ut som om nålfanen er litt skjev - ut av hullet i huset. Sett forfra går den mot venstre.
    Har prøvd nå å juster både frem og tilbake. Nålen er skjev uansett. Skiftet stift også. Fortsatt går den mot venstre [emoji15]

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Det jeg legger merke til er at stiften flekser litt til venstre

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Er det brukt for "lite" anti-skating? Den kan jo være litt bøyd også.
    Har prøvd å justere antiskating også, men fortsatt like skjev. Skiftet ut til annen stift og resultatet er likt med den

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Flere her som savner motorsykkelen sesongen?
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.892
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    https://analoghifi.no/index.php/hik...product/232-jelco-sa-750d/category_pathway-73

    Noen som har gode erfaringer med
    Jelco 750? Forstår hvorfor folk legger vinylen død når det er så jævlig mye mikk makk. Har tidligere gått greit å justere platespillere men denne armen sliter jeg virkelig med.
    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
    Jeg har Jelco 750 L og det er til prisen en veldig god arm. Lett å sette opp og justere,mange PU’er som spiller godt i den også som flere Audio Technica. Har testet Roksan Shiraz til 40 K i den og det funket flott.

    O
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.434
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Kanskje jeg trenger briller
    På meg ser det ut som om PU er montert for langt frem i headshell - og den løper da ikke i parallell med linjene på protraktor.
    Hvordan ser det ut på indre 0-punkt?

    I tillegg ser det ut som om nålfanen er litt skjev - ut av hullet i huset. Sett forfra går den mot venstre.
    Har prøvd nå å juster både frem og tilbake. Nålen er skjev uansett. Skiftet stift også. Fortsatt går den mot venstre [emoji15]
    Er monteringsavstanden til armen korrekt?
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kanskje jeg trenger briller
    På meg ser det ut som om PU er montert for langt frem i headshell - og den løper da ikke i parallell med linjene på protraktor.
    Hvordan ser det ut på indre 0-punkt?

    I tillegg ser det ut som om nålfanen er litt skjev - ut av hullet i huset. Sett forfra går den mot venstre.
    Hva er beste/sikreste måte å bestemme hvor langt på headshell PU skal være montert?
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.434
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Det "gjør" seg selv ved bruk av protractoren det
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    ^ Det "gjør" seg selv ved bruk av protractoren det
    Takk, ptb. Begynte å lure på det var noe annet:rolleyes:
    Ser jo ut til at TS har gjort akkurat det? Hva er evt feil her, da?
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.434
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Når PU står så skjevt på både indre og ytre punkt tilsier alt at den står for langt frem. Om resultatet fortsatt er slik når den skyves helt tilbake i headshell ville jeg mistenkt at armen kanskje er montert med feil senteravstand.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Pu er vanskelig å justere pga kablene jeg loddet på er ikke så fleksible. Det beste hadde vært å skiftet ut hele headshellet, men ser ikke ut til at det finnes noen erstatning [emoji15]

    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Teste denne.


    Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn