Off Topic-hjørnet. Her kan...

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.827
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Off Topic-hjørnet

Her kan man diskutere nesten hva det skal være, bortsett fra politikk og religion.

---

Forslag avgitt. Kjør debatt.

G

Gjestemedlem

Gjest
Dårlig ide. Det er da voksne tenkende mennesker her inne som selv kan vurdere om de vil lese eller delta i tråder som omhandler disse og andre tema. Det er ingen leseplikt på alle tråder.

Men det er jo alltid greit når folk holder seg noenlunde til tema, slik at ikke tråder som kanskje skal omhandle vin eller skismøring sklir ut i eu-debatt eller misjonering. Men det hadde vært hyggelig om folk var litt mer informativ i trådtitlene slik at det lettere kan ses her hva det er meningen at man vil diskutere, eller hoppe over.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.085
Torget vurderinger
1
Politikk og religion må man da få diskutere.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.368
Ville det ikke bli ganske dødt på OT om man ikke fikk diskutere politikk og ikke minst religion?

Da er det jo bare forurensing/stigende temperaturer igjen ....

;)

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.378
Torget vurderinger
1
Hva er det som ikke kan omfattes av politikk eller religion?

mvh
KJ

Suomela

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2009
Antall liker
40
Sted
Jönköping, Sverige
God idé. Själv skulle jag gärna sett Valentinos forslag ovan vara del av HFS regelverk.

bjornh skrev:
Politikk og religion må man da få diskutere.
Självklart, men rimligtvis bör det finnas andra bättre lämpade miljöer än Hifisentralen for de intresserade att framföra sina övertygelser runt dessa ämnen?

Då "formålet med HFS er å samle musikk og hifi-interesserte til god og saklig diskusjon" är min önskan som medlem att ta del av och evt bidra i diskussioner runt just musik och hifi, inte "tvingas" se politiska eller religiösa utspel som i flera fall inte lämnat mig oberörd.

Eftersom en ändring av regelverket troligtvis inte är aktuellt och jag allmänt inte önskar ta del av Off Topic-hjørnet, som jag forstår uppskattas av många, ser jag fram emot följande lösning;

Høvdingen skrev:
Jeg jobber med en ny forumløsning hvor en selv kan velge hvilke kategorier en ønsker å se. Tanken er at alle innlegg kommer opp på samme side, også kan en selv krysse av for hvilke kategorier en ikke ønsker å se, eller ønsker å se.

/Suomela

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.477
Torget vurderinger
2
Jeg skjønner veldig godt at enkelte reagerer på en del av diskusjonene som pågår under Off-Topic, og personlig skulle jeg gjerne sett en slutt på alle "muslim-diskusjoner".

HFS er i utgangspunktet et hifi/musikk-forum, men har også blitt et møtested/miljø for mange. Det må da være lov til å diskutere det en måtte ønske, så lenge det ikke støter noen.

Topp Bunn